Mua ällöttää toi Bettinan ylipitkä hevosenjouhiotsis!
Kommentit (22)
Mulla tulee siitä mieleen Paola Suhonen, tää vaatesuunnittelija. Eikös sillä ainakin ennen ollut tuollainen. Myös muutamalla muulla ollut tällainen, tulee mieleen Risto-Matti Ratian entinen vaimo ainakin.
Miksi kaikilla pitäisi olla standardi heittotukka???
Vierailija:
Miksi kaikilla pitäisi olla standardi heittotukka???
Näki hiusten latvoista että oli leikatut. Ja tosiaan tuollaisia hiuksia on persoonallisilla naisilla ennenkin ollut, eivät ole mitkään tusinahiukset.
Tosiaan tuli mieleen Kristiina Ratia, hänellä on kai vieläkin tuollainen otsatukka.
Ei sovi tavalliselle pallinaamasuomalaiselle.
Katselin galleriasta niitä bettinan kuvia ilman otsatukkaa, ja kyllä vaan sekin nainen oli PAALJON kauniimpi ilman sitä. Tämä on toki henkilökohtainen mielipide, mutta suurin osa poikamiestä katsoneista on kyllä kauhistellut sitä otsatukkaa. Eihän siitä muuten mitään keskusteluakaan viriäisi. Aina löytyy pari puolustajaa, mutta yleisesti jengi on sitä mieltä, että aikamoinen hirvitys se tukka on...
Mun miehen mielestä muuten se Bettina ei ollut minkään näköinen, kysyikin leikillään, miksi Antti haluaa valita kaikista rumimman vaihtoehdoistaan...Näytin sille niitä galtsu-kuvia, ja myönsi vasta sen jälkeen, että " ok, ihan sievä tyttö; mutta MIKSI helvetissä se on mennyt leikkaamaan tuollaisen tukan, joka pilaa koko sen ulkonäön?" .
siis teineillä ainakin.
Mummo 35v ihmettelee...
ilman tota otsatukkaa..
Miksköhän on mennyt leikkaa tollasen..
ei viitsis rekisteröityä vaan yhden kuvan vuoksi.
Ilman tuota otsatukkaa, joka vie kaiken huomion.
ylös, nimimerkkihakuun bebettina. Voila, olet bettinan sivuilla, joissa voit selailla kuvia ihan vapaasti kohdasta " kuva-arkisto" ...
onneks hiukset on uusiutuva luonnonvara , niin bettinakin ehtii vielä kasvattaa ja leikata otsistaan satoja kertoja elämäsä aikana
Kun julkisuus alkaa kyllästyttää, niin tukka kiinni eikä kukaan enää tunnista. ;)
Mun mielestä otsatukka sinänsä on ollut ihan hauskannäköinen, mutta olen pitänyt Bettinaan itseään vähän jotenkin rujonnäköisenä. Mutta tuo rujous johtuukin vain tukasta, ilman jätti-isoa otsista hän oli tosi hyvännäköinen! Ihmettelen suuresti, miten hän itse ei ole tajunnut sitä, kannattaisi äkkiä kasvattaa tasapitkät hiukset takaisin. Eroa on kuvilla nykylookissa ja menneisyydessä kuin yöllä ja päivällä!!
Kannattaisi todellakin kasvattaa otsis äkkiä pois! Bettinahan oli yllättävän nätti noissa vanhoissa kuvissa.
Eriyisen hölmöltä näyttivät tukan läpi kuultavat kulmakarvat.
Vierailija:
Mun mielestä otsatukka sinänsä on ollut ihan hauskannäköinen, mutta olen pitänyt Bettinaan itseään vähän jotenkin rujonnäköisenä. Mutta tuo rujous johtuukin vain tukasta, ilman jätti-isoa otsista hän oli tosi hyvännäköinen! Ihmettelen suuresti, miten hän itse ei ole tajunnut sitä, kannattaisi äkkiä kasvattaa tasapitkät hiukset takaisin. Eroa on kuvilla nykylookissa ja menneisyydessä kuin yöllä ja päivällä!!
http: //irc-galleria. net/view. php?nick=Bebettina&image_id=78992044
ohut ja suora (usein vielä ulospäin kääntynyt) hyi yöks. Ja m en pystyny keskittyy koko ohjelmaa ku mua häiritti niin paljo se kuinka sen kulmakarvat näkyy sen ottiksen läpi