Lue keskustelun säännöt.
Eduskunnan työsuhdepuhelimiin pitäisi laittaa esto TTK-äänestysnumeroihin! Ov
30.03.2008 |
On Kaikkonen ihan symppis, mutta kyllä Anna ja Jimi olivat parempia!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niinpä! verovaroilla maksetaan kaikkosen tanssitreenit. vaikka onhan se niin koominen, että tokihan se viihdyttää...