Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ovat intialaiset miehet?

Vierailija
13.04.2008 |

..verrattuna suomalaisiin..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju tulee mausteista. Intialaiset tekevät tosi mausteista ruokaa ja ruoanlaittokäry tarttuu vaatteisiin, ihoon jne. Joskus ahistaa käydä ystävillä syömässä kun on ilma niin paksua :)

Vierailija
2/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat häntäheikkejä, mutta yleensä ovat tosi viattomia naisten ja alkoholin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa miten kohtelevat naisia, ihan yleiset jutut..

Tiedän, kyllä että ei voi yleistää, kun on noin isosta kansastakin kysymys.

On kai se kuitenkin vähän niin, ettei savua ilman tulta.

Ihan sillä kyselen, kun eräs intialainen mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan.

Vierailija
4/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa niiiiiiiiin ihana ja suorastaan palvoo naista, mutta sitten paljastuu karmeaakin karmeampi totuus....

Vierailija
5/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiinnostaa miten kohtelevat naisia, ihan yleiset jutut..

Tiedän, kyllä että ei voi yleistää, kun on noin isosta kansastakin kysymys.

On kai se kuitenkin vähän niin, ettei savua ilman tulta.

Ihan sillä kyselen, kun eräs intialainen mies on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan.

Vierailija
6/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän miehen?

Vierailija
7/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumaan miehen ystäviin ja elintapoihin?

Vierailija
8/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, sillä ikinähän ei voi tietää. Mutta on niitä hyviä miehiä näissä hirveissä intialaisissakin :)

6

Vierailija:

Alussa niiiiiiiiin ihana ja suorastaan palvoo naista, mutta sitten paljastuu karmeaakin karmeampi totuus....

Vierailija
9/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut että mies on luultavasti hindu? Eli miten hyvin tunnet hindujen uskonnon, oletko valmis elämään miehen kanssa joka uskoo aivan eri tavalla maailmasta kuin sinä?

Vierailija
10/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tutustuin ja vasta ollaan sähköpostia lähetelty. Ei olla tavattu sen jälkeen, koska en ole " uskaltanut" .

T: AP

Vierailija
11/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin suinpäin hyppäät junaan

Vierailija
13/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläväni miehen kanssa, jonka olen tavannut vain kerran!

Mutta hyvä pointti, kysyn seuraavaksi uskonnosta.

Vierailija
14/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi oli paljon muutakin, mitä en nyt viitsi täällä kertoilla, mutta kaiken kaikkiaan olipa tosi inhottava kokemus. En silti halua yleistää - tottakai intialaisissakin on myös luotettavia ihmisiä, mutta tää huono kokemus sattui just mulle, tietenkin. Onhan meissä kaikissa luotettavia ja epäluotettavia, myös suomalaisissa. Jotenkin sitä sitte yleistää, jos sattuu olemaan ulkomaalainen epäluotettava kyseessä.....

Vierailija
15/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastihan tässä kelailen.. Sitä tässä mietin, että olenko tietämättäni jotenkin rasisti, kun en uskalla edetä?

Vierailija
16/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Baarissa tutustuin ja vasta ollaan sähköpostia lähetelty. Ei olla tavattu sen jälkeen, koska en ole " uskaltanut" .

Vierailija
17/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleampi kuin intialaiset noin keskimäärin ja yli 180cm. Tunnen aika monia pakeja ja intialaisia. Oma mieheni on ahkera ja innokas opiskelemaan kaikkea uutta. Hän on kouluttautunut pitkälle eurooppalaisessa yliopistossa. Tekee kotityöt automaattisesti minun kanssani ja pitää ruuanlaitosta. Ihana aviomies ja hyvä kuuntelija. Ei roiku baareissa tai käy pahemmin ulkona ilman minua. Enemmän kotityyppiä. Ei myöskään juo.

Olemme todella tasa-arvoinen pari ja mieheni on myös mahtava isä, joka jaksaa touhuta lasten kanssa. Hänellä on harvinaisen pitkä pinna. On aina rohkaissut minua, ollut ymmärtäväinen ja rakastava. Ei ole koskaan painostanut mihinkään.

Ihan hyvin voi varmasti Intia-Suomi parisuhdekin onnistua jos sattuu oikea mies kohdalle. Itse olen parisuhteeseeni enemmän kuin tyytyväinen. En vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
18/24 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat eilen kylässä. Tämä mies on erittäin uuttera (yksityisyrittäjä) ja osaa tehdä kaikenlaista. Vaikka onkin akateeminen, ei ole mitenkään nirppanokkainen ja tekee mitä tarvitaan, vaikka olisikin toisenlaista työtä, kuin mitä koulutus sanelee. Yksityisyrittäjänhän on venyttävä toisinaan pitkälle.

Hyvä isä, antelias kaikkia tuttavia kohtaan. Kohtelee ystävääni erittäin hyvin. Heidän suhteensa vaikuttaa tasapainoiselta. Hänen kanssaan on helppo jutella jne.

Vierailija
19/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maa,ei voi yleistää jos muslimi silloin yleensä petturi.kristityn jos löydät ajatusmaailma sillon kuten meillä ja jopa siveellisempi vanhaa portugalilaista perua ovat ja pitävät kiinni katolisesta uskostaan toki vain 2% intian väestöstä

Vierailija
20/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä.