*~*joulukuun tähtöset - vko 16 *~*
Onko täällä enää muita joulukuisia kuin minä?
Kierron loppupäiviä mennään, saa nähdä miten käy. Tissit on edelleen todella kipeät, ei pysty edes mahallaan nukkumaan.
Kertokaapa kuulumisia, pääseekö joku testaamaan lähipäivinä?
Rhanna kp 22/26
Kommentit (92)
Tulkaahan Rhanna ja Hope-a heti aamutuimaan kertomaan, miten kävi! Pidän peukkuja! :)
Ittellä ei ihmeitä, sama olotila kuin aikaisempina päivinä. Nyt vaan kurkku tulossa kipeäksi ja viluttaa, piti hakea villasukat jalkaan. Kevät jo näin pitkällä, ja villasukkia pitää kaivella :) Lämpöjä en ole viitsinyt mittailla vaan odottavalla kannalla, jos sunnuntaina testaisi jos ei tätiä kuulu.. Toivottavasti ei.
Nyt maaten. Tsemppiä tytöt aamuun!
Tinttana
Kun oireet ovat kadonneet parin viime päivän aikana kokonaan. Ei enää kipeitä nännejä eikä vatsakipua! Kp 24/?, joten testailun aika on joskus ensi viikolla vasta. Ärsyttääpä tosiaan, jos tämä menee samanlaiseksi kuin ensimmäistä raskautta odotellessa, silloin kierto oli aivan mitä sattuu ja kaikenlainen ajoittaminen tosi turhaa.
Onnea plussanneille ja tsemppiä vielä sinnitteleville!
Anlii yk 1
Nyt jo heti sitten Rhanna ja Hope-a pissalle ja tänne kertomaan kuinka kävi ;) Mä teitä kovasti jo odottelen tuonne o-puolelle tähtösiin! :) Muutenkin musta tuntuu, että teillä kaikilla on kauheen lupaavia oireita, kun eka on ollut ja sitten ei olekaan mitään! Mulla kun kävi juuuuuuri noin :) Ja kärttyilyäkin oli, mutta se oli poikkeavasti jo viikkoa ennen ku menkkojen ees piti alkaa :D
Kuitenkin, mulla on vahvat epäilykset, että suurin osa teistä on raskaana nyt! Mä seuraan tapahtumia kaiken aikaa täällä taustalla, ni pysyn kärryillä :)
Kuulemiin, jännääjät! :)
.:Narsku:. 4+6
ps. Mulla on nyt kuukautiset noin viikon myöhässä ja tein testin apteekin omalla :D Lähes tasavahva viiva siihen ikkunaan tuli, joten ehkä nyt viimeistään uskon olevani raskaana :D hihihi! Toivottavasti pysyttelee kyydissä loppuun asti! Mulla on kyllä jotenkin sellanen olo tua selkäytimessä, että kyllä se pysyy :) Noniin, nyt poistun! Uutisia vaan äkkiä, ni pääsen minäkin jännäämästä :D ONNEA PALJON KOITOKSEEN! ♥
[color=orange]NEKTARIINALLE[/color] suurimmat onnitteluni plussasta testissä :) Onnea odotukseen ja tervetuloa o-puolelle sitten, kun rohkenet uskoa asian todeksi :) hih.
.:Nar:.
Täti löysi paikalle eilen parin päivän tiputtelun jälkeen. Hyvä puoli on että kierto lyheni 28 päivään eikä mitään ihan kestämättömiä kipuja ole ollut. Luulen et vyöhyketerapia on vaikuttanut tähän. Mutta mun pms-oireisiin ilmeisesti sit vaan kuuluu reilun viikon ajan nipistelyt, vihlonnat, vatsakivut jne. Ehkä sillä kerralla olen raskaana kun ei ole mitään oireita!
Ajattelin yrittää jättää kuumeilun vähemmälle, pari viime kiertoa on ollut ajatukset vähän liikaakin asiassa kiinni. Mutta varmaan ilmestyn tammikuisiin viimeistään kierron lopulla :) Toivottavasti ei tarvitse nähdä kovin monia enää siellä ;)
syre kp 2/28-30, yk 3
Pahoittelut tippumisesta! Jaksuja uuteen kiertoon ja tule moikkailemaan välillä. Hienoa muuten kuulla, et vyöhyketerapia auttoi!
Täällä yhä tiputtelua. Tänään olis periaatteessa (jos kierrot olis säännöllisiä) täti-päivä. Saa nähdä miten käy. =S Menkkaoireet on lähes hävinneet mutta migreeniä on ollut kolmena peräkkäisenä päivänä. =(
Stiin@ kp31/~31
Eli ei tullu testiin minkäänlaista viivaa, ei edes haamun haamua, joten tätiä odotellessa.Toivottavasti tulee heti pian, ettei kierto pitene!
Syrelle pahoittelut tädin saapumisesta, tsemppiä ensi kiertoon.
Rhannan kuulumisia odotellaan, sinne on PAKKO tulla plussa!
Mukavaa päivää kaikille!
t.HOPE-a 29/26-28
pahoittelut tädin yllättämille. kurjaa. :(
ON: itsellä kp32tai33 tyhjennysvuodon alusta...
2 viikkoa on nyt nää alavatsatuntemukset jatkuneet. mutta OVIKSEN oletan olleen vasta viime pe tai la eli viikko sitten. Lämpöjä olen mitannut ja viime lauantaina ne nousi jonkin verran; ja on pysyneet oletetun ovispäivän edeltävää aikaa YLEMPÄNÄ, mutta kuitenkin vaihdellen aika paljon. VAIKKA mittaan aina sekunnillee samaan aikaan ja samasta kohtaa kielen alta. En ymmärrä noita lukemia. sanoin jo miehelle aamulla että ostan uuden mittarin, missä olis vaan 1 desimaali eli 1 luku pilkun jälkeen; ku nyt on 2 kymmenystä. tai mitä lie ovat....
Mies on njo eilisestä asti painostanut tekemään testiä; ei taida raukka ymmärtää ettei se rakautuminen niin halppoa ole ja vielä mun kohdalla ku on sitä pco:a. ja just jätetty rengaskin pois... no, jos ei sunnuntaihin mennessä täti saavu niin hhmmm... voisin sit MIEHEN MIELIKSI testata. ;)
Jos olisin rakautunut niin nyt olis sit alkion jo pitänyt kiinnittyä. no...
Mulla on toiveet aika matalalla; ja koko ajan mietin että ei oo onnannut. MUTTA silti vaan mietin että mitä jos sittenkin olis käynyt niin " hassusti" . Eilen olin jo varma PMS-oireiesta, kun alkoi tekemään mieli kaikkia herkkuja ja itkeskelin ja olin kiukkuinenkin koko tästä raskautumis-yrityksestä. *mur mur*
ÄÄH. onneksi on perjantai ja pitkä työpäivä ja huomenna taas töihin ja vain suunnuntai vapaa ja sit taas ma töihin. eli nyt ei oo niin paljon rauhallista aikaa et vois koko ajan miettiä kehon reagointeja ja oireita. hyvä.
mutta palaan kun jotain tapahtuu... (toivotetaan se täti kuitenkin sinne siperiaan!!!)
Admini78
Kyllä se nyt pitää uskoa että ++++ se on:)) Tein äsken taas apteekin omalla testin ja viiva on nyt hiukan vahvempi mitä keskiviikkona.Oikeestaan jos totta puhutaan niin testasin jo puol 7 predictorin testillä ja se oli nega ei edes haamua ja pakko oli lähteä apteekkiin. Keskiviikkona oli kp30 ja nyt siis kp32,onko siis apteekin oma testi herkempi? No hällä väliä ku 2 testiä näyttää samaa. Samalla reissulla kävin tankkaamassa auton kun pitää ens viikolla mennä töihin ja hitto vieköön tankkasin 98 vaikka piti ottaa 95. Isäntä sano että kyllä mä aika valmis olen ja hyvä etten ottanu diesseliä,mä kun yleensä ajan tuolla diesselillä. Mua ottaa niiiiiin päähän!!!! Oma vika mitäs katoin väärin. Mutta nyt voisin purkaa tämän kiukun siivoamiseen.
++++ tuulia teille lopuille!!!
Niin se jäi eilisestä sanomatta, että ei ole oireen oiretta... Viime kierrossa, jossa siis hedelmöityin, oli sentäs päänsärkyä välillä... Nyt ei mitään. Paitsi palelua, mutta se voi olla normaaliakin...
Pahoitelut Syrelle tädin saapumisesta, mutta onnea siitä, etteivät olleet pahat kivut ;o) Kyllä se taas siitä!
Ja hope-A, eihän se testi välttämättä näytäkään plussaa, kunhan täti vaan pysyy poissa ;o)
V kp 24 / 28 (tai nyt viime kierrossa ehkä 33)
Rhanna (oliko se noin?): Täällä myös naama kukkii ja jomottaa oikealle puolelle menkkamaisesti. Oikea puoli on siis tuo kohdun puoli. Ja väsyttäää.... zzzz. Pienin (1v. 7kk) heräsi viime yönä ainakin kolme kertaa. Hampaitako tulossa vai mitä kun oikein rääkäisi herätessään. Toissa yönä ei herännyt kun yhden kerran. Mikä ihme...?
Minä en kyllä usko, että plussa tulee tässä kierrossa. Ei päästy oviksen aikaan puuhailemaan (kun ei jaksanut enää).
Täytyy seuraavassa kierrossa sitten aloittaa touhut vähän myöhemmin. Tässä kierrossa aloitettiin kp 12 ja ovis ilmeisesti on ollut kp 16 tai 17. Oikeastaan ajattelin vasta panostaa kesäkuussa puuhailuun oikein tosissaan kun miehellä on silloin kesäloma ja isommat ehkä juhannuksen tienoilla ovart isovanhempien mökillä. No, ehkä ajattelin vähän liian pitkälle.
Nyt jomottelee sen verran ettei ajatuksetkaan pysy päässä. Täytyy mennä ottamaan buranaa.
Plussaonnea! =) Ja viikonloppuja!! :))
Naranjalle vielä onnittelut plussata!! =)
Joten ei tarvinnu tehdä testiä. Se siitä. Harmittaa, mutta olin niin varautunut jo tähän, että pahimman harmituksen kävin läpi jo pari päivää sitten. Nyt vaan tuulta päin ja uuteen yritykseen. Kierto lyheni päivällä, katotaan miten ens kierto menee.
syrelle myös voimia uuteen kiertoon ja HOPE-a, toivottavasti se nega vielä muuttuu positiiviseksi!!
Mä käyn vielä kurkkimassa teidän loppujen joulukuisten kohtaloa :) toivottavasti saan tulla pian onnitteleen teitä!!
Narsku, ois ollu kiva tulla odotus-puolelle sun kans :) käy kertoon kuulumisia, muuten tulee ikävä :)
Tammikuisiin käy tieni!
Rhanna kp 1/25-26
Tänne ei tänään kummempaa. Kotiuduin jo töistä ja pientä flunssaa pukkaa. Harmittaa siltä osin, kun on noin nätti ilma ja olisi kiva olla tuolla auringossa!
Kuvittelenko vai tuntuuko muistakin että joulukuisissa ei loppujen lopuksi ole plussannut moni?? Kun onhan meitä aika paljon. Vai muistanko ihan väärin (tämä voi olla se todennäköisempi juttu ;)).
Annu_81, kp 26/27, yk 3
Pahoittelut Syrelle ja Rhannalle tuon ikävän sukulaisen viikonloppuvierailusta! Olkaa sille tosi ilkeitä, niin tulee vasta vaikka vuoden päästä uudelleen! Tylsää.
Annu_81, mulla ihan sama olo, että joulukuisissa olisi vähän plussanneita. Pitänee käydä kurkkimassa odotuspuolelta :) Mut jos näin, niin sittenhän me mahdutaan vielä siihen pinoon, eiks niin!
Milloinkas Annu ja Stiin@ meinasitte testata, teillähän on hirmu jännät ajat meneillään myös!
Pahoittelut Hope-alle negasta. Voi kökkö. Millä testillä testasit? Jos se vaikka vielä plussaksi muuttuisi, ei vielä heitetä toivoa jos tätiä ei näy!
Anlii, jos se oli vaikka kiinnittymiskipua?
Nektariina, muistelen että tuo Predictor olisi herkkyydeltään 50 ja Apteekin oma 25. Eli varmaan näyttäisi sekin parin päivän päästä plussaa. Korjatkaa, jos olen ihan väärässä. Mutta onnittelut kuitenkin edelleen! :)
Omasta navasta ei sen kummempia, odotuksen kannalla. Sunnuntaina pissiä tikkuun jos ei tätiä kuulu!
Plussarikasta viikonloppua meille kaikille, eiks joo!
Eli tammikuisiin matka vie!!Plussaonnea kaikille lopuille!!!
t.hope-a
Minäkin tänne taas jotakin raapustelen, vaikka enemmän olen taustaillut.. Itelläni nyt kp 30/30-32, en o uskaltanut testailla,huomen ois pippalot tiedossa joten täytyy varmaan huomen aamul testata josko jää juhlat juhlimatta:). Mitään oireita ei oikein oo suuntaan eikä toiseen.. tänään oli kyl tosi huono olo iltapäivästä ja väsyttää, mut voi kyl johtua muustakin. pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä tammikuisiin!! Plussaa nyt vaan kaikille puuh ja puuh!!!!
Mulla on inhottava ahdistus, testasin töistä tullessa ja edelleen negaa näyttää. Tämä on todella ahdistavaa, kun ei tiedä kuinka kauan tässä nyt vaan pitää epätietoisena odottaa! Mulla ei ole ikinä ollut kk myöhässä, joten tämä on todella epätavallista. Ja kyllähän sen testin pitäisi jo jotain näyttää, jos raskaana olisin. Mitä mun pitää oikein tehdä, jos tämä tilanne jatkuu vain näin?
Huomenna aamulla testaan taas, kun kerran vielä yksi testi löytyy. Testinmyyjät mun tilanteesta vaan ilahtuu. Olen kyllä stressannut kaikesta ihan hirveästi viime aikoina, joten toisaalta ei mikään ihme, jos kierto temppuilisi. Toisaalta olen kyllä stressannut varmaan viimeiset pari vuotta, eikä ole ollut näitä ongelmia.
Harmi, että Hope-a ja Rhanna ainakin tippuivat tammikuisiin. Toivottavasti ensi kuussa käy paremmin. Meille kaikille.
Terv. Pötkö kp 34/28
Täällä minäkin siis edelleen roikun ja varmaan ihan viimeisten joukossa vielä. Nyt vasta kp 23, enkä testiä aio tehdä kuin vasta sitten joskus jos ei täti oikeesti aio muka tulla... ;o) En vaan halua taas nähdä tyhjää viivanpaikkaa.
Aina illalla pitää tulla lukemaan uutiset jos ehtii, viime päivät on ollut töissä niin kiireisiä.
Tosi paljon onnea plussanneille ja pahoittelut neganneille!