Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mittoja teiltä, muut ahdaslantioiset! Kuka on ahtain? ;D

Vierailija
14.04.2008 |

Conjugata vera 10 , 7 diameter transversa 11, 9 interspina 10, 2 ja ala-aukeaman suoramitta 10, 5. Lapset 2990 ja 3389 eivät mahtuneet laskeutumaan alas päin. Aika isot päät eli 35 ja 36, 5 mun mittoihin nähden.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kait tästäkin aiheesta repiä huumoria. ;) Kun eihän sille muutakaan voi... ;) ap

Vierailija
42/44 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut mitat väljempiä, en muista tarkkaan. Tuosta mitasta se kuitenkin minulla kiikastaa.

Olen synnyttänyt kolme lasta, kaksi imukupilla. Ekalla py 37 - olisi varmaan ollut enemmänkin, mutta pää oli puristunut soikeaksi. Pituutta esikoisella 54 cm. Tämän jälkeen kaksi käynnistettyä, joista ekassa huono tuuri: avotarjonta. Viimeinen tulikin sitten nopsaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on ilmeisesti noiden kolmen mitan summa, sen pitää olla yli 30 cm. Minulla on 30,5 ja silti laitettiin synnyttämään isopäisiä lapsia - kukaan ei koskaan sanonut, ettei vauva mahtuisi.

Ja hyvin tuo viimeinen mahtuikin, py hänelläkin 36 cm. Ihmettelisinkö sittenkin sinun lääkäreitäsi?

Vierailija
44/44 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan voidaan vetää vaikka imukupilla auttaen. Yläosaan taas ei yletytä minkään muun kuin veitsen avuin, valitettavasti. Toki olisin alateitse synnyttänyt itsekin mieluummin. Mulla itselläni tosiaan nuo yläosan mitat kiikastivat, alaosasta mahtuisi vaikka nelikiloinen. ;) ap