Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oliko kokemuksia Huimalasta??
13.04.2008 |
Nythän ovat vihdoin saaneet paikan auki.. pääsiäisena siis aukesi, vaikka pitu aluksi jo ennen joulua!
Onko joku käynyt siellä? Millaista oli? Huimalan omilla webbisivuilla oli myös palautteita ja joissakin oltiin sitä mieltä, että Hoplop on parempi. Jossain jopa sanottiin, että joku Raision Hoplop on paljon isompi kuin tää Huimala.
Olisi tosi kiva kuulla kokemuksia Huimalasta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oli todella hintansa väärtti (liputhan ovat kalliit). Lapset: 6-, 2 kpl 7v-, 11- ja 13 vuotiaat tykkäsivät kuin hullut puurosta. Sähköautot, trampat ja kiipeilyjutut olivat suosituimmat.