Nieleekö joku oikeasti spermaa?
Mä en voisi kuvitellakaan tekeväni sitä. Enkä halua edes ottaa suihin, saati suuseksiä muutenkaan... En tiedä miksi, mutta ei vaan oo mun juttu. Mies haluaisi joskus suuseksiä, mutta mä en oikeesti pysty!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että ketjun nielujät on miehiä.
Yksikään itseään kunnioittava nainen ei tuollaiseen alistu.
Eikä naista rakastava mies moista edes odota. Pervojen hommaa!
Sun kans on takuulla ihan hirveän paska seksielämä ja seuraelämä muutenki. Ihan huokuu tuo sun ylifeminismi tuosta vastauksesta :)
kyllä minä olen oikeastaan ihan aina niellyt, eikä todellakaan ole sellainen tunne että olisin jotenkin erityisetn pervo taikka alistuisin johonkin. Nuoleehana minun mieskin joskus hyvinkin valuvan pillun. Minusta tämä on täysin normi juttu
Nielen aina. Onhan se siistimpää ku alkaa räkimään spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asiaa aprikoiva mies maistakoon omaa spermaansa, niin ainakin tietää, mitä yrittää naiselle tarjota. Minä olen maistanut omaani, ei ollut oikein minkään makuista. Osalle naisista se on kelvannut hyvinkin nieltäväksi, osalle ei. Elämän makuasioita nämä.
maistettu on eikä maistu juuri miltään joten hyvin voi tarjota naiselle. Olen tosin saanut kommenttia että spermani on parempaa mitä yleensä tulee vastaan ja poltan tupakkaa joten ei se kaikilla makua pahenna
Hassu kysymys. Ne jotka EI niele on todella selvä vähemmistö naisista.
Ja se oikeus heille suotakoon, kunhan eivät julista omaa mielipidettään ainoana totuutena.
Kyllä nielen jos kerran saan otaa suihin loppuun asti. On vain kiihoittavaa katsoa kun mies kimurtelee ja sitten laukeaa kunnolla. Saan imeä kaiken ja kiusata terskaa vielä orgasmin jälkeenkin. Niin siitä sitten uuteen nousuun.
Itse nuolen toisinaan puhtaaksi tyttöystäväni alapään seksin jälkeen mikäli olen irstaalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Itse nuolen toisinaan puhtaaksi tyttöystäväni alapään seksin jälkeen mikäli olen irstaalla tuulella.
niin myös.
Tai itseasiassa on kiihottavampaa laueta kummulle, karvoitukselle tai pakaroiden väliin ja sitten nuolla sperma sieltä.
Ja kyllä toisaalta myös vaimoni juo minua - satunnaisesti tosin
Totta hemmetissä nielee. Mun 37v vaimo ottaa usein lastit nieluun blow jobin tai yhdynnän lopuksi ja nielee ne. Nuolee vielä kalun puhtaaksikin...
Vierailija kirjoitti:
...nielen kyllä. Joskus mietin, nielisivätkö miehetkin jos antaisin itseni ejakuloida suuseksiä saadessani. Pitäisiköhän joskus kokeilla?
t. 29
Tykkään nuolla pillua ja imen ja juon tarkoituksella naisen lemmenmehuja. Se on kiihottavaa. Saatan samalla työnnellä kullia lakanaa vasten himoissani, mutta aina ei voi, koska kiihotun niin voimakkaasti naisen nuolemisesta ja imemisestä, että laukeaisin.
tottakai vai pitäisikö minun varata euron muoviämpäri sängyn viereen johon sylkäisen imemäni siemennesteet
Nämä kaikki miehet täällä jotka ovat kovia komentamaan nielemään ja haukkumaan ”estoiseksi” jos ei maistu haisevat eritelimat nielussa, niin ottakaapa herrat ihan itse jokunen kalu suuhun ja kokeilkaa miltä tuntuu!
Hitto kun tympii näiden herrojen ohjeet ja vaatimukset sen oman elämän silmäterän käsittelystä ilman mitään kosketuspohjaa siitä miltä se naisesta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki miehet täällä jotka ovat kovia komentamaan nielemään ja haukkumaan ”estoiseksi” jos ei maistu haisevat eritelimat nielussa, niin ottakaapa herrat ihan itse jokunen kalu suuhun ja kokeilkaa miltä tuntuu!
Hitto kun tympii näiden herrojen ohjeet ja vaatimukset sen oman elämän silmäterän käsittelystä ilman mitään kosketuspohjaa siitä miltä se naisesta tuntuu.
Tossa on kyll hyvä.vastaus.Ollaa me miehet onnellisii sillon kun joku edes.viitsii/haluu ottaa meilt suihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut omaa spermaa mm tyttöystävän pillusta eikä maistu miltään. Oliko muuta?
Se on kiihottavaa kun nielee, mutta joskus on vielä kiihottavampaa pyytää vaimoa antamaan kunnon kielarit ku mällit on vielä suussa ja jakaa lasti vaimon kanssa.
Onpa paljon kielteisiä ja hassujakin kommentteja. Itse rakastan ottaa suihin ja niellä, vaikka halutessaan mies saa kyllä roiskia muuallekin. Ei se nyt miltään herkulta yleensä maistu, mutta ei pahaltakaan. Ja se tunne kun saa miehen kiemurtelemaan ja huutamaan ja tuntee kuinka lastit lentää syvälle kurkkuun... hyvä etten laukea siihen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies nuolee naisen pillun kuivasta orgasmiin saakka, tulee hän nielleeksi helposti saman verran limoja kuin siemensyöksyssä irtoaa. Oletko tullut ajatelleeksi? Silti kukaan mies ei valita.
Ei. Miksi pitäisi? Erite niinkuin räkä, korvavaikku, hiki, virtsa.
Kannattaa ottaa huomioon, että ketjun nielujät on miehiä.
Yksikään itseään kunnioittava nainen ei tuollaiseen alistu.
Eikä naista rakastava mies moista edes odota. Pervojen hommaa!