Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö taiteilette toppa- ja välikausihaalareiden kanssa kelien mukaan?
13.04.2008 |
Meinasin jo pestä toppatamineet talvisäilöön, mutta tänne luvattu alkuviikoksi vielä yöpakkasia ja räntäsadetta. Lumikin vielä osittain maassa...
Olisi vaan niin ihana päästä eroon tuosta sumasta eteisen puolella!
Kommentit (3)
Vauvan toppavaatteet pesin pois kun ne ei enää syksyllä kuitenkaan mahdu joten myyntiin menevät. Vauvalla käytän välikausivaatteiden ohella kympempinä päivinä kevyttoppapukua mutta isommilla ja liikkuvilla lapsilla riittänyt välikausivaatteiden (jotka pitää tuulta) lisänä fleece puvun alla. Joten isommilla ene enää pidä toppa vaatteita. Ja siis etelä Suomessa asutaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilman villapukuja. kaupunki Joensuu
Alue: Aihe vapaa
Aika eri kelit on, riippuu missä korkeudella asuu.
Ei kait etelässä asuvat enää toppavaatteita käytä??