Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on thaityttönsä luona Pattayalla

Vierailija
02.12.2008 |

.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mies löytää toisenkin "jalkavaimon" tai haluaa erota? Millaista mallia haluat antaa parisuhteesta lapsillesi?

Näitä juttuja lukiessa ei voi kuin todeta, että se on halpaa, mitä rahalla saa...

Vierailija
2/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudun a) sietämään tuommoista b) elämään jatkuvasti HIV:n varjossa

http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveys_ja_sairaudet/…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tietoinen tästä mutta en jätä miestä. Olen kotiäitinä ja mies elättää minut ja lapset hyvillä tuloillaan. Käy talvisin yhteensä 2 kk ajan Thaimaassa tämän thainaikkosen luona ja kesäisin kuukauden ajan. Olen saanut selville että naikkonen käy myös Euroopassa (Suomessakin) ja mies tietenkin työmatkoilla viettää aikaa hänen kanssaan.

En siis halua jättäää miestä, koska elintasoni putoaisi niin paljon ja nyt lapsillakin on vielä molemmat vanhemmat ja yksi koti. Moni ei varmaan ymmärrä ratkaisuani mutta onhan muslimeillakin useampi vaimo. Olen hyväksynyt että miehelläni on lisäkseni toinen nainen. Itseasiassa viihdynkin erittäin hyvin lasten kanssa ja oikein toivon että mies taas lähtisi johonkin matkalle. Mikäs minun on täällä elellessä kun saan tilille vaikka 5000 € heti jos haluan.

Vierailija
4/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot joko vitun tyhmä tai sit...

Vierailija
5/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koulutettu on ja käy työmatkoilla yms. ja sitten viettävät yhteisiä lomia mieheni kanssa siellä Thaimaassa. Meillä on sellainen sopimus että eron sattuessa minä saan huomattavan osan miehen omaisuudesta, ei siis huolen häivää minun kannnaltani.

ap

Vierailija
6/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö rahan vuoksi naimisiinkin? On sulla köyhät arvot.

Vierailija
7/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan yhdellä Suomen rikkaimmista alueista ja tänne ei minullakaan olisi varaa eron jälkeen, siksi siis pysyn liitossa.

ap

Vierailija
8/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin hyvin elää vapaammassa suhteessa kuin missä tällä hetkellä. Ihmisiä on niin erilaisia.

Vierailija
9/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koulutettu on ja käy työmatkoilla yms. ja sitten viettävät yhteisiä lomia mieheni kanssa siellä Thaimaassa. Meillä on sellainen sopimus että eron sattuessa minä saan huomattavan osan miehen omaisuudesta, ei siis huolen häivää minun kannnaltani.

ap

Ja jos kerran eross saisit omaisuutta mieheltä, niin miksi et sitten eroa? hah...hah tyhmiä on näemmä joka lähöön. No, mutta teitä on kaksi, sinä ja miehesi.

Vierailija
10/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs muista...

Vierailija
11/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miinuspuoli on tosiaan tuo toinen nainen mutta olen sen hyväksynyt ja se ei minua haittaa.

ap

Menitkö rahan vuoksi naimisiinkin? On sulla köyhät arvot.

Vierailija
12/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten ihana isä, jos on kaksi kuukautta putkeen poissa maasta.

Vierailija
13/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sopimus että eron sattuessa minä saan huomattavan osan miehen omaisuudesta, ei siis huolen häivää minun kannnaltani.

ap

Woot... Mikä ihmeen sopimus se tuollainen on? Ei kai kenenkään mies ole niin tollo että laittaa nimen paperiin jossa todetaan että ERON TULLESSA vaimo saa jotain ekstraa? Eroa ihmeessä, ja kyni ukon rahat! Se on petturi, ja vielä tyhmäkin sellainen! Tiedä mitä soppareita se sen thaikun kanssa tekee, antaa varmaan pian rahansa sillekin!

Vierailija
14/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkin mies siis saattaa olla 1-2kk erossa lapsestaan olleessaan thaikun luonna. Olihan tää provo..

Vierailija
15/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 4 vk poissa, lokakuussa oli 2 vk Thaimaassa ja sitten helmikuussa lähtee 2 viikoksi. Nyt siis pitäisi tulla ennen joulua Suomeen mutta saa nähdä pääseekö sieltä pois kun lentokenttä on suljettu. No miestä se ei ainakaan haitttaa vaikka jäisi pidemmäksi aikaa Thaimaahan.

ap

Onpa muuten ihana isä, jos on kaksi kuukautta putkeen poissa maasta.

Vierailija
16/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä provo. Mutta oma mieheni on parhaillaan vonkaamassa Viru-hotellissa, tosin ei varmaan saa tänäänkään koska on persaukinen ja umpiruma.

Vierailija
17/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siksi en eroa. Ja rakastan kyllä miestä, on ihana mies mutta tosiaan sellaiselle sopii jota ei haittaa toiset naiset. Mies on aina pitänyt aasialaisista naisista, tätä thainaista ennen hänellä oli kiinatar. Sain selville tämän jo 2 kk häiden jälkeen ja silloin sanoin miehelle että ei minua haittaa

ap

Vierailija
18/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkin sai pian häiden jälkeen tietää että aviomies haluaa olla nainen. Hyväksyi sen ja ei jättänyt miestä.

Niin kutsun thaityttö kun on tosiaan ihan tytön näköinen. Ei päivääkään yli 20-vuotiaan näköinen.

ap

Vierailija
19/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies meni sinun kanssasi naimisiin, jos tykkää aasialaisista naisista?

Vierailija
20/49 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran mieheltä mutta en oikein saanut vastausta. Mies on aina ollut vähän sellainen "nynny", minähän sitä miestä vein kun ei mies oikein uskaltanut vastaankaan sanoa. Mentiin sitten naimisiin aika pian, minä ehdotin ja kosin. Mies oli varmaan vaan ujo ja suostui näihin juttuihin yms.

ap

miksi mies meni sinun kanssasi naimisiin, jos tykkää aasialaisista naisista?