Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**2009 VAUVATOIVEET vko 16**

14.04.2008 |

Aloitinpa tämän viikon, kun Narsku on odotuspuolella, eikä enää tee hienoja päivityksiä meille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän nämä viikot nopsaan vaikka tuntuu välillä että vois mennä nopeempaakin. Tämä vasta meidän eka yk ja mietin tossa että kun kierto on yli 30 päivää niin tuntuu vielä extra pitkältä tää odostus et olis jo ovis ja alkaako menkat tai sais testata jne.

Onnellinen84 ja Humu82: Tervetuloa kuumeilemaan :)

Aina-Unelma: Toki voi olla mahkuja vaikka onkin aika monta päivää ollut siinä mut eläähän ne jotkut sitkeät sissit siellä n. viisikin päivää. Et älä luovu toivosta :)

Jaffa: Joko olet saanut rahat takaisin niistä ovis testeistä? Aika ikävä juttu tollanen kyllä.

Milka K: Harmi että siirtyi teidän aloitus hiukan. Mullakin otettiin viime viikolla papa ja ens viikolla saan soittaa tuloksista mutta aloitettiin kuitenkin jo nyt yrittämään. Vähän myös mietin että pitäiskö odottaa mutta en jotenkin usko että heti meillä tärppäis.

Mä odottelen ovista siis täällä ja greippimehut ollut kp 1 asti käytössä mut eipä noita limoja nyt ole vielä näkynyt kummemmin. Luulen et ovis olis nyt pe-ma. Ollaan puuhailtu n. joka toinen päivä taktiikalla ja jos sattuu oivaan aikaan tuo ovulaatio niin heti kyllä petiin hypätään :))

@lise kp 17/32-33 yk 1

Vierailija
22/24 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että täällä on muitakin vasta-alkajia:)

Rhanna, mikä tilanne? Onko täti tullut kylään tai oletko tehnyt testiä?

Meillä menossa yk2... Sovittiin miehen kanssa tosiaan, että ei näin alkuun " yritetä" vaan lapsi saa tulla jos on tullakseen. Mulla kuitenkin päässä pyörii vauvat, enkä voi olla ajattelematta, joko se lapsi sieltä tulisi:) Jos ei tässä kierrossa nappaa, niin sitten jo taidan ottaa tikut apuun. Tuntuu vaan, että tota miestä vähän jännittää tää elämänmuutos.. Kovasti kyllä haluaa lasta, mutta ei kai ole ihan varma itsestään isänä ja siitä, onko tää maailma hyvä paikka lapselle. Kuitenkin se Ikeasakin jo katselee pinnasänkyjä ja muuta:)

Kertokaahan muutkin, miten teillä menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpäs " kotipinossakin" pitkästä aikaa ilomoittautumassa:)

Oon tosiaan ihan tarkoituksella pitäny palstailutaukoa, oon yrittäny unohtaa koko vauvatoiveen... Ja oon itsenikin yllättäny tällä rentoudella! Tän kierron olen onnistunu ottaa tosi rennosti, vieläkään ei juuri sellaista stressiä ja kuumeista odotusta. Ihana fiilis! :) Oviksen siis tikutin kp14 ja siis kp15 oli kai ovispvä. Pupuilut ei välttämät menny ihan nappiin... Mutta nähtäväksi jää:) 28.4. testaan jos on aihetta:)

Pahoittelen etten nyt kommentoi, on niin paljon tullut tekstiä että paremmalla ajalla:)

Siisalle kuitenkin suuret onnittelut!!! :)

Ja kaikille muille tsemppiä pupuiluun, odotteluun, oviksen bongailuun ja piinailuun:)

teidän

tikru. kp21/27-30 dpo6 yk2

Vierailija
24/24 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kuulumisia..

Meillä alkoi yk 2 perjantaina, kun täti punainen pyyhälsi paikalle. Kierto lyheni yhden päivän, mutta se ei haittaa :) Ihan hyvillä mielin jatketaan eteenpäin.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Toivottavasti tuo arska tosiaan jaksaa paistaa ja tsempata meitä kaikkia ;)

Rhanna kp 3/25-26 yk 2