Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nieleekö joku oikeasti spermaa?

Vierailija
11.04.2008 |

Mä en voisi kuvitellakaan tekeväni sitä. Enkä halua edes ottaa suihin, saati suuseksiä muutenkaan... En tiedä miksi, mutta ei vaan oo mun juttu. Mies haluaisi joskus suuseksiä, mutta mä en oikeesti pysty!

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana inhosin jo pelkästään ajatusta suihinotosta, saati sitten nielemisestä. Nykyisen mieheni kanssa olen oppinut nauttimaan jopa nielemisestä, se on välillä jopa äärimmäisen kiihottavaa. Eihän se välttämättä mitään superherkullisen makuista ole mutta siitä huolimatta nielen :)

Vierailija
62/127 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai nielen! eikös sen sanota olevan masennuslääkettäkin. Siitä tiedä kun en läheskään päivittäin pääse nielemään, mutta spegu on ihanaa.

(paitsi kerran yhdellä ei-tupakoitsevalla lihansyöjällä oli niin suolaista, että maistui seuraavana päivänäkin suussa turhan väkevästi. Toisella miehellä, joka oli tupakoitsija, ei taas maistunut miltään. Miehissä on eroja kuin viineissä :) tietysti jotta nielemisvaiheeseen ylipäätään päästään, miehellä pitää olla hygienia kunnossa ja karvat lyhyinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nieli ja toisella kerralla ei.

Ihmeen erilaisia ihmiset, nyt jos seraava kerta jännittää

M43

Vierailija
64/127 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ettei tule sotkua. Musta on ällöttävää kun spermaa menee lakanoille ja sohvalle ja niitä sitten siivoilla. Mihin te sitten tähtäätte ne spermat jos ette niitä niele?:D Mun miehellä tulee ainakii niin paineella että ei sitä saa nätisti esim. vatsan päälle suunnattua.

Vierailija
65/127 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miltähän mahtaa sinusta tuntua,jos miehesi menee laatalle nuoltuaan sinua....

No en minä ainakaan kieltäni työnnä naisen haisevaan jalkoväliin.

Vierailija
66/127 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun annoin kerran blowjobin eräälle miehelle ja hän hämmästyi todella paljon, kun nielin hänen spermansa. Siis oikeasti melkein nauroi, ette nielinkö ne oikeasti :D Vastasi vain, että kyllähän mä ne nielin, miksen olisi.

Vierailija
67/127 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun annoin kerran blowjobin eräälle miehelle ja hän hämmästyi todella paljon, kun nielin hänen spermansa. Siis oikeasti melkein nauroi, ette nielinkö ne oikeasti :D Vastasi vain, että kyllähän mä ne nielin, miksen olisi.

Voi teitä nykyajan nuoria! Eikö koulussa opeteta enää mitään? Sperma on myrkkyä ja se on tarkoitettu vain pilluun ja lisääntymiseen. Ja suuseksi on perverssiä.

Vierailija
68/127 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette il lehden suositusten nettikirjoitusten ym mukaan. eihän tuo ennenkään yleistä ollut. naitiin normaalisti enemmän.

Vierailija
69/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni kullia ja nielen spermat aina, kun hän pyytää. :P Niin hyvää hänellä että en edes voisi ajatella sitä sylkeä.

Hän joskus ottaa multa myös suihin, mutta enemmän hän top. ;) 69 on ihanaa. Ja lusikassa kun hän rakastelee.

Vierailija
70/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ja siis minä imen. "olen" :D

Vierailija
71/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma voi olla vaarallista nieltynä. Ensinnäkin siittiöt voivat aiheuttaa naisen mahalaukussa tulehduksen tai sienten kasvua. Lisäksi vatsaontelon raskaus on mahdollinen jolloin vauva tulee kurkusta. Kannattaa varoa sperman nielemistä tai yleensä suuhun joutumista jo allergiariskin takia.

😂

Vierailija
72/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oman mieheni sperma ei ole ollenkaan kitkerää.

Vierailija
73/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen. Siistimpää todellakin kuin rinnoille roiskiminen. En ikinä anna miehen laueta naamalle, se tuntuisi alistavalta, suihinotto ei ollenkaan.

Vierailija
74/127 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä HALUAN niellä miehen spermat. Ihan mielettömän kiihottavaa. Oishan se nyt ikävää jos mieskin koko ajan sylkisi pimppilimoja lakanoille. Kun nielee ja vielä imee kullin puhtaaksi niin se on siistiä puuhaa. En voisi kuvitellakaan etten veisi suihinottoa loppuun asti! Haluan joskus tavallisen panonkin päätteksi spermat suuhun. Mut jokainen tyylillään... En tiedä oonko jotenkin irstas vai onko mulla vaan spermafetissi. Ihmettelen kyllä naisia jotka ei ota kullia suuhun mut ite vaativat suuseksiä.

Ja on muuten varma keino saada seksiä paremmaksi jos nielee tai haluaa spermat suuhun. Exä ei tykännyt ollenkaan että ei saanut edes suuhun tulla mutta nykyinen vaimoke imee oikein mielellään ja antaumuksella ja nielee kaiken ja mikä kiihottavinta vielä sen jälkeen nuolee terskalta viimeisetkin tipat ja putsaa kullin puhtaaksi. Meillä puolin ja toisi loistavaa suuseksiä ja nyt seksi on paljon parempaa :))

Vierailija
75/127 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuntuu olevan makeempaa kun ei juokse vessaan sylkemään.,,,

Vierailija
76/127 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä pitkälti totta että jos oma nainen ei ota kunnolla suihin tai niele niin mies etsii todennäköisemmin sellaista lisäseuraa joka nielee :)

Vierailija
77/127 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nielen vaikka en makua sanoisikaan hyväksi

Vierailija
78/127 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni ei halua olla yhtään missään kontaktissa siemennesteen kanssa.

Kerrankin lähetyssaarnaaja-asennossa ilman kondomia touhutessa yhdyntä tuntui niin hyvältä että meinasin laueta liian nopeasti. Siitä syystä jouduin vetämään ulos kesken kaiken. Spermaa tuli pari tippaa hänen lantiolleen ja alavatsalleen ja hän sai siitä sätkyn.

Vierailija
79/127 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asiaa aprikoiva mies maistakoon omaa spermaansa, niin ainakin tietää, mitä yrittää naiselle tarjota. Minä olen maistanut omaani, ei ollut oikein minkään makuista. Osalle naisista se on kelvannut hyvinkin nieltäväksi, osalle ei. Elämän makuasioita nämä.

Vierailija
80/127 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hyvänmakuista kumia.

Ei tartte suostua mihinkään mikä ällöttää.