Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää toi Bettinan ylipitkä hevosenjouhiotsis!

Vierailija
17.04.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut ja suora (usein vielä ulospäin kääntynyt) hyi yöks. Ja m en pystyny keskittyy koko ohjelmaa ku mua häiritti niin paljo se kuinka sen kulmakarvat näkyy sen ottiksen läpi

Vierailija
2/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee siitä mieleen Paola Suhonen, tää vaatesuunnittelija. Eikös sillä ainakin ennen ollut tuollainen. Myös muutamalla muulla ollut tällainen, tulee mieleen Risto-Matti Ratian entinen vaimo ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla pitäisi olla standardi heittotukka???

Vierailija
4/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kaikilla pitäisi olla standardi heittotukka???

Vierailija
5/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki hiusten latvoista että oli leikatut. Ja tosiaan tuollaisia hiuksia on persoonallisilla naisilla ennenkin ollut, eivät ole mitkään tusinahiukset.

Vierailija
6/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuli mieleen Kristiina Ratia, hänellä on kai vieläkin tuollainen otsatukka.

Ei sovi tavalliselle pallinaamasuomalaiselle.

Vierailija
7/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentin lyhennys voisi auttaa.

Vierailija
8/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin galleriasta niitä bettinan kuvia ilman otsatukkaa, ja kyllä vaan sekin nainen oli PAALJON kauniimpi ilman sitä. Tämä on toki henkilökohtainen mielipide, mutta suurin osa poikamiestä katsoneista on kyllä kauhistellut sitä otsatukkaa. Eihän siitä muuten mitään keskusteluakaan viriäisi. Aina löytyy pari puolustajaa, mutta yleisesti jengi on sitä mieltä, että aikamoinen hirvitys se tukka on...

Mun miehen mielestä muuten se Bettina ei ollut minkään näköinen, kysyikin leikillään, miksi Antti haluaa valita kaikista rumimman vaihtoehdoistaan...Näytin sille niitä galtsu-kuvia, ja myönsi vasta sen jälkeen, että " ok, ihan sievä tyttö; mutta MIKSI helvetissä se on mennyt leikkaamaan tuollaisen tukan, joka pilaa koko sen ulkonäön?" .

Vierailija
9/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teineillä ainakin.

Mummo 35v ihmettelee...

Vierailija
10/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tota otsatukkaa..

Miksköhän on mennyt leikkaa tollasen..

Vierailija
11/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viitsis rekisteröityä vaan yhden kuvan vuoksi.

Vierailija
12/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tuota otsatukkaa, joka vie kaiken huomion.

Vierailija
13/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös, nimimerkkihakuun bebettina. Voila, olet bettinan sivuilla, joissa voit selailla kuvia ihan vapaasti kohdasta " kuva-arkisto" ...

Vierailija
14/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks hiukset on uusiutuva luonnonvara , niin bettinakin ehtii vielä kasvattaa ja leikata otsistaan satoja kertoja elämäsä aikana

Vierailija
15/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun julkisuus alkaa kyllästyttää, niin tukka kiinni eikä kukaan enää tunnista. ;)

Vierailija
16/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä otsatukka sinänsä on ollut ihan hauskannäköinen, mutta olen pitänyt Bettinaan itseään vähän jotenkin rujonnäköisenä. Mutta tuo rujous johtuukin vain tukasta, ilman jätti-isoa otsista hän oli tosi hyvännäköinen! Ihmettelen suuresti, miten hän itse ei ole tajunnut sitä, kannattaisi äkkiä kasvattaa tasapitkät hiukset takaisin. Eroa on kuvilla nykylookissa ja menneisyydessä kuin yöllä ja päivällä!!

Vierailija
17/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi todellakin kasvattaa otsis äkkiä pois! Bettinahan oli yllättävän nätti noissa vanhoissa kuvissa.

Vierailija
18/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriyisen hölmöltä näyttivät tukan läpi kuultavat kulmakarvat.

Vierailija
19/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä otsatukka sinänsä on ollut ihan hauskannäköinen, mutta olen pitänyt Bettinaan itseään vähän jotenkin rujonnäköisenä. Mutta tuo rujous johtuukin vain tukasta, ilman jätti-isoa otsista hän oli tosi hyvännäköinen! Ihmettelen suuresti, miten hän itse ei ole tajunnut sitä, kannattaisi äkkiä kasvattaa tasapitkät hiukset takaisin. Eroa on kuvilla nykylookissa ja menneisyydessä kuin yöllä ja päivällä!!

Vierailija
20/22 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //irc-galleria. net/view. php?nick=Bebettina&image_id=78992044

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme