Onko sinulla normaali paino?
Kommentit (34)
Vielä on vähän liikaa, mutta toivottavasti tänä vuonna saavutan normaalipainon.
Painoindeksin mukaan on ylipainoa. Pitäisi laihduttaa 5-10 kg niin olisin normaalipainossa. Yritän nyt keskittyä lähinnä siihen etten liho enempää.
Jaahas, taas yksi keskustelu missä ihmiset sitten taas vertailevat kuka painaa minkäkin verran. En osallistu tällaiseen. Bye
Ei ole. Haluaisin painaa noin 60kg, painan 71kg. Olen 163cm.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksin mukaan on ylipainoa. Pitäisi laihduttaa 5-10 kg niin olisin normaalipainossa. Yritän nyt keskittyä lähinnä siihen etten liho enempää.
Tän kun moni muukin tajuaisi. Yrittävät laihduttaa ja lihoovat sitten tuplana takaisin.
175 cm ja 60 kg. Paino saattaa olla jopa vähemmän tällä hetkellä, kun ei ole rahaa ruokaan. (Missä säästöliekki viipyy?)
On tai ei ole.Mitä se sinulle kuuluu?
Normi paino on(178kg.) tosin olen yli 3m. Pitkä.
Vauva.fi mammoilla liikaa painoa?
Pituus 170 ja paino 68. BMI mukaan vielä normaali paino, joten vastasin, että olen normaalipainoinen.
Totuus nyt kuitenkin on se, että tuo paino on minun pituiselle ja rakenteiselle liikaa. Varsinkin, kun paino ei tule lihaksesta. Vanhat vaatteet myös kiristävät ja näytän tursuilevalta.
Ja eihän tuohon tarvisi lisätä kuin muutaman kilon, niin sitten olisin jo bmi:n mukaan ylipainoinen.
Minulla on hidas painonpudotusprojekti menossa. Kun aloitin marraskuussa, painoin 72,5. Eli nyt on noin kolmessa kuukaudessa pudonnut paino reilu 4kg. Tavoitteena on loppuvuoteen mennessä painaa 59-62kg. Se on paino, jossa olen tuntenut itseni kaikista terveimmäksi. Olen painanut joskus myös 51kg ja se oli ihan liian vähä.
Pointti tässä nyt oli se, että vaikka olisi normaalipainoinen, niin silti voi olla tarve laihduttaa.
BMI n. 19, ollut kymmeniä vuosia.
Mies 185 cm ja 76 kg
Ehkä voi olla jo alipainoa. On minulla lihaksia eli ei ihan siima kuitenkaan.
171cm, 68kg. Käyn salilla 5 kertaa viikossa, olen voimanostajanainen ja se kyllä näkyy 😅 Pelkkä painoindeksi ei kerro kaikkea, lihas painaa enemmän kuin rasvakudos 💪
Normaali paino on.