Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mites toi kaikkonen muka jatkaa?
Kommentit (3)
Tanssistahan tässä pitäisi olla kysymys, ei vain sympaattisuudesta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuuli Matinsalokin oli tänään jotenkin sen näköinen, että tää nyt oli tietenkin itsestäänselvää. Eli näytti jotenkin omahyväiseltä. Ei sellaisella kasata ääniä, vaikka tietysti esitys onkin niin näyttävää katsottavaa, että sillä taas ääniä saa.
Alue: Aihe vapaa
Mutta sitten kuitenkin yrittää ihan täysillä ja häpeilemättä. Kuten tänäänkin, hyvä ettei lattia romahtanut.
Eli saanee sympatiaääniä.