Lue keskustelun säännöt.
Muita kärvistelijöitä paikalla?
13.04.2008 |
Vieläkin olen yhtenä kappaleena. Tänään rv40+4 ja ärsyttää huolella.
Kommentit (4)
Ei huvita mikään, eikä mitään jaksa. EI supistusten supistusta koko raskauden aikana.....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
todella jo turhauttaa. mussa on varmaan jotain vikaa, kun silti tuntuu etten oo valmis synnytykseen ja vauvansaantiinkaan.
itse kärvistelen täällä sekä tupakkalakon että laihdutuskuurin kanssa... röökiä tekisi mieli eikä saa edes syödä lohdutukseksi :(
Piinapäivät edessä, esikoinen tuli 40+1.