Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda - ei voi minkään, mutta kaunis hän ei ole!

Vierailija
17.04.2008 |

Täällä on puhuttu pitkään Lindan hääkuvista, ja ne jotka ovat sitä mieltä että Linda ei ole kovinkaan kaunis, niin heidät teilataan heti " olet vain kateellinen..." , eli kuvitellaan että ne jotka eivät pidä häntä kauniina, ovat katkeria ämmiä, jotka tarvitsisivat itse sen perunasäkin päähänsä.

Mutta tässä minun mielipiteeni:

En pysty käsittämään, miten KUKAAN voi pitää Lindan kasvoja kauniina!!! Ja ei, en ole kateellinen tai mitään. Sillä vaikka itse olen NIIN tavallisen näköinen kuin olla ja voi, niin silti tiedän että minun kasvoni ovat paljon, paljon kauniimmat kuin hänellä.

Minä kun en näe hänen kasvoissaan mitään kaunista, etenkin kun hän hymyilee. Ihme virnistys naamallaan, ja kasvot ovat niin epäsymmetriset kuin olla ja voi.

(Se täytyy myöntää että Playboyn kuvissa hänen kasvot oli saatu näyttämään kauniilta, mutta huom. NÄYTTÄMÄÄN. Mutta Playboy onkin kuuluisa siitä että he pelaavat taidokkaasti meikeillä, valokuvauksella ja tietokoneella, eli jopa kauniidenkin naisten ulkonäkö muokataan vieläkin ns. täydellisemmaksi.)

Mutta palatakseni vanhaan aiheeseen. Linda ei ole kaunis, ei sitten mitenkään päin (kasvoista). Ja tämä ei ole kateellisen valitus.

Kaulasta alaspäin hän on taas mitä kaunein. Siitä myönnän olevani kateellinen (jos nyt itsessäni kateutta oikein hakemalla haen). En voi kuin ihmetelle, miten kenelläkään voi olla niin kauniin täydellinen vartalo. TODELLA KAUNIS!

Itse kun en pystyisi pääsemään edes sinne päin, vaikka mitä tekisin. ;)

Mutta miten kenenkään mielestä hänen kasvonsa ovat kauniit?

Vai olisiko sittenkin niin, että ne joiden mielestä ne ovat, niin juuri he ovat itse niitä, jotka tarvitsisivat perunasäkin päähänsä. Taitavat siis verrata itseensä...

Turha kirjoitus, tiedän. Mutta oli ihan pakko! ;P

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan livenä ja olisi todella taviksen näköinen perunanenineen, ellei hänellä olisi vetyperoksidiblondattua tekohamppukasaa, joka tekee hänestä tavista rumemman. Johanna Tukiais-tasoa.

Ja sikäli olen ulkonäöllisesti Lindan tasoa, että kaunis ja kiinteä vartalo, mutta nassu ei erikoinen. Oikeanlaisella meikillä, oikeasta kuvakulmasta ja oikeassa valaistuksessa naamastakin saa kauniin. Hiukset ovat kyllä maantienväriset ja tylsät, kun en imetyksen aikana viitsi värjätä. En kyllä blondaisi.

Vierailija
2/2 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävänsä kauniilta, kunhan blondaavat hiuksensa. Takaa kaunis, vaalea ja edestä kuin petolinnun perse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä