17-vuotias pikkusiskoni on alkanut kayda baareissa ja on harrastanut seksia yli kaksikymppisten miesten kanssa (pari tai muutama) joko tarkoituksella tai " vahingossa" humalassa.
Mitä olette mieltä tilanteesta? Onko hän seksuaalisesti aikuinen ja saa päättää itse tekemisistään? Vai onko minulla oikeus vähän valistaa häntä isosiskona? Minusta miehet ovat käyttäneet häntä hyväksi, koska sisko on niin nuori vielä. Hän on lukiossa toista vuotta.
Kommentit (8)
... ja saa päättää itse tekemisistään, mutta siskona sinulla on oikeus ja velvollisuus valistaa häntä.
Mulle on jäänyt käsitys, että seksi ei ole ollut ihan vapaaehtoista jollain kerralla, mutta ei raiskauskaan. Haluaisin vain suojella pikkusiskoa. Jotain hän kai hakee. -ap
yli kaksikymppiset ovat aikusia ja tietävät, mitä haluavat. Toisin kuin suojattua elämää elänyt teinityttö. Sisko oli jokin aika sitten ollut jossain juhlissa, juonut vähän ja tullut tosi huonoon kuntoon, jolloin seuralainen oli todennäköisesti tehnyt temppunsa. Kokemuksesta huolimatta baarit ja miehet vetävät tyttöä puoleensa. En halua, että kukaan käyttää hyväkseen mun suloista, kaunista pikkusiskoa! -ap
mutta ikävä kyllä on usein niin, että jokaisen pitää saada tehdä itse omat virheensä. Juttele vaan ihan reippaasti siskon kanssa, mutta älä kauhistele tai ota jyrkkiä asenteita. Isosiskon silmiin voi joskus näyttää hommat pahemmilta kuin ovat. Kuitenkin aika monet vähän mokailee ja hölmöilee nuorina, eivätkä siitä mene rikki. Toivottavasti siskollasi on sellaisesta kyse, eikä mistään vakavasti hyväksikäytöstä.
Se on sitä siskosta välittämistä. Saahan sitä vaikka 30-vuotiastakin varoittaa, vaikka ei olisi siskokaan. Rakkaus varoittaa.
Aika monet nuoret harrastaa tuossa iässä yhdenillan suhteita ja kyllä, vanhempia " miehiä" . Itse muistan, että tietysti kaikki seksikumppanit 16-19 -vuotiaana oli vanhempia. (siis ei mitään ukkoja, mutta parikymppisiä ja päälle) Jälkikäteen ajatellen joskus hirvittää, kun olisi voinut tulla joku hullu vastaan ja tapahtua vaikka mitä. Kondomi oli itsestäänselvyys tietysti.
enempää kuin siskosikaan. Siskosihan on pian täysi-ikäinenkin. Mä en tajua, mitä tää koko asia kuulu sinulle. Tietysti voit muistuttaa kondomin tärkeydestä, mutta muuten tuollainen kokeilu kuuluu nuoruuteen ja sitähän ne monet vanhemmatkin ihmiset tekee vielä.:)
Vierailija:
yli kaksikymppiset ovat aikusia ja tietävät, mitä haluavat. Toisin kuin suojattua elämää elänyt teinityttö. Sisko oli jokin aika sitten ollut jossain juhlissa, juonut vähän ja tullut tosi huonoon kuntoon, jolloin seuralainen oli todennäköisesti tehnyt temppunsa. Kokemuksesta huolimatta baarit ja miehet vetävät tyttöä puoleensa. En halua, että kukaan käyttää hyväkseen mun suloista, kaunista pikkusiskoa! -ap
valistaa ja varoittaa siskoasi tuollaisesta meiningistä! Joku ilta siskosi lähtee baarista jonkun " hiv hakkaraisen" matkaan!