Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha nainen - nuori mies? Miksi?

Vierailija
09.11.2014 |

Kerro miksi - miksi

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:44"]

Siksi koska vanhemmat naiset ei ole yleensä niin saakelin neuroottisia nipottajia kuin nuoret naiset joilla on kaikenmaailman syömishäiriöitä ja komplekseja ja joiden aika menee selfieiden ottamiseen ja peilin edessä vuoroin ihailuun ja inhoon. 

Mikään ei ole seksikkäämpää kuin rento älykäs nainen joka on sinut itsensä kanssa ryppyineen kaikkineen.

[/quote]

Terveisin ryppyinen vanha (katkera) nainen.

Vierailija
42/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Katri-Helenalta voisi kysyä? Minä en oikein usko, että ikä on ainoa olennainen asia ihmisessä/kumppanissa. Tietenkin jos lapsia haluaa, olisi hyvä katsoa puoliso suurinpiirtein oikeasta ikäryhmästä, mutta jos se ei ole ykkösprioriteetti, miksei voisi seurata omaa vaistoa ja tarpeita ja ottaa puoliso joka vastaa näitä, iästä riippumatta? Ihan samoin mielestäni ulkonäkö, paino, koulutus ja muut monille hyvin tärkeät asiat puolisossa voivat olla jollekin toiselle täysin merkityksettömiä jos sielut osuvat hyvin yhteen. Ja jos pari on muodostunut, kyllä siellä takana on jotain ihan muuta kuin ikä tai kompleksit. Eikä puumiin rakastuneet nuoret miehet todellakaan aina mitään luusereita ole, ja ne puumatkin yleensä saisivat halutessaan ikäistään seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten te jaksatte

Vierailija
44/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 40 v mies ja naiseni on useamman vuoden vanhempi. Ei se ikää katso kun rakastuu, se on sitten menoa. Tosin olen aina tykännyt itseäni vanhemmista, koska...

- eivät nipota turhasta
- ovat sinut itsensä kanssa
- tietävät mitä haluavat
- ovat seksikkäämpiä jos vain uskaltavat näyttää sen
- osaavat miellyttää miestä
...ja monta muuta, +40 rock rock

Vierailija
45/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset inisee ja yrittää pakoon peppuseksin aikana. Kypsemmät ottaa kunnolla ja liikuttelee runkoa rytmikkäästi.

Ei miehet jaksa aina opettaa nuorille temppuja. Mukavaa, kun on valmiiksi ohjelmoitu estoton nainen ketä voi rakastaa ja rakentaa pesän.

Vierailija
47/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa naista on niin huoletonta panna, ei tartte kortsujen kanssa näperrellä. 50-vuotiailla naisilla on kunnon asunto (monilla autokin) - ja ne laittaa hyvää ruokaa. Vanhaa naista kun kehuu nuorekkaaksi, niin se pitää nuorta miestä kun piispaa pappilassa. Vanhoille naisille sitä paitsi kelpaa hyvinkin vaatimaton mies, kunhan se vain on nuori. 

Vierailija
48/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuommoiset suhteet voi kestää? Alkaako mies kuitenkin haluamaan lapsia jossain vaiheessa... Kai miehilläkin joku biologinen kello on.

Vierailija
50/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmilla on jo lapset, ei ole ongelmia.

Vierailija
51/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salasuhde 51-vuotiaan naisen kanssa. Mielestäni iän tuoma kauneus on parasta ja ei ole kiihottavampaa kuin kiimainen seksikkääksi pukeutunut itseä 20-vuotta vanhempi nainen.

Vanhemman naisen kanssa halut ovat samalla tasolla ja aktit venyvät helposti monituntisiksi ja erittäin intensiivisiksi.

En tiedä toimisiko oikea parisuhde hänen kanssaan, mutta jo vuoden päivät kestänyt seksisuhteemme elää ja voi hyvin.

Vierailija
52/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni Tumblr on täynnä vanhojen naisten kuvia, ihan mummoja oikeesti

Mä noin 50 vuotias samoin mieheni mutta noi hänen tykkäämänsä kuvat ovat varmaan yli 70-vuotiaista

mikähän fetissi hänellä on?

Vierailija
53/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvää ja niin oikein , miksi tyytyä vanhaan  kitisevään kurppaan.

Vierailija
54/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:34"]Ihmettelen kun välillä näkyy pareja joissa on selvä ero ulkonäöllisesti. Monesti näkee nuoren, ulkonäköstandardeiltaan hyvännäköisen miehen ja vanhemman, läskin ja ruman naisen. Mistä johtuu?

Ehkäpä mies ei katso naisen ulkonäköä vaan kiinnittää huomiota enemmän naisen luonteeseen ja ajatusmaailmaan.

Miehet eivät ymmärrä henkisiä asioita.

Vierailija
55/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnomnomnomnom

N46

Vierailija
56/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma on 40+.

Vierailija
57/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Järkyttävää kun mies kävelee naisen kanssa joka on kuin äitinsä.

Vierailija
58/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40v ja mies täytti just 30v.

Vierailija
59/63 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexiä,,kullia sitä se on mitä parhainta .

Kaksi poikaa antoi spermaa ilman riskiä,kun se oli miehen tahto . Katsoi kun minä sain munaa. 

Vierailija
60/63 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naapurustossa on parikin sellaista paria, yhdellä on jotain 14 vuotta ikäeroa (nainen siis vanhempi) olleet yhdessä väh 20 vuotta (jo silloin kun me muutimme tänne).

Toisella parilla oli jotain 12+ v ikäeroa ja olivat myös olleet yhdessä tosi kauan, sitten nainen kuoli (oli jo jotain 80+) mies tuskin eläkeikäinen.

Ihan tavallista näkyy olevan.

Ehkä nuo miehet eivät kerta kaikkiaan ole löytäneet ikäistään seuraa? Kaipaavat äitiä? Kemia vain kohdanneet täydellisesti, iällä ei väliä?