Mieheni kiihottuu leteistäni ?
Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja mieheni haluaa jatkuvasti että laitan ne letille. Olen ymmälläni, miten se voi kiihottaa niin hirveästi.
Kommentit (48)
Huomenna menee kauppaan niin kaikilla mammoilla on hiukset nätisti letillä <3
Siksi kun saavuttamaton ensirakkaus oli lettipäinen ensirakkaus tarhassa.
On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D
[/quote]naurettavaa tässä on se, että jättäisit nuin mitättömän asian takia miehesi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D
[/quote]
Diagnoosi: hiekkapillu
Ihme pedofiili. Pikku tytöillä on letit.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:29"]On aika epäilyttävää, miksi niin moni mies pitää kun nainen tekeytyy ja tälläytty ihan pikkutytöksi. Miksi ei voi pitää aikuisista naisellisista naisista? Vaan pikkutyttömäisyys ainoastaan saa jotkin miehet syttymään. Ällöttävää. Minä ainakin jättäisin tuollaisen miehen joka vaatisi pitkiä tummia hiuksiani leteille tämän ikäisenä..! Naurettavaa. :D [/quote] Diagnoosi: hiekkapillu
[/quote]
Vittu jos mäkään en tykkää leteistä niin ei mun mieskään tykkää tai jätän sen sian.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:30"]Ihme pedofiili. Pikku tytöillä on letit.
[/quote]
mä sit varmaan oon pikkutyttö, kun mulla on melkein aina letit. :D
nimimerkillä n23 180cm
Vaihtelu virkistää. Minusta nainen on seksympi kun hiukset on kiinni. Kunnon tiukka nuttura on tosi kiihottava. Hiukset auki valtoimenaan jo jotenkin hompsuinen ja sotkuisen näköinen.
Tuo ole pahakkaan, osa ihmisistä kiihottuu Mm. Koirista ja hevosista
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:36"]
Se on se koulutyttö-look
[/quote]
Grr, semmonen sininen britti-koulupuku vielä :PPP
Olen 30 v. ja mieheni haluaa ,että laitan letit.Sitten sanoo jotain hilja maitotytöstä! Jos joku osais vähän avata tätä mulle,olisin kiitollinen.
Pitkät vaaleat hiukset vapaana ja helmikorvakorut korvissa nam!
Pervojen setien lolita-lookia kaipaa, iiik, sinuna jättäisin ukkosi heti!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:36"]
Vaihtelu virkistää. Minusta nainen on seksympi kun hiukset on kiinni. Kunnon tiukka nuttura on tosi kiihottava. Hiukset auki valtoimenaan jo jotenkin hompsuinen ja sotkuisen näköinen.
[/quote]
Mukavaa että joku on tuotakin mieltä :) Exäni valitti aina, jos laitoin hiukset kiinni, edes niin että vain päällimmäiset hiukset olivat ponnarilla ja suurin osa niistä auki. Piti olla aina kokonaan auki. Ei ollut ihan helppoa toteuttaa tuota toivetta jatkuvasti, kun hiukset ylettyivät takapuoleeni asti. Ja ylettyvät edelleen. Hiukset kiinni letillä tai nutturalla oli kuulemma mummomaista. Mutta eikös mummoilla ole nykyisin yleensä lyhyt permanentattu tukka eikä mitään nutturaa?