Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nieleekö joku oikeasti spermaa?

Vierailija
11.04.2008 |

Mä en voisi kuvitellakaan tekeväni sitä. Enkä halua edes ottaa suihin, saati suuseksiä muutenkaan... En tiedä miksi, mutta ei vaan oo mun juttu. Mies haluaisi joskus suuseksiä, mutta mä en oikeesti pysty!

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti joku joka ei niele, eikä edes ota suihin?

Mikä siinä suihin ottamisessa on niin kauheaa?

Aloita varovasti, etene pikkuhiljaa, pakottamalla se ei onnistu.

Minusta se on kivaa!

Vierailija
22/127 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esim. se yksi ulostelääke. Ei mene alas ei vaik kuin yrittää,tulee kakomisrefleksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut naisia jotka eivät niele, ja naisia jotka rakastavat loppuun asti nielemistä!

Se on aika 50/50 tuo jakauma.

Yksi ex oli aikoinaan sitä mieltä ettei niele, mutta kun olimme eronneet hän yhtäkkiä innostui nielemään oikein kunnolla...

Vierailija
24/127 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt ei ole väliä nieleekö kumppani sen (vaimo tosin nielee) mutta en voisi kuvitellakaan elämää naisen kanssa joka ei halua suuseksiä edes vastaanottavana osapuolena. Se kertoo yleensä niin estoisesta luonteesta että muukin seksi on yleensä onnetonta.

Vierailija
25/127 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että... jos antaa tulla suuhun, ni tykkää. Jos taas nielee niin rakastaa. Mutta jos kurlaa, niin sit kyl liiottelee...

Vierailija
26/127 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaan kauhusta kankeana ja pelkäisin et alapää haisee/maistuu oudolta jos mies siihen yrittäis suullaan kajota. Mies on kyl koittanu vakuuttaa, että pitää siitä... mut mä en voi uskoa et se puhuu totta. Ajatus suuseksistä on jo niin ahdistava! Seurusteluaikana viel joskus suuseksiä harrastettiin, mut nyt ei enää vuosiin.

Vierailija
27/127 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök!

Vierailija
28/127 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuseksistä, olin sitten saavana tai antavana osapuolena.

Mies on niin hyvä nuolemaan että taju meinaa lähteä nautinnosta ja tuntuu sekin nauttivan mun käsittelystä ja mikä sen parempi lopetus suuseksille kun laueta suuhun.

Eikä se sperma edes maistu pahalle (ei tietty voi täysin yleistää, ruokavaliokin vaikuttaa paljon, jne) eikä sitä kovin paljon edes tule. Muutakun nielasee kun mies laukeaa.

Paljon helmpompaakin, kun ei tarvi lähteä sitä mihkään syleksimään.. Johan se nyt pilaa tunnelmankin.

Vierailija
29/127 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennushan siinä tulee, kun yhtäkkiä kurkkuun ruiskahtaa lämmintä paksua ja tahmaista limaa. Ja kokeiltu on, homma päättyi siihen, että minä juoksin kylppäriin kakomaan ja yökkimään vedet silmissä vatsalihakset krampaten. Yök, vieläkin alkaa oksettaa kun muistelen sitä tunnetta. En sitten tiedä johtuuko siitä, että mieheltä tulee oikeasti paljon, ei mitään yhtä teelusikallista niin kuin olen jostain lukenut. Vaan ennemminkin muutama reilu ruokalusikallinen. Olisihan se tietysti helppoa ja siistiä niellä, nyt kun otan vehkeen ulos suusta miehen tullessa, niin tosi kiva kun mälliä on minun päällä valuen pitkin käsivartta ja mahaa ja reisiä, miehen päällä ja vielä lätäköinä lattialla.

Vierailija
30/127 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltähän mahtaa sinusta tuntua,jos miehesi menee laatalle nuoltuaan sinua....

Vierailija
31/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Minusta on aivan ihanaa kun mieheni laukeaa suuhuni,siinä meinaa myös itse laueta kun tuntee miten suunnaton on nautinto minkä antaa toiselle.Sperman maku ei ole paha,itse aloitin suihin oton ja nielemisen ottamalla Rommia pari snapsia niin sperman maku katosi kokonaan(pikku vinkki)mieheni tahtoo kyllä välillä että hoidan homman loppuun käsin ja hän saa laueta rinnoilleni ;)nyt tytöt ! tehkää miehestänne maailman onnekkain,se varmasti kannattaa ja tuottaa hedelmää. T.Tiina

Vierailija
32/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Minusta on aivan ihanaa kun mieheni laukeaa suuhuni,siinä meinaa myös itse laueta kun tuntee miten suunnaton on nautinto minkä antaa toiselle.Sperman maku ei ole paha,itse aloitin suihin oton ja nielemisen ottamalla Rommia pari snapsia niin sperman maku katosi kokonaan(pikku vinkki)mieheni tahtoo kyllä välillä että hoidan homman loppuun käsin ja hän saa laueta rinnoilleni ;)nyt tytöt ! tehkää miehestänne maailman onnekkain,se varmasti kannattaa ja tuottaa hedelmää. T.Tiina

Siinäpä erinomainen kirjoitus, "Tiina". Tämä Tiina taitaa olla oikeasti hikinen lihava mies(varmaan työtönkin) jolle suuseksi on perversio. Kukaan järkevä nainen ei niele miehen spermaa mikäli hänet pakotetaan suuseksiin. TÄmä nielemis into on internetmaailman vääristämää seksuaalisuutta.

Hyh sanon minä.

Vierailija
33/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi saada suuseksiä saatikka loppuun asti!

Vierailija
34/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin annan suuseksiä joka rakastelukerta ja useasti mies laukee mun suuhun ja nielen tietysti spermat..sehän jäis jotenkin kesken jos ottaisin suuhun mutten nielisi?

Vierailija
35/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipaisen kielellä talteen. Voiko ihanampaa yhtenkuuluvuuden tunnetta olla kun haluaa rakkaastaan kaiken :)

Vierailija
36/127 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. muuten suuseksissä ei ole mitään vikaa mut ei nielemiselle. ei mun mieskään nauti et teen jotain vastentahtoisesti. parmepi tehdä asiat niin et molemmat nauttii :)

Vierailija
37/127 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi on kuitenkin saannut suuseksiä edellisten kanssa, koska muuten voi alkaa mystifioida hommaa (joka ei nyt niin ihmeellistä ole).

Vierailija
38/127 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nielen aina, maku on musta kiihottava koko homma niin mukavaa että sen jälkeen oon ittekin aivan märkä. Ennen en voinu sietää jos joku painoi päästä samalla, mutta mieheni kanssa kiihotun tosi paljon siitä kun hän pitää lujaa hiuksista kiinni niin että melkein sattuu ja välillä painaa itseään syvemmälle suuhuni. Onhan se miehenkin kiva jäädä vaikka suoraan nukkumaan siitä kun nielen kaiken eikä ole siivottavaa, tosin toisinaan jos jään itse ilman (silloin kun mies tipahtaa miltei heti laukeamisen jälkeen), jää hieman kaivelemaan mutta kyllä senkin kestää koska rakastaa toista niin lujaa ja tietää että toisena päivänä osat ovat toisin päin :o)

Vierailija
39/127 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei vastenmielistä vaan päinvastoin erittäin kiihottavaa! Mitä enemmän spermaa tulee, sitä ihanampaa..

Vierailija
40/127 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä yhtään et mies väkisin painaa päätä ja ohjaa suihinottoa ku rupeen heti kakomaan vai onko tuo vaan harjoituksen puutetta.. miks miehet tekee niin? Haluuko ne varmistaa et menee oikeella nopeudella vai saako mies siitä jotain hallitsemisjuttua? Varsinkin kun mies laukee niin haluun tehä ite sen lopun koska tosiaankin saa mut kakomaan jos mies painaa liian syvälle kun tosiaanki haluun niellä kaiken..ehkä täytyy harjotella enemmän.