Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*joulukuun tähtöset - vko 16 *~*

14.04.2008 |

Onko täällä enää muita joulukuisia kuin minä?

Kierron loppupäiviä mennään, saa nähdä miten käy. Tissit on edelleen todella kipeät, ei pysty edes mahallaan nukkumaan.

Kertokaapa kuulumisia, pääseekö joku testaamaan lähipäivinä?

Rhanna kp 22/26

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meitä joulukuisia vielä jokunen on :) Mä olen aina loppukuisia, mikä on näissä kuukausipinossa vähän tylsää, kun tuntee kulkevansa jälkijunassa.

Purkaudun nyt vähän tännekin... Ei ole kovin suuria realistisia mahiksia tälle kierrolle, mutta näin loppukierrosta ei voi kuitenkaan olla piinailematta. Ärsyttää, kun kroppa koko ajan muistuttaa, että jotain tapahtuu! Mulla on siis noin kp 19 eli dpo 5 alkaen ollut menkkamaisia nipistelyjä, ei kovin kivuliaita onneksi, mutta kyllä ne huomaa. Välillä pientä etomista ja ruokahalu on kova. Väsymystä nyt on ollut koko kierron ajan... Ihan lupaavan kuuloisia oireita kuitenkin, mutta kun täysin samat oli viime kierrossakin! Eikä ajoitus nyt edes tosiaan ollut ihan kohdallaan. Tuntuu vaan niin idioottimaiselta, kun oireet pistää toivomaan kaikenlaista, eikä niihin sitten kuitenkaan voi luottaa. On vaan jotkut 10 päivän pms-oireet...

Mulla on täällä yksi ovistesti, jolla ajattelin ylihuomenna tai ehkä jo huomenna kokeilla. Pöhköltä tuntuu, kun luulen (vaikken tietenkään toivo) sen olevan negaa. Mutta oon menossa vyöhyketerapiaan torstaina ja haluan sitä ennen testata, koska sinne ei pitäisi mennä raskauden 1. kolmanneksella.

Hauskaa viikonalkua kaikille loppukuisille!

syre kp 26/30

Vierailija
2/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen täällä varmasti ihan viimeisten joukossa vielä, kp vasta 20 (la olisikin ihan joulukuun lopussa). Mitään oireita en uskalla itselleni kuvitellakaan ja testiä en aio missään vaiheessa tehdä, koska olen melkein varma että taas joudun pettymään, enkä haluaisi sitä...

Kaikki ajoitukset on kyllä osuneet nappiin ja toisaalta mikään ei estäisi, mutta tää on tätä itsesuojeluvaistoa kai. Viime kierrostahan hedelmöityin kyllä mutta kiinnittyminen ei onnistunutkaan, kaikkea voi siis sattua.

Anteeksi tämä pessimistisyyteni, toivotaan silsti kovasti kaikille plussia ja jatkuvia sellaisia ;o)

Syrella ja Rhannalla ainakin lupaavan kuuloisia oireita ;o)

V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nyt, kun olen juttujanne käynyt muutaman viikon ajan lukemassa. Yritämme toista lasta ja toinen kierto menossa. Esikoinen 05/05. Tällä hetkellä jännittävät ajat, kun menossa kp 29/28 ja kierto on yleensä ollut kellontarkka. Kuitenkin vielä rauhallisena odottelen, koska viime kuussa olin " aivan varma" raskaudesta ja oireita oli muka jos jonkunlaista.

Tällä hetkellä ei juurikaan mitään oireita, mutta kk loistavat poissaolollaan. Toivottavasti jatkuu näin. En tiedä maltanko odottaa testaamista huomisaamuun vai testaanko, kun pääsen kotiin. Yksi testi vain kotona, joten ehkä olisi hyvä odottaa pari päivää. Ja koska ovulaatio oli myöhään, jos hyvin kävisi, testi näyttäisi haaleaa ja kuitenkin pitäisi ostaa uusi testi :)

Minuakin ärsyttää tämä loppukuulaisuus, viime raskaudessa oli ihan sama juttu. kokoajan tuntui olevansa jälkijunassa :) Mutta samapa tuo, jos hyvin käy.

Terv. Pötkö (Onko muita toukokuun toivoja 2005? CelesteSebastian taitaa olla?)

Vierailija
4/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne nyt kirjoitan,lukenut olen ahkerasti tätä pinoa... Meillä kolmas olisi haaveissa, pojat 03/02 ja 04/05. Meillä vasta eka yk menos, kuparikierukka poistettiin alkukierrosta. Ajoitus meni toivottavasti nappiin, ainakin tikulla bongasin oviksen ja peittoja heiluteltiin ahkerasti. Nyt siis kp 25/30-34. Mitään oireita ei sen kummemmin ole ollut, vähän on nippailuja mahas tuntunu muutamana päivänä ja väsyttänyt on, mut menee varmaan ilmojen piikkiin.. En aio testailla vasta kun jos täti on myöhäs, mut kattellaan nyt kuinka käy.. Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille meille loppukuisille!!!

Vierailija
5/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( Täällä oireet loistavat edelleen poissaolollaan. Jos nyt oikein kovasti kuvittelen, niin ehkä tuntunut vihlaisu? Testata aion heti jos oireita ilmenee. Toiveet alkavat jo vain hiipua, koska kiinnittyminen olisi jo pitänyt tapahtua. Mutta tämä viikko on vielä toivoa täynnä! Oviksen bongasin ja ahkerasti puuhailtiin. Ehkä jopa liian ahkerasti - meinaan jos siittiöiden määrä väheni ennen ovulaatio liian ahkeran treenauksen takia?

Ilmoitelkaahan kun aiotte testata!

Canttarelli kp 26/~30

Vierailija
6/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tärkeimmät: tänään testattu ja nega pärähti pöytään. Nyt pitää vaan kärsivällsiesti taaaaas ooooodottaaaa. Itse veikkaan menkkoja alkavaksi yli huomisen ja lauantain välissä. Ei tosin ole mitään pms oireita. Alamasu on aristava ja tänään vähän pömppö.

Syre: joo musta tuntuu samalta, muut meni jo ja aina vaan täällä hengaillen.

T:Vacsuli koopee 27/28-40, yk6

Vierailija
7/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään uuteen viikkoon. Piinaviikko menossa täälläkin. Mutta olen melkein varma ettei tärpännyt, kun ovis on ollut totaalisen hukassa. Stressi varmaan osasyynä. Sehän siirtää ovista. Tai sitten se ei tapahdu ollenkaan. Tänään kp 21/27-30 ja kohdun nipukka siirtynyt alas ja jomottaa menkkamaisesti. Sama oli viime kierrossa. Eli tuosta vaan päättelin, että menkat alkaa taas aikaisessa vaiheessa. Olinkin laseknut viime kierron kp:t väärin: olikin 26! Eli aika lyhyt kierto. Ja sain kahteen kertaan ovisplussan, kp 14 ja 16. Eli nyt tuntuu siltä, että voisin nyt jo poistua tammikuisiin. Noh, katsotaan vielä.

Tsemppiä kaikille! =)

kp 21/27-30, yk 8

Vierailija
8/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rinnat on olleet välillä kipeät. Yleensä kun ei ole ollut. Mitähän tämä nyt tarkoittaa??? Olen vaan niin kypsä seurailemaan näitä oireita. Sori valitus.

Vierailija
9/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kp:n väärin, tänään onkin siis jo 26/30-34. Mut siis lähes oireetonta on täälläkin... Toivottavasti se on hyvä juttu...Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!

Vierailija
10/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin NIIn varma, että Vasculi saa plussan...mutta ei siis vielä ainakaan :(( Mutta voihan se plussa sieltä vielä pärähtää!

Aika pessismistiä olivat tämän päivän joulukuiset kirjoittajat :( Sama mieliala täällä.Menkkamaista tuntemusta jo ilmassa,plääh...mut ainahan sitä kuitenkin toivoo,jos kuiteski olisi tärpännyt.

Mukavaa PIINAviikkoa kaikille, taitaa jo kaikilla lopuilla joulukuisilla piinaviikko ollakin.Minä testailen vasta perjantaina, jos menkat eivät ole alkaneet.

t.HOPE-a kp 25/26-28 yk 6

Vierailija
11/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin puhkumaan teille plussapuhuria tänne, tyttöset ♥ Monilla on testausajat jo aivan käsillä. Toivon TODELLA teille kaikille plussaa! En tiedä onko vähän epärealistista, mutta toivon silti!!! :) Tahtoisin niiiin nähdä teidät tuolla o-puolella! Olkaahan kärsivällisiä, vielä se plussa sieltä pamahtaa (parin päivän päästä siis! :D)

Halauksin,

.:Narsku:. rv 4+2

Vierailija
12/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä joulukuisia vielä riittää!

Tänään on jo tuntunut menkkakipuja mahassa ja tällä kertaa osasinkin niitä jo odottaa hyvissä ajoin. Taitaa mennä niin näiden terojen kanssa, että ne tavallaan pidättelee niitä menkkoja sen tietyn aikaa eli nyt jo varmaan tulisi luomusti menkat mutta terot estää ne.. Sama juttu oli viime kierrossa, monta päivää niitä menkkakipuja jo terojen aikaan. Noo, ei montaa päivää enää.

Mä oikeestaan jo odotan sitä seuraavaa kiertoo, että pääsis taas bongailemaan ovista! Ja sais sen gynellä käynnin hoidettua pois alta ja kuulis vähän, että miltä meidän tilanne näyttää. Vähän pelottaa että jos ne pistää minut vaa' alle siellä, kun en itsekään tiedä painoa. PAKKO ostaa se vaaka ennen sitä käyntiä, että ei tule siellä mitään kamalaa yllätystä siitä lukemasta.

Annu_81, kp 22/27, yk 3

Vierailija
13/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olo on, että päädyn TAAS seuraavaan pinoon, plääh ja puuh. Eli myös hiukan samanlainen olo kuin muilla, ei kovin luottavainen! Mutta toivon kuitenkin edelleen..

Eli toivosta kertoo, kun oireita oon kuvitellut alati: rinnat kipeet, huonoa oloa sekä ihmeellinen painon tunne alavatsalla (etenkin tänään).. Mutta nää on näitä mitä oon kuvitellu aina ja toi painon tunnekin on usein ennen menkkoja. Että kyllä se oireettomuus ois parempi! Joillakin olikin oireettomuutta, joten veikkaan, että te saatte vielä plussat!

Sitten olin tosi pahalla päällä tänään, sekin on sillee pari päivää, vai viikkoa :( ,aiemmin kun menkat alkaa, mut ei kai näin aikasin kuitenkaan.. juu ei ;) Sitten vielä oireena muuten on ollut palelu, mutta tarkemmin kun miettii nää KAIKKI oireet käy hyvin tähän mun väsymykseen!!!!! =D

Eli odotukset ei kovin korkealla, mutta toiveet kuitenkin, hih :) Ja jos ei nyt tärppää, niin aattelin kokeilla enskierros bongata ovista tikuilla (en oo niitä ikinä koklannu).

Hope-a: Ollaankohan me tuttuja jo?? Jotenkin en uskois, että ois samaa nimimerkkiä jollain ja muistelin, et oisit maininnu toisen yrityksestä :)

Kaikille pitkää pinnaa piinailuun (tiedän on vaikeeta.. kuinkakohan kauan sitä malttaa olla testaamatta vaikka ei uskoa plussaan löydy..) ja plussaonnea jokaikiselle +++++++

Emmuli kp 22/30 yk 9

Vierailija
14/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja ollaan joo :) Vai sullakin vähän epäuskoa tän kierron suhteen, voihvoih.Mulla tuntuu vaan menkkaoireet voimistuvan :( Ketuttaa..

Vähän kävin jo tammikuisia vilkuilemassa.....

t.HOPE-a

Vierailija
15/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottelen kaikille + ja runsaasti.

Vierailija
16/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vielä toistaiseksi.

Omaa napaa taas rutistaan:

Eilen testasin ja negaa tuli... tulee aina *aska fiilis kun toivois et eikö se nyt jo voisi olla vihdoin plussaa.. Noh ehkä testasin liian ajoissa. Viimeksi kierto oli 38 pitkä, mut nyt tapahtu ovis kp16-17 eli aiemmin kuin tuossa pitkässä kierrossa...aattelin et menkatkin alkais aiemmin..

Nyt yritän pinnistää to tai perjantaihin ennen kuin testaan seuraavaksi. Jos vaan ei ole täti tullut aiemmin kylään. Tänään on hieman tuntunut siltä et täti vois pian tulla ja sit alavatsaa turvottaa.

Täällä onkin monta tuntematonta/uutta kirjoittajaa mukana..kiva =) yhdyn samaan kuin muutkin, että aina loppukierrosta tuntuu että kaikki on hävinnyt. Itsellä on kans niin pitkä kierto, että oikein harmittaa.

Lila82 kp 31/29-38 yk8

Vierailija
17/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille, muutama niitä taas valitettavasti oli :(

Aika monella muullakin on jännät paikat lähipäivinä. Toivotaan kaikille meille lopuille +++++++++++++++++++++!!!!!!dbdbdbdbdbdbdbd

Vierailija
18/92 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niitä plussia alkaa sadella! Tuolta esittelypinosta katselin, että aika montahan meitä loppukuista vielä on.

Ääää, mä en oikeesti nyt kestä tätä... Mulla on koko ajan enemmän ja enemmän sellainen olo, että haluan sen plussan!! Vaikka vielä viikko sitten olin jo ihan suosiolla suhtautumassa realistisesti siihen, että ovis varmaan meni tässä kierrossa ohitse. Mutta tunteet ottaa vallan :/ Olisi helpompaa jos mahaa ei koko ajan kipristelisi, vaikea pitää ajatuksia muualla. Pitää mainita lääkärille tästä joka kierrossa olevasta kivusta... Ja sit vielä pelkään tädin tuloa nyt ihan hullusti, kun viimeksi oli niin älyttömän kivuliasta.

Piti tulla tänne vielä purkautumaan :) Huomenaamulla voisin kyllä testata, ei tätä vaan kestä. Jos se tulos sitten auttaisi rauhoittumaan...

syre kp 26/30

Vierailija
19/92 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut todellakin kaikille tädin yllättämille...:( Täällä aamuvirkkuilen ennen kuin herättelen lapset aamutouhuille. Eilen iltapäivällä pukkasikin sitten ihan järkyttävä kuvotus, en tosin ollut syönyt kovin hyvin ja meni kyl syömäl ohi, et voihan se olla vaan siitäkin johtuvaa... Väsy olen ollut paitsi eilen illal oli älyttömästi virtaa, muut jo nukku ni siivosin ihan hulluna....?!outoa.. aamulla kun heräsin niin pikkusen juimi alamahasta menkkamaisesti toivottavasti EI enteile tädin kyläilyä... plussatuulista tiistai päivää kaikille!!!:)

Vierailija
20/92 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin parin viikon reissusta ja heti piti tulla tutkailemaan, mitä täällä tapahtuu.. Onhan täällä vielä loppukuisia jäljellä vaikka kuinka, kiva juttu! Ja pahoittelut tädin vastaanottaneille.

Reissu rentoutti ja siirsi ajatuksia muualle vauvahaaveista, mikä oli ihan mukava juttu. Yritin kyllä välillä kuulostella, josko ovis olisi kohdalla, mutta ei mitään oireita muuta kuin kp19-20 oli rinnat aika kipeet. Ja sen jälkeen turvoksissa. Keskenmenon jälkeen on tullut yhdet menkat ja se kierto oli 42pv, joten katsotaan mikä se kierto tässä kuussa sitten on.. Tai toivottavasti ei tarvitse katsoa, vaan että lomalta olisi sellainen mukava jouluinen tuliainen :)

Tsemppiä kaikille jänskäilijöille, toivottavasti saadaan vielä loppukuulle paaaaaljon plussia!

Tinttana kp25/28-42 (tai mitä lie)