Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tosi paljon nuo tulevat päivähoitomaksujen yms. korotukset :(

Vierailija
11.04.2008 |

Muutenkin tili koko ajan miinuksella ja mulla taloudellisesti tosi tiukkaa. Ollaan uusperhe, jossa mulla lapsia. Alkaa pian kaduttaa koko yhteenmuutto, koska yh:na pärjäsin paremmin, kun ei mennyt täyttä maksua päivähoidosta ja sai vielä yh-korotuksenkin lapsilisään. Nyt on tulot huomattavasti laskenut siitä, vaikka eläminen on muuttunu kalliimmaksi. Ei oo reilua!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä on vieras mies, ap ja ap:n lapset. Ei miehelle kuulu vieraiden lasten päivähoito pätkän vertaa.

Vierailija
22/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sillan alla halutessaan.

Ei se silti tee sitä vierasta miestä yhtään sen velvollisemmaksi elättää jonkun toisen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kallistuu. Tuntuu että lapsiperheitä rokotetaan.

Me ei tehdä kolmatta lasta, just päätettiin ihan tämän uutisen takia. Ei ole varaa. Oli viiminen niitti.

Vierailija
24/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pienipalkkaisessa työssä ja meillä on kolme lasta. Laskeskelin, että tämän korotuksen jälkeen alkaa olla sellainen tilanne, että ainakaan rahallisesti miehen ei juuri kannattaisi käydä töissä.

Vierailija
25/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esoiknen menee syksyllä kouluun, mutta ei iltikseen, koska mulla ei ole varaa maksaa siitä.

Kuopus menee tarhaan ja hänen hoitomaksunsa joka on sitten 233 tekee sen että esikko tulee koulusta kotiin suoraan.

Mun nettopalkalla ei kaksia hoitomaksuja makseta.

Vierailija
26/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden aikuisen tulot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän