Nyt alkaa toisen lapsen yritys!
En malta odottaa, nyt kp 10 joten pitäisi vähitellen alkaa tositoimiin. Toivottavasti tärppää pian, esikoinen aikanaan toisesta kierrosta (pian 2 v).
Ihanaa!!!!
Kommentit (5)
karu tosiasia sanon minä... meinaan tuo kakkosen vastaus, eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee tapahtumaan.
Onnea kuitenin yritykseen ja toivottavasti teillä menee kaikki hyvin!
eikä mennytkään montaa kuukautta kun tärppäs ja siitä kuukauden päästä meni kesken, tämä toistui 2 kertaa ja vielä yritellään sitä toista lasta...
Iloista yritystä teille!
että ei mikään suuri yllätys että heti ekaksi tulee aika negatiivissävyinen kommentti, vaikka mukana positiivisuutta olikin (siis kakkosen kommentti)
Odotin kyllä kommentteja tyyliin ' älä vielä innostu, yrityksessä voi mennä vuosikausia' tms.
Kiitos myös kannustuksesta! t. ap
ajatus lapsen yrittämisestä ja saamisesta lähinnä hirvittää. en ymmärrä miksi joku haluaa useamman lapsen, itse en alkais enää uudestaan koko härdelliin. yhtä säätämistä koko homma, ei kiitos enää.
en nyt halua mitenkään masentaa, mutta sittne tärppäsi ja alkoi odotus ja liitoskivut enkä pystynyt enää kunnolla kävelemään, loopujen lopuksi lapsi syntyi, tuli koliikki kahden viikon iässä, sitten hampaat ja korvatulehduskierre. Huuto loppui reilun vuoden iässä ja minä sairastuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen (lievään sellaiseen) ja siitä seurasi paniikkihäiriö ja ahdistus!
Että oli se sitten ihanaa aikaa se lapsenteko aika... =)