Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta 4-kymppinen vaimo huolissaan.. Apua, kanssasisaret!

Vierailija
17.04.2008 |

Meillä on pitkä liitto, hyvällä pohjalla ja mallilla. Yksi lapsi. Taloudellisesti menee hyvin. Mies muutaman vuoden minua vanhempi.

Yhtäkkiä on iskenyt kamala epävarmuus. Avioparit eroavat vasemmalla ja oikealla, pitäisi olla ikuisesti nuoren näköinen, jne. Millä ilveellä pidän liiton kasassa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa, kun selluliitti alkaa väkisinkin näkyä reisissä, ja rypyt ovat ilmestyneet silmäkulmiin?

Onko muita, joita huoli liiton kestävyydestä on alkanut yhtäkkiä huolettaa vain oman vanhenemisen vuoksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai usko kuitenkaan että tuntemasi parit ovat siksi eronneet, että eivät ole ulkoisesti ehkä niin hehkeitä kuin 15 v sitten? Tai j os miehesi sinut jättäisi tuosta syystä, niin olisipa aika lapsellista.

Vierailija
2/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

llut väkisinkin mieleen, että ovatko kaikki miehet lopulta jossakin elämänsä vaiheessa kiinnostuneita vaihtamaan nuorempaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 40 vuotiaana ei ole enää saman näköinen kuin parikymppisenä, niin se on miehen ongelma ja saa mennäkin jos on mennäkseen. Eiköhän se rakkaus pidä sitä liittoa kasassa.

Vierailija
4/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole huolissani, koska mies ei ole sen paremman näköinen kuin minäkään. Ainakaan minä en parikymppisenä olisi suurin surminkaan halunnut kaljuuntuvaa, lievästi kaljamahaista nelikymppistä miestä jolla on vaimo ja pienet lapset.

Vierailija
5/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siitä että sinulla itselläsi on ikäkriisi (se iskee meille kaikille, usko vaan) ja olet huolissasi että oletko vielä haluttava miehesi mielestä?

Ikäkriisi ja epävarmuutesi naiseudestasi on ennemminkin se vaaratekijä teille, sellaisesta ne syrjähypyt alkavat -siis sinun, ei miehen.

Keskustele miehesi kanssa, viettäkää lemmenloma, hanki vähän uutta vaatetta ja uusi kampaus, värjäytä hiuksesi jos et ole ennen sitä tehnyt. Vahvista itsetuntoasi niin avioliittokin on vahvempi.

Vierailija
6/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa, tosi charmikkaan näköinen... :-(

Vierailija
7/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon sinulle että höpö, höpö : )

Mies on sanonut että sellainen 40 nainen näyttää paremmalle kuin teinit. Ikä tekee itsevarmemmaksi ja se taas antaa seksikkyyttä.

Katso vaikka Sharon Stonea.

Nauti iästäsi!

T. syksyllä 40 vee

Vierailija
8/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteiseloa takana yli 20 vuotta. Mies muutama vuosi vanhempi minullakin. Ei ole tullut pätkääkään mieleen, etteikö tämä suht harmoninen elo voisi jatkua. En ainakaan aio murehtia etukäteen.

Vierailija
9/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on ihan pieni ikäkriisi. Kai se on luonnollista.

En ole huolissani miehestäni, hän osoittaa rakkauttaan vielä yhtä paljon kuin silloin 17 vuotta sitten kun alettiin olemaan yhdessä. Ja hänellä on kyllä järkeä päässään sen verran että osaa arvostaa meidän perhettä, vaikea uskoa että hän yhtäkkiä hurahtaisi niin että vaihtaisi minut johonkin pimatsuun.

Mutta ikäkriisi ilmenee sillä tavalla, että olen nyt vihdoinkin laihduttamassa ne ylimääräiset kilot jota olen kantanut kymmenen vuottta. Aloin näyttää tosi tätimäiseltä. Nyt syön terveellisesti, liikun paljon ja kilojen karistessa (-7 kg, vielä toinen mokoma pitää saada pois) olen alkanut LUKEMAAN MUOTILEHTIÄ(!!!), joista en ole ikinä aikaisemmin ollut kovin kiinnostunut. En halua mitään teinilookia mutta haluaisin " löytää tyylini" . Eli sellaista pientä elämäntaparemonttia. Ei miestäkään varmaan haittaa että mamma alkaa näyttää vähän tyylikkäämmältä.