Mitä tekisitte..
Olen ollut naimisissa 4vuotta. Meillä on 1 yhteinen lapsi 4v. ja minulla 1 lapsi 7v. edellisestä suhteesta. Meillä on jo pitempään mennyt huonosti eikä ole enää tunteita toisia kohtaan. Olen aiemminkin harkinnut eroa, mutta lasten takia on jatkettu. Nyt minulla on muutaman kuukauden ollut suhde toiseen mieheen, josta mieheni tietää, mutta haluaa silti ehkä jatkaa kanssani. Nyt huomasin, että olen ehkäisystä huolimatta raskaana tälle toiselle miehelle. Toinen mies haluaisi olla minun ja lasteni kanssa ja haluaisi että pidän tämän uuden tulokkaan. Olen ihan sekaisin, enkä tiedä mikä olisi oikea ratkaisu tässä tilanteessa. Pitääkin olla niin tyhmä että antaa tunteiden viedä. Se että olisi lapsia kolmelle eri miehelle tuntuu aika häpeältä. Ensimmäisen isä jätti meidät nuoremman vuoksi. Vaihtoehdot on että teen abortin ja jatkan elämää mieheni kanssa tai eroan miehestä ja perustan uuden perheen toisen miehen kanssa. Tämä raskaus tuli aika pahaan paikkaan, kun on muutenkin elämä aivan sekaisin. Kommentteja kiitos!
Kommentit (3)
Abortti tuntuu kyllä todella pahalta, enkä osaa sanoa pystyisinkö siihen.
Lasten parasta olen yrittänyt miettiä, enkä tiedä onko sekään lapsille oikein, että jatkaisimme huonossa suhteessa mieheni kanssa. Kaikki asiat tuntuu niin vaikealta, eikä ole ketään kenen kanssa puhua. Itsepäs olen soppani keittänyt.
Kiitos vastauksesta.
Jos äiti on onnellinen, lapset ovat myös onnellisia. Ei ole järkeä jatkaa suhdetta jossa tunteet ovat jo kuolleet, ei varsinkaan lasten takia. Äläkä laske kenelle lapset ovat,jos uusi rakkautesi ottaa sinut kaikkinesi, miksi epäröit???
Ainoa oikea ratkaisu on se mikä sinusta on paras ratkaisu jo olemassa oleville että tulevalle lapselle. Jos olet jo pettänyt miestäsi ja vielä vauva tulossa toiselle, uskotko todella että onnistuisitte miehesi kanssa saamaan suhteenne kuntoon? Vaatisi ainakin todella paljon työtä. Ja oletko oikeasti valmis aborttiin? Siis lastesi pikkusisaruksen abortoimiseen? Onko tämä tulevan vauvan isä sitä mitä oikeasti haluat vai eroaisitko sitten hänestäkin? Siinä nyt muutama kysymys jotka sinun pitäisi selvittää itsellesi. Häpeä siitä että lapset kolmelle miehelle on pienin ongelmistasi tällä hetkellä. Mieti ennemmin niiden lasten hyvinvointia.