Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kiihottuu leteistäni ?

Vierailija
11.12.2014 |

Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja mieheni haluaa jatkuvasti että laitan ne letille. Olen ymmälläni, miten se voi kiihottaa niin hirveästi.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:36"]

Vaihtelu virkistää. Minusta nainen on seksympi kun hiukset on kiinni. Kunnon tiukka nuttura on tosi kiihottava. Hiukset auki valtoimenaan jo jotenkin hompsuinen ja sotkuisen näköinen.

[/quote]

Mukavaa että joku on tuotakin mieltä :) Exäni valitti aina, jos laitoin hiukset kiinni, edes niin että  vain päällimmäiset hiukset olivat ponnarilla ja suurin osa niistä auki. Piti olla aina kokonaan auki. Ei ollut ihan helppoa toteuttaa tuota toivetta jatkuvasti, kun hiukset ylettyivät takapuoleeni asti. Ja ylettyvät edelleen. Hiukset kiinni letillä tai nutturalla oli kuulemma mummomaista. Mutta eikös mummoilla ole nykyisin yleensä lyhyt permanentattu tukka eikä mitään nutturaa?

Vierailija
2/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menee kauppaan niin kaikilla mammoilla on hiukset nätisti letillä <3

Vierailija
4/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun saavuttamaton ensirakkaus oli lettipäinen ensirakkaus tarhassa.

Vierailija
5/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D

Vierailija
6/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D
[/quote]naurettavaa tässä on se, että jättäisit nuin mitättömän asian takia miehesi.

Vierailija
7/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D
[/quote]
Diagnoosi: hiekkapillu

Vierailija
8/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pedofiili. Pikku tytöillä on letit.

Vierailija
9/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D [/quote] Diagnoosi: hiekkapillu

[/quote]

Vittu jos mäkään en tykkää leteistä niin ei mun mieskään tykkää tai jätän sen sian.

Vierailija
10/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:30"]Ihme pedofiili. Pikku tytöillä on letit.
[/quote]
mä sit varmaan oon pikkutyttö, kun mulla on melkein aina letit. :D
nimimerkillä n23 180cm

Vierailija
11/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Minusta nainen on seksympi kun hiukset on kiinni. Kunnon tiukka nuttura on tosi kiihottava. Hiukset auki valtoimenaan jo jotenkin hompsuinen ja sotkuisen näköinen.

Vierailija
12/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....niin? Onnea :)

Vierailija
13/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ole pahakkaan, osa ihmisistä kiihottuu Mm. Koirista ja hevosista

Vierailija
14/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se koulutyttö-look

Vierailija
15/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kiihottuu...

Vierailija
16/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:36"]

Se on se koulutyttö-look

[/quote]

Grr, semmonen sininen britti-koulupuku vielä :PPP

Vierailija
17/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 v. ja mieheni haluaa ,että laitan letit.Sitten sanoo jotain hilja maitotytöstä! Jos joku osais vähän avata tätä mulle,olisin kiitollinen.

Vierailija
18/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vaaleat hiukset vapaana ja helmikorvakorut korvissa nam!

Vierailija
19/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervojen setien lolita-lookia kaipaa, iiik, sinuna jättäisin ukkosi heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme