Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtalotovereita?

Vierailija
14.04.2008 |

Mua on alkanut mies ärsyttää. Haluamme elämältä ihan eri asioita esim. asua erilaisissa paikoissa jne. Lisäksi mies haluaisi viettää kesälomansa mökillä mihin ei tule juoksevaa vettä ja on ulkovessa. Itse haluaisin vähän matkustella ja tapailla joitakin ystäviä. Mies ei ole kiinnostunut ystävien tapaamisesta. Mitä tehdä? Muuttaisin heti pois, mutta kun on lapsia. En tiedä mitä tehdä kun ahdistaa niin paljon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene matkalle tyttökaverin kanssa ja mies mökille.

Vierailija
2/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että mies olisi viikon mökillä ja voisi kalastaa niin paljon kuin haluaa. Muu perhe olisi isovanhemmilla, mutta se ei käy miehelle. Hän haluaa, että koko perhe on yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehen kanssa aika lailla erilaiset mielenkiinnon kohteet. Mutta esim. kesälomareissut suunnittelemme siten, että minä pääsen vaikka asuntomessuille, lapset huvipuistoon ja mies lohia narraamaan. Meillä toiminut, molemmat tulevat puoliväliin vastaan. Tätä voi mielestäni vaatia molemmilta osapuolilta. Toivottavasti onnistutte.

Vierailija
4/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluaisin miehen joka haluaisi kalastaa ja viihtyisi mökillä jne.

Mies on meneväinen seuramies, jolle mökin puuceekin on kauhistus, ja kalaan ei voi koskea tikullakaan. Lihaa syö jos sitä ei tarvitse itse käsitellä, vaan saa paistettuna eteensä. Nälkään kuolis jos ei joku muu sille tekis ruokaa, tai ehkä se olisi kasvissyöjä sitten.

Vierailija
5/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee sinne mökille ja sinä järjestät lomamatkan. Ei sitä tiedä, jos vaikka kaipaat viikon seuramatkan jälkeen sitä mökkiviikkoa. Kun sitten kyllästyt, niin tulet kotiin ja mies saa edelleen olla mökillä, jos hän niin tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi