Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

165-168cm, paljon painatte? Tyytyväinen painoosi?

Vierailija
12.04.2008 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä läskiltä näytä, vain maha on ruma, koska raskaus jätti pysyvät jäljet vatsanahkoihin. Mutta oonpa silti läski kun teihin vertaan :(.

Vierailija
22/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka (ja laiha) olen ollut aina vaikka syönkin enemmän kuin keskivertonainen :) Geenit ovat tässä ratkaisevassa asemassa, sekä äitini että isäni ovat hoikkia.

Miehenikin on hoikka (178/73). Lapsista esikoinen on kanssamme samaa kaliiberia mutta kuopus onkin sitten selvästi tanakampi versio. Pojilla ikäeroa 1,5 v mutta kuopus painaa jo saman verran kuin esikoinen vaikka pituuseroa löytyy esikoisen hyväksi. Ruokavalio on sama. Mistäköhän voisi johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähän raskauskiloja jäljellä, haluan painaa 60 kiloa sillä näytän silloin mielestäni sopivalta.

Vierailija
24/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ole tyytyväinen. Normaalipainoni on jossain 60-62 tienoilla ja olen lihonut vuoden aikana tällaisiin mittoihin. Vaatteet kiristää ja farkkujen löytäminen on haasteellista. Syynä lihomiseen varmaan se että jouduin lopettamaan treenaamisen ja hyötyliikuntakin jäi kun istun kaikki päivät töissä tai autossa.

Vierailija
25/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvaatte varmaan etten ole tyytyväinen...

Kome kiloa olen saanut pudotetta ja tavoite on tuolla 70kg:n paikkeilla tai vähän yläpuolella. Missään tapauksessa ei juuri ainakaan alle 70. Silloin olen liian laiha, ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän