Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko kaveria, joka tekee jatkuvasti ohareita?

Vierailija
15.04.2008 |

Mulla on yks kaveri, joka aina itse ehdottaa tapaamisia, mutta peruu ne sitten viime hetkellä. Itse teen 3-vuorotyötä ja " joudun" aina järjestämään aikaa tälle ystävälleni. Tapaamisen lähentyessä hän peruukin sen. Yleensä hän on sopinut päällekkäin tapaamisia tai sitten hänellä on tulossa " mielenkiintoisempaa" tekemistä parin viikon kuluttua, johon on vaivautunut hankkimaan lastenhoitajan ja tällöin tietysti ei pysty hankkimaan hoitajaa meidän jo sovitulle tapaamiselle.

Että nyppii tuollainen.. Olin taas kerran sopinut työvuoroni hänelle sopivalla tavalla ja hankkinut hoitajan omille lapsilleni, kun ystävä soittaa ja peruu tapaamisen. Suututtaa hirvittävästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jotka sopii sun työvuoroihin valmiiksi ja joihin lapset voi ottaa mukaan.

Vierailija
2/5 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, olen niin huono sanomaankaan tuosta, mutta alkaa jo nyppimään tuo ainainen peruminen ja selittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli jotka sopii sun työvuoroihin valmiiksi ja joihin lapset voi ottaa mukaan.

Kaveri haluaa tavata ilman lapsia ja tottapuhuakseni minäkin, koska " seurusteluaika" on muulloin lähes mahdotonta, kun hänellä on 10-kuinen vauva ja isompi lapsi. Isommat lapset sitten pitää huolen, ettei kerkiä kyllä juttelee ja tuo vauva on melko vahdittava.

Ja, vaikken olisi erikseen järjestellytkään vapaita, oharit harmittaa silti.

Jotenkin tuokin, että valitsee mieluummin jonkun muun kaverin on minusta loukkaavaa. Ehkä olen vain herkkänahkainen.

Vierailija
4/5 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitenkään tahallani, vaan tuntuu et aina sattuu jotain mikä estää suunnitellun jutun.

Vierailija
5/5 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki energiaa vievät ja pahaa mieltä tuottavat ihmissuhteet kannattaa lopettaa.

T:Voi Hyvin täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan