Kumpi teidän parisuhteessanne saa useammin suuseksiä, mies vai nainen?
Meillä minä, nainen. (Kyllä se mieskin aika usein saa.)
Kommentit (53)
saa aina kun haluaa + vielä pikkaisen "kaupan päälle". Ei ole ihanampaa kuin saada nuolla vaimoani ja katsella kun hän nauttii. En kyllästy siihen koskaan.
tykkään antaa sitä, itse en pidä siitä että mua nuollaan, ehkä 2kertaa vuodessa pyydän että mies nuolisi...
onko mies huono nuolija? en tiedä
itse olen nainen
Minä (mies) nuolaisen lähes aina joko orkut tai sitten siihen kynnykselle. Kahden vuoden aikana mä olen saanut suuseksiä neljä kertaa, kaksi kertaa pyytämällä ja kaksi spontaanisti pyytämättä :( Valitettavasti hän ei osaa ottaa suihin, eikä ihmekään kun ei harjoittele...
Ei se nyt sinänsä hirveästi haittaa, kun homma muuten skulaa. Vähän silti salaa harmittaa.
Meillä mies sai ennen enemmän, eli mies vaan sai ja minä nainen en ollenkaan. Nykyään ollaan molemmat ilman kun en jaksa yksipuolisuutta, varsinkin kun asiasta yritin keskustella ja mies vaan suuttui.
Annan naiselle suuseksiä aina kun pyytää kunhan on posliini (ja aina on ja maistuu hyvälle), itse saan myös suihinoton aina kun pyydän kunhan karvoitus on siistitty.
kun on seksiä, minä en koskaan, koska mies sitä mieltä että evvk.
Meillä nainen saa aina ennen yhdyntää, paitsi jos ei jostain syystää halua. Nyt en muista kuin yhden kerran ettei olisi halunnut. Lisäksi nainen saa ihan milloin vaan ilman yhdyntääkin kunhan pyytää.
Minä saan vain silloin kun nainen ei halua muuta kuin ottaa suihin. Tätä ei ole tapahtunut pariin kuukauteen.
Suhteen alkuvaiheessa minä sain paljon enemmän kuin mies, ja näin toivoisin olevan vieläkin, sillä en muuten saa helposti. Mutta eipä tunnu enää kiinnostavan, ei vaikka ollaan puhuttu että haluaisin enemmän :(
Täytyy myöntää, että harkitsen vaihtamista.
Minä olen saanut vain pari kertaa :(
Saan yleensä pidempään ja useammin.
Koska sen antaminen on ihan kivaa. Minä en, koska sen vastaanottaminen on vastenmielistä. Saisin siis kyllä jos haluaisin mutta en halua.
eli nainen kerran pari kuukaudessa, ja mies ei koskaan.
Taatusti mies. Ollaan molemmat homoja.
lähes joka kerralla, minä tosi harvoin.
Karvattomuus ei ole lisännyt suuseksin antamishalukkuutta miehellä, koska miestä ei kiihota suuseksin antaminen minulle.
Tykkään kuitenkin ottaa suhin, joten ei se ole minulta pois. Suuseksin saaminen on lähinnä kostutusta jos en ole heti valmis seksiin. Ollaan puhuttu ettei ole kiva höylätä kuiviltaan, koska se sattuu ja tulee haavaumia limakalvoille ja tämän verran mies on joustanut sitten.
Otin poikaystävältäni ensimmäisen kerran suihin viime viikolla. Nyt on kurkku kipeä ja yskittää. Onko näillä asoilla yhteys?
Musta tuntuu, että mulle lykätään aina muna suuhun. Telkkariakaan ei saa enää rauhassa vahdata, kun siinäkin pitää samalla lutkuttaa.
Meillä minä eli nainen sa enemmän. melkein joka kerta minä saan nauttia suuseksisitä ja mies ei ole saanu vielä kertaakaan koska mies saa orgasmin seksin aikana.
meillä mies saa suuseksiä päivittäin omasta tahdostani, itse naisena saan sitä kun itse pyydän.