APUAAA!!! Mitkä näppäimen on kannettavassa ns. pikanäppäimiä, jotka poistavat tekstin?
Miten saan palautettua tekstin takaisin uudessa wordissa? Vanhassa (03) oli se muokkaa-kohta, josta sai palautettua viimeksi tekemänsä muokkauksen?
Kommentit (7)
Mutta minua ihmetyttää tämä kannettavan tietokoneen nämä jotkut ihme näppäinyhdistelmät. Ihan normaalisti kun kirjoitan, niin kursori hyppääkin ties mihin kohtaan ja jatkaa sieltä kirjoittamista. Sitten, välillä ei kirjoitsa mitään, vaan heittää koko sivun ihan alas.
En ymmärrä yhtään :(
Sit ranne hipaisee sitä ja siirtää kursorin minne sattuu. Laita touchpad pois päältä niin onnistuu kirjoittaminen!
Vierailija:
Mutta minua ihmetyttää tämä kannettavan tietokoneen nämä jotkut ihme näppäinyhdistelmät. Ihan normaalisti kun kirjoitan, niin kursori hyppääkin ties mihin kohtaan ja jatkaa sieltä kirjoittamista. Sitten, välillä ei kirjoitsa mitään, vaan heittää koko sivun ihan alas.En ymmärrä yhtään :(
mun työkone tekee tota samaa ja ihan sama vaikka kuinka yrittäis ulkoisella hiirellä skrollata ylös niin kone vaan haluaa mennä sinne sivun loppuun. Auttaa kun pari kertaa pyyhkäisee sitä touchpadia ja sit skrollaa normaalisti.
Mutta jos yhtään osaisit käyttää koneen omaa helppiä? Laita sinne sanoiksi vaikka touchpad tai hiiri (riippuen kielestä) ja kato mitä saat vastaukseksi.
tai start - settings - control panel - mouse enkunkielisessä
Vierailija:
tai start - settings - control panel - mouse enkunkielisessä
Tarkoitatko, että tekstin saa kerralla pois, silloin delete. Tai jos haluat kumota kirjoittamasi tekstin niin muokkaa->kumoa.