Vanha nainen - nuori mies? Miksi?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:01"]
Vanhaa naista on niin huoletonta panna, ei tartte kortsujen kanssa näperrellä. 50-vuotiailla naisilla on kunnon asunto (monilla autokin) - ja ne laittaa hyvää ruokaa. Vanhaa naista kun kehuu nuorekkaaksi, niin se pitää nuorta miestä kun piispaa pappilassa. Vanhoille naisille sitä paitsi kelpaa hyvinkin vaatimaton mies, kunhan se vain on nuori.
[/quote]
Tai ehkä se mies ei ole vaatimaton? Nuoremmat naiset eivät vaan aina älyä laadun päälle.
Minä 34, mies 20. Lasketaanko vieläkään puumaksi? Vain pitääkö mun olla yli nelkyt?
-Halut kohtaavat paremmin, nuoret naiset eivät nimittäin ymmärrä seksistä paljoakaan ja vanhoilla miehillä alkaa lerpahtaa. (Yleistyksiä, tiedetään, mutta monesti totta).
-Rakkaus ei katso ikää. Vanhempi ihminen voi olla kiinnostava ja karismaattinen, oli sitten mies tai nainen.
Koska se on muodikasta nyt. Katri-Helenasta mallia.
Puumat tietää sellaisia temppuja mitä nuoremmat ei! ;)
Ihmettelen kun välillä näkyy pareja joissa on selvä ero ulkonäöllisesti. Monesti näkee nuoren, ulkonäköstandardeiltaan hyvännäköisen miehen ja vanhemman, läskin ja ruman naisen. Mistä johtuu?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:34"]
Ihmettelen kun välillä näkyy pareja joissa on selvä ero ulkonäöllisesti. Monesti näkee nuoren, ulkonäköstandardeiltaan hyvännäköisen miehen ja vanhemman, läskin ja ruman naisen. Mistä johtuu?
[/quote]
Eiköhän tässä jonkinlainen sugar cougar -järjestely ole menossa :D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:34"]Ihmettelen kun välillä näkyy pareja joissa on selvä ero ulkonäöllisesti. Monesti näkee nuoren, ulkonäköstandardeiltaan hyvännäköisen miehen ja vanhemman, läskin ja ruman naisen. Mistä johtuu?
[/quote]
Ehkäpä mies ei katso naisen ulkonäköä vaan kiinnittää huomiota enemmän naisen luonteeseen ja ajatusmaailmaan.
Luulen että olen ihan hyvä nainen. Mutta oikeasti en voi kilpailla nuoremman kanssa kiinteän lihan tai rypyttömyyden kanssa. Muodostuuko siitä ongelma sinulle, nuori mies?
Mitä nuori mies muka tekisi vanhalla naisella, höh.
Siksi koska vanhemmat naiset ei ole yleensä niin saakelin neuroottisia nipottajia kuin nuoret naiset joilla on kaikenmaailman syömishäiriöitä ja komplekseja ja joiden aika menee selfieiden ottamiseen ja peilin edessä vuoroin ihailuun ja inhoon.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin rento älykäs nainen joka on sinut itsensä kanssa ryppyineen kaikkineen.
Mistä sinunlaisesi löytyy!
Kysyy: vanha, ryppyinen, vähän lihava, mutta tiukka nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:44"]
Siksi koska vanhemmat naiset ei ole yleensä niin saakelin neuroottisia nipottajia kuin nuoret naiset joilla on kaikenmaailman syömishäiriöitä ja komplekseja ja joiden aika menee selfieiden ottamiseen ja peilin edessä vuoroin ihailuun ja inhoon.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin rento älykäs nainen joka on sinut itsensä kanssa ryppyineen kaikkineen.
[/quote]
Olen 27 ja ihastunut 20v mieheen. Epätoivoinen puuma?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:59"]
Olen 27 ja ihastunut 20v mieheen. Epätoivoinen puuma?
[/quote]puumaa sinusta ei saa tekemälläkään.
Mä olen 56v. Oonko puuma. Vai muuten vaan epätoivonen?
Jotkut toki tykkää vanhemmista naisista, se pieni osa joka on hyvin pieni ja jossain tapauksissa kyse on rahasta. Mutta jos nuorella miehellä on mitään saumoja nuoreen naiseen, niin valitsee hänet.
Mitään puumailmiötä ei ole olemassakaan tai no ainahan jotkut miehet ovat panneet kaikkea mikä liikkuu, mutta se nyt on pikkuisen eri juttu kuin se, että rupeaisi seurustelemaan itseään huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Ja mukaan ei nyt lasketa niitä miehiä joilla on joku fetissi vanhempiin naisiin, he ovat marginaaliosa.
2