Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teidän parisuhteessanne saa useammin suuseksiä, mies vai nainen?

Vierailija
11.04.2008 |

Meillä minä, nainen. (Kyllä se mieskin aika usein saa.)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on suuseksiä, mies saa 100% ja minä 0%.

Vierailija
42/53 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä (olen nainen) saan paljonkin enemmin kun aloin pitää paikat karvattomana. Mies olisi aina nuolemassa, ja etenkin imemässä sieltä esillä olevia häpyhuuliani. Ihan OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mies saa tosi paljon. Tiedän, että hän tosiaan nauttii siitä ja minä nautin siitä, kun saan toiselle antaa sellaista, mistä hän todella nauttii. On kuulemma sanonut, että olen tosi hyvä ja osaan kaikki temput.

Vierailija
44/53 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa lainkaan (pari kertaa on kortsun kanssa suostunut kokeilemaan).

m

Vierailija
45/53 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään kumpikin antaa suuseksiä toisillemme ja kyllä se oikeastaan aina menee niin, että kumpikin haluaa nuolla/imeä toista. n40

Vierailija
46/53 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää kyllä kun sitä nuollaan mutta multa se ei ole ottanu poskeen ainakaan viiteen vuoteen... Onneks on netti puutteessa olijoita puolillaan. Viimeks vokottelin firman kesäjuhlilla yhden YH mamman ja se otti multa poskeen lähimetässä... sille riitti kun olin ensin sormettanut sitä tanssilattialla. Oli kuulemma hyvä orkku... tehtiin alustava YYA sopimus...

Vierailija
47/53 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan helposti orgasmin panemalla ja mies vain harvoin, joten hoitelen mieheni laukeamaan runkkaamalla ja imemällä. Miehelläni on penispumppu, joka kait on vienyt herkkyyttä?

Vierailija
48/53 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta kun meillä on seksiä, minä en koskaan. Mies ei suostu koskemaan jalkoväliiini edes sormillaan, ihme että suostuu panemaan, silloinkin minun on ohjattava muna sisälle, kun ei itse sitä voi tehdä (kun pitäisi koskea naisen värkkiin sormin, eikä sellainen sovi).

Vierailija
49/53 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa mainitsin kerran nuorempana,etten pidä suuseksistä (olen nainen) ja sen jälkeen ei ole tippunut kovin usein. Nyttemmin kyllä olen sitä jopa toivonut, koska halusin antaa sille uuden mahdollisuuden, mutta en saa sitä silti. Korkeintaan kerran kolmessa kuussa, jos olen juuri ennen sitä käynyt suihkussa ja muistanut ajella kaikki karvani pois.

Mies saa aina silloin tällöin, kun satun sille tuulelle ja tietenkin vain suihkun jälkeen, koska en haisevaa kullia suuhuni ota. Mutta siis todellakin mieheni saa useammin, eikä tarvitse pyytää!

Vierailija
50/53 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja tykkään nuolla vaimoa ja nähdä kun hän nauttii, karvattomuus vain lisäisi intoani.

Itse en saa suihinottoa koskaan... tuntuu pirun epäreilulta.

Vierailija
51/53 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meis tykkää tyydyttää minut kielihoidoin, ja olen aiheeseen vastaanottavainen.

pidän erityisesti siitä että minussa on samaanaikaan dildo, saan aivan käsittämättömän ihania tuntemuksia.

Vierailija
52/53 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, nainen. (Kyllä se mieskin aika usein saa.)

Mutta en mieheltäni

Vierailija
53/53 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoa saa nuolla vaikka joka päivä. itse ei suihin suostu ottamaan tai muutenkaan seksihommat kiinnosta, joten aikalailla olen lopettanut minäkin