Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jo keskusteltu Selänteiden tyttölapsen hehkutusta?

Vierailija
23.02.2008 |

Siis en haluisi mitään pahaa sanoa, symppiksen oloinen perhe jne.

Mutta minua hämmensi tyttölapsen hehkutus, ja että neljättä lasta ei tehty vaan tyttöä. Nimenomaan vain tyttöä! Kirjoja oli luettu miten tyttö tehdään ja se saatiin. Onnea heille, mutta silti,

minusta tälläisistä asioista ei kannattaisi julki puhua..

Luitteko muut jutun ilta-lehdestä tänään? Mitä te ajattelitte?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei Sirpa yksin muksujaan hoida.

Vierailija
2/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin että moni haluaa molempia sukupuolia, ja jos kolme poikaa on jo ennestään, niin toki sitä varmaan tytön haluaa.

Meillä on poika ja tyttö, joten mitään tollasia keinoja ei ole tarvinnut yrittää, mutta ehkä olisin kokeillut, jos olis vaan sitä toista sukupuolta ja vielä yhtä haikailisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei Sirpa yksin muksujaan hoida.

Ja jos luitte jutun loppuun niin siinä Teemu sanoo että hänkin syttyi ajatukselle ja nyt oli " viimeiset hetket" hankkia vielä yksi lapsi.

Vierailija
4/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan haluaisi sellaista tallukkaa puolisokseni

Vierailija
5/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkäpä teillä on vain yhtä sukupuolta ja se närästää ja lujaa.

Vierailija
6/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskinpa myöntäisivät lehdissä, että tyttöä lähdettiin tekemään..

Vierailija
7/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään jolla on monta lasta samaa sukupuolta, ja joka olis pystynyt myöntämään että haluu myös sitä toista laatua.

Eräskin äiti synnytti vuosi sitten neljännen tytön, mutta kaskas, kun tyttö oli syntynyt, niin kuulema sitä halusivatkin.

En oikein jaksa uskoa!

Vierailija
8/30 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumeisena? Eikä kysy enää uudestaan voisiko vauvaa yrittää?

Vierailija
9/30 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka avoimesti myönsi toivoneensa neljännestä lapsesta eri sukupuolta. Enkä näe siinä mitään pahaa, iloisia olivat terveestä lapsesta vaikka samaa oli kuin muutkin. Mä en ymmärrä mikä tabu tämä aihe on, tai sitten se on sitä vain täällä.

Vierailija
10/30 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat ihan tavallisilta, vaikka ovatkin julkkiksia. Mies on vähän, että kun nuo lapset ovat jo niin isoja ja vaimo siihen että voitashan me yrittää, jos vielä saatas sitä toistakin sukupuolta. Pientä vääntöä ja sitten sovinto ja yritys.

Vierailija
11/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sanottiin että toivoivat tyttöä ja Sirpa luki jonkun kirjan minkä ohjeilla voisi vaikuttaa asiaan. Kolmen pojan äitinä ymmärrän ihan hyvin että joku toivoo sitä vastakkaista, se vaan on joku ihme tabu joidenkin mielestä.

Vierailija
12/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua miten voi yrittää jompaakumpaa sukupuolta....

Vierailija
13/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävihän laulaja Kurrellekin ikävästi kun meni sanomaan, että vain tyttö kelpaa, poika työnnetään takaisin. Poikavauva kuoli synnytyksen jälkeen/synnytyksessä.

Minusta tuollaiset asiat vain on tabuja. Toivoa saa mitä tahansa, mutta minä en uskaltaisi sitä ainakaan julkisesti uskaltaisi sanoa.

ap

Vierailija
14/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan oikeasti joskus pitää suunsa kiinni? Jos on tuollaisen herjan heittänyt, niin voi mikä tilanne kyseisen ihmisen kannalta. Pitääkö sellasta vielä jauhaa?

Vierailija
15/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun nuorin pojista on jo 8-vuotias, ei ole ihme, että nyt ovat hullaantuneet vauvaansa.

Vierailija
16/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasperin kuolema oli vanhemmille todella kova pala.

Typerä kommetti kirjoittajalta!!

Vierailija
17/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän heitä kovasti. Terveisin kolmen pojan äiti

Vierailija
18/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minun mielestäni alkuperäisestä aiheesta puhua, mutta viittaus kurreen oli enemmän kuin tökerö, lapsen kuolemasta kuitenkin kysymys

Vierailija
19/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäkin lapsi kuollut. Varmasti Kurre ajatellutg monasti mitä sammakoita suustaan päästi mutta mistäs sitä etukäteen tietää.

Ehkä olisi jäänyt vammaiseksi niin parempi päästää päiviltä..

Vierailija
20/30 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan uskaltaisi heittää herjaa noin vakavilla asioilla. Minusta ihminen EI voi valita lapsen sukupuolta, toivoa saa, mutta se ettei ikäänkuin huolisi kuin toista on kaukana elämän nöyryydestä.

En todellakaan halunnut ketään loukata, kunhan toin esille, että julkisesti kun jotain tuollaista sanoo ja sitten käy pelko toteen, se on kova paikka! Se on kova paikka vaikka mitään ei olisi ääneen koskaan sanonutkaan.

ap