Onko muita äitejä, joilla on vain poikalapsia? Mietittekö koskaan,
että miten pukisitte pikkutytön yms? Ihania nämä pojat ja en vaihtais mihinkään, mutta ois ihana pukea tyttöä...
Kommentit (20)
Vasta katselin jossain kivan näköistä ulkoilupukua- olisiko ollut keltaista ja oranssia ja vaaleanvihreitä väriltään. Lähempää tarkasteltuani huomasin, että takkien alareunassa oli kirjailtu kukkia.
Itse en osta pojille sinisiä vaatteita. Paljon on onneksi nyt vihertävää ja ruskeaa tarjolla, mutta ulkopuvut ovat aika mielikuvituksettomia...
En kyllä koskaan mieti, miten pukisin tyttöä... Kunhan saan nämä pojat puettua :D
En haluaisi pukea kaksospoikia samanlaisiin vaatteisiin, mutta en myöskään toista siihen vaaleanpunaiseen ja toista vaaleansiniseen haalariin.
Pojille vain synkkää ja tylsiä printtejä, tytöille on paljon enemmän valikoimaa ja kivempia värejä.
En silti vaihtaisi poikiamme tyttöihin.
Ja ainoa minkä takia tyttöä kaipasin, jos kaipasin , oli ne vaatteet :)
Nyt meillä on iltatähtityttökin. Ja hänet kyllä pyntätään... muuten jää kyllä vähemmälle huomiolle kuin pojat aikanaan, en jaksa esim. kiinnostua hänen älyllisestä kehityksestään...
ja hänelle ostan prinsessamekkoja ja koruja lahjaksi. Tuo riittää minulle, muuten olen ikionnellinen pojistani.
Nyt kolme poikaa ja tyytyväinen olen. Mielestäni pojille löytyy nykyään mukavasti erilaisia vaatteita ja ihan nättejäkin.
Tytön-kaipuuvaihe on mennyt ohi.
pukea lapsia. Omat pojatkin liikkuu missä rytkyissä sattuu kun itseä ei kiinnosta lainkaan vaatteet. Äitini ostaa kaikki vaatteet lapsilleni. Olenkohan ostanut pari vaatetta näiden kahdeksan vuoden aikana. Äitini koko onnellisuus riippuu niiden vaatteiden ostamisesta, yksinäinen kun on, niin ostakoon.
Vierailija:
että miten pukisitte pikkutytön yms? Ihania nämä pojat ja en vaihtais mihinkään, mutta ois ihana pukea tyttöä...
ehkä enemmän kaipaisin tyttöä näihin tyttäjen juttuihin :)
ystävien ja sukul. tyttölapsille jotain tyttömäistä.
Mutta olen NIIN ylpeä pojistani (suloisia ja älykkäitä..tietenkin :D), etten kaipaa tyttöä. Pojillekin on todella kivoja vaatteita. Poikien lelut ovat paljon kiinnostavampia kuin tyttöjen, no olenkin insinööri itsekin :)
mutta ei haittaa, etetn pääse sotelemaan mekkoja. En muutenkaan ole ostanut juuri mitään pojille, vaan kaikki vaatteet on saatu lahjaksi anopeilta tai käytettynä tutuilta. En kyllä ole mikään shoppailija, joskus tuntuu ihan liian työläältä saada edes itselleen ostettua vaatteita. En yleensä mieti mitä pojille puen, kunhan ovat siistejä ja tilanteeseen sopivasti puettuja.
Pääasia kun mekko on nätti, että pääsee naimisiin.
Vierailija:
Ja ainoa minkä takia tyttöä kaipasin, jos kaipasin , oli ne vaatteet :)
Nyt meillä on iltatähtityttökin. Ja hänet kyllä pyntätään... muuten jää kyllä vähemmälle huomiolle kuin pojat aikanaan, en jaksa esim. kiinnostua hänen älyllisestä kehityksestään...
Heti 92cm lähtien vaatteissa melkein pelkästään pääkalloja ym kuvia. Koululaisella ne on ihan ok ja esikoinen niistä tykkääkin mutta en haluaisi pukea 2v:tä vielä niin. Ja tosiaan joku ulkoilupuku vois muuten olla vaikka sieltä tyttöjen rekistä mutta kun niihin on sitten tungettu aina jotain kukkia, sydämiä taikka vaaleanpunaisia kuvioita.
Minulla on nyt kolme poikaa ja jossain vaiheessa esikoisen jälkeen toivoin tyttöä. Oli ohimenevää sillä nyt kuumeilen neljättä ja toivon salaa neljättä poikaa. Tyttövauvat kun jotenkin kummallisesti tuntuu ihan oudoilta ;)
Tyttöjen maailma tuntuu ihan vieraalta enkä voi sietää murkkuikäisiä tyttöjä ;) En ole itsekään ollut pienenä mikään prinsessatyttö, joskaan en poikatyttökään.
Pojan vaatteet ovat yleensä selkeitä ja helposti yhdisteltäviä. Tyttöjen vaatteissa joutuu enemmän miettimään, mikä käy minkäkin kanssa. On hörhelöä, jonka kanssa ei käy selkeälinjaiset vaatteet jne.
Ulkovaatteissa on vähemmän tarjontaa, mutta niistäkin löytyy.
niin kysyisin onko muilla sellaista että kaikki poikavauvat saa oman vauvakuumeen esiin mutta tyttövauvoilla ei ole samaa vaikutusta? Vai olenko vain outo? :)
t. 20
Vierailija:
niin kysyisin onko muilla sellaista että kaikki poikavauvat saa oman vauvakuumeen esiin mutta tyttövauvoilla ei ole samaa vaikutusta? Vai olenko vain outo? :)
t. 20
että poikavauvat saavat vauvakuumeen aikaan mutta tytöt eivät!
Olen kahden pojan äiti, enempää en lapsia halua järkisyistä. Joten poikavauvoja vältettävä jatkossa.
Vaikka olen onnellinen pojistani, enkä kaipaa oikeasti tyttölasta.