Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies oli sitten tilannut naisten käytetyt alushousut

Vierailija
10.12.2014 |

Hyi hemmetti että nyt oksettaa. Olen nyt töissä enkä halua mennä kotiin, kun etoo niin paljon! :(

Kävin eilen tonkimassa häkkivarastosta muutamaa työkalua ja siellähän ne pikkarit olivat miehen tavaroiden joukossa minigrip-pussissa. Mukana oli myös kuva missä tunnistamaton nainen/tyttö on pikkarit yllään. Oksettaa ja heikottaa enkä tiedä mitä teen. Mies ei tiedä että tiedän, kun oli yövuorossa.

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähte juuri treeneihin ja nyt ajattelin laittaa alkkarit pöydälle. Lähden varmaan ennen miehen tuloa lenkille, koska ahdistaa liikaa olla täällä kun tulee. Hölmöä. :(

Vierailija
62/231 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinusta ei ole ottamaan asia puheeksi, joten jätät pikkarit siihen miehen huomattavaksi ja oletat/odotat, että hän sitten aloittaa keskustelun/ottaa asian puheeksi? Aika munatonta touhua! Ja kyseessä siis yhdet pikkarit, _pelkät_ pikkarit! Ihan uskomatonta. Yritä nostaa itsetuntoasi jotenkin, ei se ole miehesi vastuulla/vika! Ihme touhua ja ihme suhteita täällä! Vähän itsetuntoa naiset, jotta voidaan sitä toistakin sitten kunnioittaa/huomioida myös hänen näkökulmansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nuuhkija. Jäi joskus ¨kiinni¨ kun nuuhki mun pikkaria ja runkkasi. Nykyään laitan pikkarit pussiin kun menen suihkuun :) Tuntuu oudolta kun otan suihin ja jos ei nuuhki samalla pikkaria...

Juu olisin varmaan kans suuttunut jos olisi maksanut jonkin likaisista kalsareista. Mutta tämä järjestely tuntuu jo luontevalta. Tapansa kullakin :)

Vierailija
64/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myydä sulle miesten käytetyt kalsarit.

Vierailija
65/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:13"]Mun mies on nuuhkija. Jäi joskus ¨kiinni¨ kun nuuhki mun pikkaria ja runkkasi. Nykyään laitan pikkarit pussiin kun menen suihkuun :) Tuntuu oudolta kun otan suihin ja jos ei nuuhki samalla pikkaria...

Juu olisin varmaan kans suuttunut jos olisi maksanut jonkin likaisista kalsareista. Mutta tämä järjestely tuntuu jo luontevalta. Tapansa kullakin :)
[/quote]
En minäkään laittaisi pahaksi josboma mieheni haluaisi nuuhkia MINUN pokkareita.
Mutta jos toisen naisen niin ulko-ovea näyttäisin.

Vierailija
66/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:13"]Mun mies on nuuhkija. Jäi joskus ¨kiinni¨ kun nuuhki mun pikkaria ja runkkasi. Nykyään laitan pikkarit pussiin kun menen suihkuun :) Tuntuu oudolta kun otan suihin ja jos ei nuuhki samalla pikkaria...

[/quote]
En minäkään laittaisi pahaksi josboma mieheni haluaisi nuuhkia MINUN pokkareita.
Mutta jos toisen naisen niin ulko-ovea näyttäisin.
[/quote]
No voi hemmetti mitä kirjotusvirheitä ! Anteeksi niistä. :D

Vierailija
67/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tää jäi tähän, liekkö oli provo vai onko päällä kauhee riita?! Olis ollu kiva kuulla miehen kommentit.

Vierailija
68/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap palailee vielä kuulumisten merkeissä!

Vierailija
69/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:56"]Ja aina kun se mies on mennyt sinne häkkikellariin hakemaan työkaluja niin on nuuhkinut niitä alkkareita...
[/quote]
Ja ajattele jos se lipaissut myös, sen jälkeen tulee pusuttelemaan sinua vieraan naisen pillunmaku suussaan.

Vierailija
70/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ne välittömästi roskiin, mistä ukko ei enää saa niitä! Itse en antaisi tollaisen ola omassa kotonani. Ukko ehkä ihmettelisi mihin ne on hävinny, mutta ei kehtaa sulta kysyä! Ja jos kysyy siinähän selittää itse!

Vierailija
71/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:09"]

Näin. En ole erikseen pyytänyt miestä olemaan tilaamatta käytettyjä alushousuja. Olemme kyllä keskustelleet siitä mikä mielestämme on pettämistä. Ei nuo käytetyt alushousut ole rinnastettavissa pettämiseen, mutta en voi sille mitään että minua oksettaa ajatus siitä, että avokki runkkaa toiselle naiselle ja hänen tuoksulleen. Ne ovat vain asioita joista en halua tietää. En halua myöskään tietää ketä naisia mies pitää pantavina, kenestä/mistä hän haaveillee kun runkkaa tai mitä hän ajattelee kun harrastamme seksiä. Tiedän, että kaikilla meillä on omat fantasiamme ja fantasian kohteemme, mutta minulla on vain niin huono itsetunto että on parempi etten näistä asioista tiedä ja en niitä ajattele. Väkisinkin vertaan itseäni muihin naisiin ja mietin olenko miehen mielestä enää haluttava.

Nuo pikkarit tuovat väkisinkin mieleen onko jotain muuta salattavaa? Onko meidän seksielämä enää tyydyttävää ja haaveileeko mies muista? Tiedän että nämä asiat pitäisi ottaa avokin kanssa puheeksi, mutta juuri nyt en pysty.

[/quote]

Ap:n huono omatunto on se mistä tässä kiikastaa. Miehen kohtuullisen viaton mieltymys välittömästi järkyttää ap:n maailmaa ja saa hänet tuntemaan itsensä huonommaksi. Jos mies ei enää tuntisi ap:tä haluttavaksi, eiköhän siitä muitakin vihjeitä ilmassa olisi.

Ketjussa kiistellyt mies on oikeassa siinä, että kaikki mitä ap kaipaa on tervettä itseluottamusta. Ja yritystä ymmärtää.

Asia pitää ottaa puheeksi eikä nolata miestä. Ap varmaan pesee pyykkinsä liian tunnollisesti eikä miehelle ole riittänyt avovaimonsa pikkareita haisteltavaksi.

Vierailija
72/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys tilanteeseen. Mies oli ihan hirveän nolona tilanteesta eikä juurikaan halunnut asiasta puhua. Mä en lähtenytkään lenkille kuten sanoin vaan kun mies palasi kotiin ja sai käytyä rauhassa suihkussa niin istutin pöydän ääreen ja otin minigrip-pussin esiin. Mies meni todella vaikeaksi vaikka ihan rauhallisesti kysyin, että mistä nämä ovat peräisin. Sen verran sain ulos hänen suustaan, että ei ole pettänyt ja ovat siis ihan tuntemattoman naisen alkkarit.

Nyt mulla on kurja olo. Yritin vielä aamulla ja taas todella hienotunteisesti puhua asiasta, mutta mies vaan mutisee jotain epämääräistä. :(

Vierailija
73/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:55"]Päivitys tilanteeseen. Mies oli ihan hirveän nolona tilanteesta eikä juurikaan halunnut asiasta puhua. Mä en lähtenytkään lenkille kuten sanoin vaan kun mies palasi kotiin ja sai käytyä rauhassa suihkussa niin istutin pöydän ääreen ja otin minigrip-pussin esiin. Mies meni todella vaikeaksi vaikka ihan rauhallisesti kysyin, että mistä nämä ovat peräisin. Sen verran sain ulos hänen suustaan, että ei ole pettänyt ja ovat siis ihan tuntemattoman naisen alkkarit.

Nyt mulla on kurja olo. Yritin vielä aamulla ja taas todella hienotunteisesti puhua asiasta, mutta mies vaan mutisee jotain epämääräistä. :(
[/quote]

Sitä hävettää.

Vierailija
74/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole aviomies..avomiehestä pääsee helpommin eroon! Hyi mikä ällötys, yäk. Istutit sitten pöydän ääreen kuin joku Justiina konsanaan, alat itse olla naurettava. Ei asia siitä miksikään muutu.

Vierailija
75/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen tämäkin ketju todistaa kuinka eläimellisiä perverssejä miehet osaavat olla. Siis haistelevat käytettyjä tahraisia alushousuja! Jännä juttu muuten kun naiset eivät innostu haistelemaan paskaisia miesten boksereita ja saamaan niistä kiksejä.  

Vierailija
76/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:19"]

Jälleen tämäkin ketju todistaa kuinka eläimellisiä perverssejä miehet osaavat olla. Siis haistelevat käytettyjä tahraisia alushousuja! Jännä juttu muuten kun naiset eivät innostu haistelemaan paskaisia miesten boksereita ja saamaan niistä kiksejä.  

[/quote]

Mistäs tiedät? Tai ehkä haistelevat toistensa pikkareita...

Jälleen tämäkin ketju todistaa kuinka ahdasmielisiä tiukkapipoja naiset osaavat olla. Häpeisitte edes.

Vierailija
77/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:19"]

[/quote]

Mistäs tiedät? Tai ehkä haistelevat toistensa pikkareita...

Jälleen tämäkin ketju todistaa kuinka ahdasmielisiä tiukkapipoja naiset osaavat olla. Häpeisitte edes.

[/quote]

Ei ole markkinoita miesten käytetyille boksereille, koska sellaisille ei ole yksinkertaisesti ole kysyntää. 

Vierailija
78/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:49"]

Vaikka olisi millä rajalla, niin et kuitenkaan vastannut kysymykseeni, eli toistan sen: missä kohtaa hän teki väärin pöksyt tilatessaan ja mitä lupaustaan hän on rikkonut (edellyttäen, että ei ole kumppanilleen mitään lupausta tilausten suhteen tehnyt)?

[/quote]

Jos kumppanisi  esimerkiksi varastaisi sinulta rahaa se ei olisi väärin, koska ette ole erikseen sopinut sen olevan väärin? Aloittajalla on täysi oikeus olla loukkaantunut. Onhan tuo vähän ikävää ja varmasti monen mielestä aika likaista, mutta ei mielestäni rinnastettavissa pettämiseen.

[/quote]

Oliko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa??? Varastaminen on rikos! Pöksyjen tilaaminen täysin laillista toimintaa. Edelleen kysyn, missä kohtaa pöksyjen tilaaja teki väärin? Pettämistä se ei missään nimessä ollut, jos heppu ei ole mitään lupausta tehnyt. Ei voi pettää, jollei ole mitä pettää. Ei sellaista Lupausta voi pettää, jota ei ole tehnyt.

Kun aikanaan avovaimoni vonkasi minulta yhteenmuuttamista, sanoin hänelle täysin suoraan, että en tule koskaan tekemään sellaista lupausta, että en harrastaisi koskaan seksiä muiden kanssa. Vaimoni hyväksyi sen ja niin muutimme yhteen. Olen vuosien varrella muutaman kerran vieraissa käynyt ja siinä ei ole vaimolla ollut nokankopauttamista. Pettänyt en siis häntä milloinkaan ole, sen sijaan vieraissa olen kyllä käynyt. Nämä kaksi täysin eri asiaa sotketaan tällä palstalla jatkuvasti toisiinsa. Edelleen: täytyy ensin olla lupaus, ennen kuin voi mitään pettää.

Ja nyt niitä alapeukkuja roppakaupalla ;) Erityisesti minua niissä alapeukuissa hykerryttää se, että mitään muuta te ette voi, koska noita kivenkovia faktoja te ette pysty alas ampumaan :D
[/quote]

Oi mikä unelmien mies oletkaan.

Vierailija
79/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ignooraa koko mies. Kertoo kyllä sitten kun on kertoakseen niistä pöksyistä. Jätä aihe vähäksi aikaa ja keskity itseesi.

Missä muuten pikkarit ovat nyt? Heititkö roskiin?

Vierailija
80/231 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:09"]

Siis sinusta ei ole ottamaan asia puheeksi, joten jätät pikkarit siihen miehen huomattavaksi ja oletat/odotat, että hän sitten aloittaa keskustelun/ottaa asian puheeksi? Aika munatonta touhua! Ja kyseessä siis yhdet pikkarit, _pelkät_ pikkarit! Ihan uskomatonta. Yritä nostaa itsetuntoasi jotenkin, ei se ole miehesi vastuulla/vika! Ihme touhua ja ihme suhteita täällä! Vähän itsetuntoa naiset, jotta voidaan sitä toistakin sitten kunnioittaa/huomioida myös hänen näkökulmansa!

[/quote]

Annan myös miehen rauhassa miettiä mitä sanoo. Kyllä puhumme asiasta kun tulen lenkiltä. Saa molemmat rauhoittua ja miettiä mitä toiselle sanoo.
[/quote]

Niin eli mitä valehtelee.