Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko kokemuksia Huimalasta??

Vierailija
13.04.2008 |

Nythän ovat vihdoin saaneet paikan auki.. pääsiäisena siis aukesi, vaikka pitu aluksi jo ennen joulua!



Onko joku käynyt siellä? Millaista oli? Huimalan omilla webbisivuilla oli myös palautteita ja joissakin oltiin sitä mieltä, että Hoplop on parempi. Jossain jopa sanottiin, että joku Raision Hoplop on paljon isompi kuin tää Huimala.



Olisi tosi kiva kuulla kokemuksia Huimalasta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella hintansa väärtti (liputhan ovat kalliit). Lapset: 6-, 2 kpl 7v-, 11- ja 13 vuotiaat tykkäsivät kuin hullut puurosta. Sähköautot, trampat ja kiipeilyjutut olivat suosituimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla