Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi nuhainen, houkuttaisi jäädä huomenna kotiin; ajatteleeko kukaan samoin?

Vierailija
14.12.2008 |

ja olet jo käyttänyt oikeutesi jäädä hoitamaan sairasta lasta omaan lorvailuusi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sippi itseki, meillä töissä ollut kiirettä. Voihan olla, että lapsi on aamulla kuumeessakin (sit ei tarttisi potea huonoa omaatuntoa), mutta taidan jäädä joka tapauksessa kotiin.

Vierailija
2/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tietenkään lapsille mitään sairauksia toivo, mutta antaisi hyvän syyn ottaa itsekin pieni hengähdystauko. Hoitokuntoisen lapsen kanssa ei ole vielä omatunto antanut periksi jäädä kotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ottaa vapaata 'sairaslapsi' perusteella ja sitten viedä sitä samaa lasta päiväkotiin.

Vierailija
4/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis siihen varaa niin nyt voisin mainiosti olla loppu vuoden kotona ja vaikka kokonaisen vuoden pois jos siihen olis mahdollisuus!

Vierailija
5/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ottaa vapaata 'sairaslapsi' perusteella ja sitten viedä sitä samaa lasta päiväkotiin.

En minä nyt sentään ihan pöhkö ole..

Jännä, että tuota kuumetta pitää aina jotenkin ratkaisevana tekijänä.

Vierailija
6/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt sentään ihan pöhkö ole..

Jännä, että tuota kuumetta pitää aina jotenkin ratkaisevana tekijänä.

on oikeasti ihan päiväkotikuntoinen. Itseäsi vain laiskottaa lähteä huomenna töihin. Mutta mitä ihan oikeasti teet sitten, kun lapsellesi todellakin nousee parin pirttipäivän jälkeen kuume ja sairastaa monta päivää ihan tosissaan. Viet sitten hoitoon vai otat palkatonta vapaata?

Vierailija
7/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan jäädä kotiin huomenna töistä, kun kerran on ollut tänään kuumeessa.

Mutta voiskohan 4.v isosiskon viedä silti hoitoon lyhyeksi päiväksi kun se on ihan terve ja pitkästyy kotona?

Vierailija
8/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen töissä kuin sairastunutta lasta hoitamassa. Sitäpaitsi meillä töissä kukaan ei tee minun töitä jos olen poissa, eli poissaolo kostautuu sitten kun avaa sähköpostinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi