*~*joulukuun tähtöset - vko 16 *~*
Onko täällä enää muita joulukuisia kuin minä?
Kierron loppupäiviä mennään, saa nähdä miten käy. Tissit on edelleen todella kipeät, ei pysty edes mahallaan nukkumaan.
Kertokaapa kuulumisia, pääseekö joku testaamaan lähipäivinä?
Rhanna kp 22/26
Kommentit (92)
Hope-a: Pahoittelut negasta ja tädistä :( Ja seuraavaan kiertoon hirmuisesti tärppionnea!!!!!
Ja muille samoin kokeneille myös samaa toivotan, +++++ onnea!!
( . ) Testasin kans nyt jo (!!!!) ja nega tuli, ylläripylläri! No sitten siis tätiä odottelen saapuvaks. En usko et se siitä muuttuu, on oireita ja ei oo oireita.. mut varmasti kuviteltuja, oireet sekä oireettomuus =D
Päällimmäisenä nyt on ollut se pahantuulisuus ja taitaa se tulla näin viikkoo ennen just, joten sitä itteensä tätipunaista se lienee tarkoittavan, höh! Et eipä muuta kuin odottelua ja odottelua.. ensin tädin ja sit uuden oviksen :/
Viikonloppua, nauttikaa ulkoilusta ja auringosta!!
Emmuli kp 26/30 yk 9
joten eipä tarvitsekaan testailla ensi viikolla. Saattaa olla, että ilmestyn tammikuisiin vasta piinan kohotessa ensi kuun puolella! En ole kauhean murheellinen tilanteesta, koska minulle on hyvä merkki sekin, että täti ilmestyi näin normaalissa vaiheessa (kierroksi tuli 25). Jos kierto jatkuu yhtä normaalina, on yrittely paljon toiveikkaampaa kuin viime kerralla! Joten pää pystyyn, kyllä tämä vielä tästä!
Anlii
Huomenta! Aamulla tein sit testin ja sain siihen PLUSSAN!!!! Oli se kyl tosi haalee vaalee viiva, mut selkeesti viiva,mieskin sen näki...En nyt uskalla viä uskoa todeksi kun kierto on vähän vaihteleva ollut että täytyy testata muutaman päivän päästä josko viiva vahvenee. Tein aconin herkällä testillä... huh...palataan.
En ole ollut ahkera kirjoittelija, mutta olen ilmoittautunut tännekin. Nyt siis siirryn hamaan tulevaisuuteen kuumeilemaan. Täti tuli ja lääkärille meno kolkuttaa ovelle...
Irish
pahoittelut tädin yllättämille!
ON:
mua ei kauheesti yllättänyt eiliset vatas- ja selkäkivut... ja JÄÄTELÖ-HIMO! söin litran jädeä ja kiukuttelin... Ja kivut paheni tänään töissä. Tulin kotiin ja sanoin miehelle tilanteesta, ja se sit sanoi että kyllä se 1 tikku täytyy tuhlata. ;) no, laitoin sen tikun kahtia ja pissin siihen toiseen miehen mieliksi. ja nega tietty. Tuhruttelu alkoi heti testin jälkeen. heh. aika psykologista. :)
no, uuteen kiertoon vaan. Alussa vasta mennään. ja ilmeisesti pupuiltiin vääriin aikoihin tästä tädin tulosta kun laskee taakse päin.. Että hiukan jopa NAURATTAA meikäläistä.
Eli ehkä nahdään tuossa tammikuisissa! :) (lasken nyt ensin että mihin se laskettu sit seuraavaksi menis...)
ADMINI78
Täti ei ole vielä tullut. Mutta ei varmaan kaukanakaan ole. Todella turvoksisa olen ja menkkakipuilee kovasti. Ja rinnat on kipeät (eipä ole varmaan vuoteen olleet näin kipeät). Aamulla tuli selvä nega. Illalla tein Apteekin oman testin ja en ole varma oliko siinä ihan himmeä viiva vai ei. Jos oikein käänteli ja väänteli niin sitten ehkä oli. Katsellaan...
Hyvää viikonloppua!! Plussaonnea!! =)
Kp 26/26-30, yk 8
Onnea Plussanneet!
Pahoittelut pudonneet. Ja jaskuja meilel vielä piinaaville.
Täällä ollaan edelleen, vähän taukoa venähti palstalle.
ON: mitään oireita ei ole. Ei edes menkkoja edeltäviä oireita. No masussa juilii silloin tällöin, minusta vähemmän kuin viikon puolivälissä viikko sitten.
Perjantaina testasin viimeksi ja selvä nega tuli mammaksi.fin liuskatestillä. Silloin oli kp 31. Seuraavaksi testaan ensi viikon perjantaina tai lauantaina (eli kp 38 tai 39).
T:Vacsuli kp 32/28-40, yk 6
En olekaan paljon pinoon kirjoitellut mutta nyt oli pakko tulla ilmoittamaan että meille sattui iloinen yllätys ja testiin pärähti eilen PLUSSA, joten meille suotiin toinen joulun tähtönen taloon, kun tämän hetkinen kuopus on kanssa joulun tähtönen vuosimallia -06. Joten kyllä vain kevät meille noita lapsosia suo.... :)
3mami & " vaavi" 4+3 ja kaksi isompaa lapsosta
Huomenta. Onnea 3mami plussasta!! Täällä sama tilanne ku eilen. Eli tein tänään uuden testin(malttamaton kun olen) ja samanlainen haamu siihen sitten tuli ku eilen. Täytynee odotella ens viikon loppupuolelle ennen kun uudestaan testailen. Ei ainakaan tädistä ole mitään merkkejä. En vain millään uskalla vielä tuulettaa plussasta, toivottavasti vahvistuu, en ole näin aikaisin ikinä testaillukkaan, aikasemmista lapsista testasin vasta niin että olin jo viikolla 5+jotain ja nyt nippanappa 4. Maltti on valttia kai sitten..Aurinkoista sunnuntai päivää kaikille!!!
Onnittelut 3mamille ja anneikille!
Täti porhalsi sitten tännekin jo eilen ja yk 4 lähti sitten käyntiin. Eilen tosin vuoto oli sellaista pientä tuhrua ja vuoto alkoi kunnolla vasta yöllä, joten lasken tämän päivän vasta kp 1:ksi. Ja nyt pitäisi sitten siirtyä tammikuisiin, se ajatus tuntuu jotenkin raskaammalta kuin se, että menkat alkoi :)
Annu_81, kp 1/27, yk 4
Anneiki ja 3mami! Hienoa että tässä kuussa vielä jotkut plussailee. Ja syvimmät pahoittelut tipahtaneille. Näyttää vähän siltä, että niin se käy tammikuisiin minunkin tieni.
Aamu alkoi täällä negalla. Testasin kotitestit.fi:n herkällä liuskalla eikä näkynyt kuin yksi ainokainen viiva. Ei ole minkään sortin tuntemuksia, paitsi tissit tosi kipeät. Mutta ne taitaa elellä omaa elämäänsä.. :) Harmitti tuo nega, mutta katsotaan nyt vielä. Ei ole tuntemuksia, että tätikään koputtelisi ovella. Jos ei täti nyt paukahda ennen keskiviikkoa, niin testaan sitten uudelleen.
Tässä kuussa kun ei ole oikein ovistuntemuksiakaan ollut. Viikko sitten torstaina olin tuntevinani nippailuja mahasta ja pe-aamulla oli limoja, joten jos ovis oli siinä main niin pitäisi jo alkaa sitten ensi keskiviikkona näkymään. Tai sitten tätitättähäärä sieltä tuloo.. Olo ei vaan ole yhtään sellainen " raskautunut" . :)
Tinttana kp30/29-42
Syrellekin piti sanoa pahoittelut ja tsemppiä eteenpäin.