Onko sinulla "työhuonetta"?
Kommentit (26)
Oma toimisto on lähellä kotia. Työmatka 2min.
On oma työhuone toimistolla. Kotona ei ole.
On kolme. Kaikilla eri merkitys.
Teen yksin töitä, niin olen keksinyt tämän tavan.
Teen siis eri asioita eri työhuoneissa. Niissä on eri energia. Toinen on pysähtynyt ja tekninen. Toinen on kaaos, luovuus kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Teen siis eri asioita eri työhuoneissa. Niissä on eri energia. Toinen on pysähtynyt ja tekninen. Toinen on kaaos, luovuus kukkii.
Yhdessä paikassa on vaikea saada näitä samaan pakettiin. Jotta mielenterveyteni säilyy, olen päätynyt tähän ratkaisuun. Vietän kaikissa työhuoneissa 2 tuntia päivässä.
On kotona, mutta en tiedä onko se järkevää. Olisi hyvä lähteä välillä ulos.
On. Äsken juuri lähetin sieltä kirjanpitäjälle joulukuun kuitit, viime vuoden autolla ajetut kilometrit jne.
T. Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Toisen ympäristö on likainen, tuoksuu pissalta, kaljalta ja seksiltä. Hulluudelta.
Toinen on kliininen ja siisti. Teen kummassakin paikassa omaa juttua. Kuljetan myös tuotoksiani näiden paikkojen välillä.
Työhuone kodin ulkopuolella on kiinnostava ajatus. Ei ole vain rahaa vuokraan.
Liskomatti.
On. Töissä ihan oma toimistohuone ja kotona ihan oma toimistohuone. Teen 80% etätyötä.
On oma työhuone k-talossa, myös miehelläni on, joten kaksi työhuonetta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen ympäristö on likainen, tuoksuu pissalta, kaljalta ja seksiltä. Hulluudelta.
Toinen on kliininen ja siisti. Teen kummassakin paikassa omaa juttua. Kuljetan myös tuotoksiani näiden paikkojen välillä.
Ihan fyysisesti tämän kaljatyöhuoneen luota olen löytänyt kodittoman nukkumasta. Ovea vasten on naitu lukuisia kertoja, kamerat paljastavat. Katossani roikkuu seksikeinun koukku. Miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fyysisesti tämän kaljatyöhuoneen luota olen löytänyt kodittoman nukkumasta. Ovea vasten on naitu lukuisia kertoja, kamerat paljastavat. Katossani roikkuu seksikeinun koukku. Miksiköhän.
Mutta siis olen kliininen ja tylsä tyyppi normielämässä. Tuo työhuone tuo outoa twistiä.
Kotona on työhuone ja töissä on oma työhuone. Sitten mulla on kotona sellainen harrastehuone jossa voin puuhastella. Isosta talosta lapset muuttaneet maailmalle, jäi tilaa jäljelle.
On työhuone. Tytöltä tyhjäksi jäänyt huone on mulla nyt työhuonekäytössä. Toki tytön ollessa kotona käymässä menetän aina työhuoneen hetkeksi, mutta harvemmin hän on arkena käymässä.
Nykyään on, kun lapset ovat muuttaneet omilleen.
Tosin käydessään yöpyvät tässä työhuoneessa
Puhelinkoppi, jos tulen muita ennen toimistoon.
On ihan työhuone ilman "hipsuja". Toimisto.