Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksityiset pph:t! Tyhma kysymys, mutta tuli mieleeni. Aloitan yksityisena pph:na ja hoidan samalla kahta omaa lastani kotona.
07.04.2008 |
Saanko omistani vain kotihoidontuen vai voinko hakea omsta lapsistani kelalta yksityisen hoidon tukea?
Kommentit (2)
Olen yksityinen pph ja tuloni ovat seuraavanlaiset:
Hoitolapsi:
Yksityisen hoidon tuki + hoitolisä: 340e
Vanhemman maksuosuus: 140e
Omat lapset 1v ja 2,5v:
Kotihoidontuki 294
Sisaruslisä 90+e
Niin ja tietenkin lapsilisät 210e.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
koska hoidat yhä omia lapsiasi.