Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kiihottuu leteistäni ?

Vierailija
11.12.2014 |

Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja mieheni haluaa jatkuvasti että laitan ne letille. Olen ymmälläni, miten se voi kiihottaa niin hirveästi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helmikorvakorut ? pidän muuten niitä itsekkin aina :-)

ap

Vierailija
22/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]Miksi helmikorvakorut ? pidän muuten niitä itsekkin aina :-)

ap
[/quote]
En tiedä, se on varmaan alitajunnasta peräisin.Helmien pitää olla juuri sopivan kokoiset, että ne säväyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helmikorvakorut on eliittinaisen merkki. Kiihottavaa.
Muttei ne lettien kanssa sovi, vaatii muutenkin hienostuneen ulkoasun imo

Vierailija
24/48 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Ismoki

Vierailija
25/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilja maitotyttö... Kaunis nainen nimeltä Anneli Sauli näytteli nimiosaa tuossa vanhassa romanttisessa Suomi-elokuvassa. Mustavalkoelokuva, joka oli tehty muistaakseni ennen 1950-lukua... Hänellä oli siinä paksu ja pitkä vaalea letti. Ottaisin kohteliaisuutena, jos joku viittaisi minuun tuossa asiayhteydessä :)

Tai ehkä miehesi on vain lettiseksuaali? 

Vierailija
26/48 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leteistä on hyvin vaikea olla kiihottumatta. T: Mies

Vierailija
27/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska varsinkin naisilla hiukset ovat erittäin olennainen osa kauneuteen liittyvässä seksikkyydessä, niin eipä ole ihan sama että mitenkäs ne hiukset on laitettu, ja onkos käyty kampaajalla tällä vuosisadalla. Letit ovat kyllä kieltämättä tosi kauniit, ja sopivat useimmille tytöille & naisille. Ja kaiken lisäksi se on melkoisen vaivaton tapa, verrattuna esim. vaikkapa nutturaan, josta taas itse pidän todella paljon, mutta sehän onkin taas ajallisesti vaativampaa, saatikka että onnistuuko yleensä ollenkaan. Mielestäni naiset peittävät muutenkin liikaa hiuksillaan kasvojaan, eivätkä siis näin anna oikeutta kauniille piirteilleen, joka tarkoittaa sitä, että myös kauniin kaulan ja korvienkin näkeminen viehättää todella paljon. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että naisen tulisi jonkun toisen mielijohteesta toimia kuin jokin robotti, ja totella vaan automaattisesti toisen ´´käskyjä´´, ollakseen taas niin seksikkään näköinen. 

Vierailija
28/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös halusi mulle letin. Oltiin silloin kylläkin 18-vuotiaita :D Nyt jos haluaisi ja vielä kiihottuisi, epäilyttäisi ja lujaa!

Vierailija
29/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapiko kysäistä että mikähän siinä nyt niin (epäilyttäisi ja lujaa..??)

Vierailija
30/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa leteissä ja niistä tykkäämisessä on?  Kenenkään ei tietenkäät pidä pukeutua tai tehdä mitään mistä ei itse pidä.  Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista.  Jos ne asiat ei mahdu omaan maailmankuvaan, niin silloin parisuhteessa on perustavanlaisia ongelmia.  Vaikee tehdä palapeliä pariskunnalla on eri kuvat.

Siinä että joku tykkää leteistä, ei ole sen kummempaa kuin että joku tykkää pitkistä hiuksista, tai kikkeleistä.  Tai vaikka lyhyistä pippeleistä, ruskeista nänneistä tai ristiinpukeutumisesta.  Mitä sitten?

Tietysti se voi olla tosi järkkyä, jos puolisosta yhtäkkiä paljastuu uusia puolia, mutta usko pois, ne puolet ovat olleet siellä aina.  Siksi olisikin perin tärkeää, että ihmiset olisivat rehellisiä toisilleen jo alusta asti.  Lopulta se luuranko lopulta sieltä kaapista kurkistaa.

Vierailija
31/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa työnnellessä on hyvä leteistä tyyräillä.

Vierailija
32/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei koskaan pitänyt siitä jos nuorempana pistin hiukset letille (nykyisin on lyhyt tukka). Hänen mielessään letit yhdistyivät pikkutyttöihin, eivätkä kuuluneet aikuisen naisen päähän.

Miehistä ei koskaan tiedä miten he näkevät ja kokevat asiat. Poikani taas ovat sitä mieltä, että nuori nainen ei saa olla lyhyt tai hän muistuttaa pikkutyttöä ja ei sellaista voi ajatella tyttöystävänä. Makunsa siis kullakin.

Vierailija
33/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mies tykkää paljaaksi ajellusta pillusta! Selvä pedofiili.

Vierailija
34/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun mies tykkää paljaaksi ajellusta pillusta! Selvä pedofiili.

Joo, ja sinä suutut, jos hän syleksii karvoja lattialle.

Vierailija
35/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en miehenä ajattele mitään pikkutyttöjä letteihin liittyen. Minusta letit vaan ovat kauniin naiselliset. Voi olla, että asiaan liittyy enemmän se, että pidän esim. joidenkin historiallisten elokuvien naisten kampauksista ja pukeutumisesta.  Viikinki-aikaa yms.

Vierailija
36/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leteistä on kiva ottaa kiinni samalla kun pökkii.

Vierailija
37/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi millaisia suomi mammoja tässäkin ketjussa

Vierailija
38/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ole pahakkaan, osa ihmisistä kiihottuu Mm. Koirista ja hevosista

No nyt meni pervoksi!  Koirat hevosten kanssa ja toisinpäin!  Ei stana teidän kanssa.

Vierailija
39/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluratsastaja naisilla on ihan mukavat hiusnutturat.

Vierailija
40/48 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko laueta leteille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan