Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku, tulin tupakalta ja lapset olivat täydessä touhussa avaamassa piilottamiani lahjoja

Vierailija
02.12.2008 |

5v ja 7v pojat olivat löytäneet piilotetut lahjat eteisen kaapista ja olivat niitä availemassa kun tulin sisälle =(

uskovat molemmat vielä täysillä joulupukkiin ja luulivat että pukki oli ne heille tuoneet.

Mitä ihmettä mä teen? sanoin vaan hätäpäissäni että niissä paketeissa mitä eivät kerinneet avaamaan, oli jonkun toisen nimi

kalleimmat lahjat kerkisivät jo avaamaan =( opiskelijana ei tod oo varaa ostaa lisää kun noihinkin jo laitoin vähäiset rahani

ei olis vissiin pitänyt luottaa ettei lapset mene eteisessä olevaan siivouskaappiin kurkkimaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se vasta halpaa onkin. Kerro lapsillesi totuus joulupukista ja paketoikaa lahjat yhdessä uudestaan

Vierailija
2/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan miettiä tuota polttamista eikä stressata lahjoja. haluatko tosiaan näyttää lapsillesi tuollaista esimerkkiä. hyi kun pahanhajuisen äidin lapset taas saivat kun tupakalla kävit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä paketoitte lahjat odottamaan joulua

Vierailija
4/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakointi on pahasta!

Vierailija
5/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee noin 12 euroa kuukaudessa tupakkaan, kannattaako tupakasta mainita rahankuluttajana, ellei tiedä edes että paljonko toinen polttaa kuukaudessa?

Vierailija
6/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pojat avaa lahjat. ei vissiin ollu tän asian pointti. jeesustelijat taas koolla.

Vierailija
7/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa rahaa savuna ilmaan

Vierailija
8/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla kertomaan, että tupakoi, on tehnyt abortin tai vie alle 3-v:n hoitoon! Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti sulla on paksu nahka!

Vierailija
9/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai syö pikaruokaa jatkuvasti tai tilaa miljoona lehteä!Älkää tuomitko!

Ollaan kaikki ihmisiä! Tupakasta voi olla vaikea päästä eroon...

Vierailija
10/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap, vähän silti naurattaa. Ei todellakaan sun tilanteesi, mutta voin niin hyvin kuvitella sen poikien riemun, kun ne löytänyt paketit ;-).

Jätä omaan arvoonsa noi piikittelijät. Tupakointi tietenkään ei ole fiksua, sen nyt jokainen tietää, mutta se ei ollut varmaankaan ap:n pointti.

T. Itsekin silloin tällöin suhutteleva äiti (HYYYYIIIIIII)

Vierailija
11/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kavereita, jotka elää herroiksi ja leveästi, niin kauan kun rahaa on, sitten itketään maailmalle kun ollaan niin köyhiä, niin köyhiä, buhuu

Meikäläinen kituuttaa ja kieltäytyy, että maksut tasaantuis ja olisi varaa ostaa lapsille vaikka joululahjoja. Pitäiskö jakaa sääliä tuhlareille...

Vierailija
12/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te keuhkootte? varmasti ap:kin joutui säästämään (kenties polttamaan vähemmän) että sai lahjat ostettua

mä poltan tupakkaa askin päivässä, eli neljässä päivässä menee toi ap:n 12 euroa

Vierailija
13/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo ennen kun avasin ketjua, mihin täällä tartutaan ja se tupakkahan se oli. Varmaan oli ihan tahallaan kirjotettu tuo viesti teidän kurmottamiseksi. Otatte hölömöt ihan tosissanne kaiken.

Mitä jos AP sanot lapsille, että joulupukki tuo osan lahjoista ja osan äiti ostaa itse omilla rahoillaan? Tai annat niille piiskaa, kun avasivat ilman lupaa, kai sinä niitä hakkaat, kerta tupakkaakin poltat? ;)

Vierailija
14/14 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin unohtanut jättäneeni auton takakonttiin lahjoja, jotka vien kaverin lapsillle lähiaikoina. ajatus oli pitää ne siellä piilossa omalta lapseltani. No käytiin kaupassa tänään ja rupesin lastaamaan ruokakasseja sinne auton perään ja poika katselee vieressä ja näkee 3 isoa keltaista lego-muovikassia. SIinä onkin selittelemistä. Hätäpäissäni sitten sanoin, että ne on roskapusseja menossa roskiin. onneksi paketie oli muovipusseissa, joten hän ei tainnut nähdä itse paketteja, vain nämä legoopussit, jotka kyllä poikein hyvin tunnisti lelukaupan pusseiksi:)

Onneksi meni läpi ja viikon päästä lahjat on jo uusilla omistajilla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän