Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 35-vuotiaasta naisesta joka on parisuhteessa 26-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
02.12.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella lapsia, miehellä ei

Vierailija
2/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälittävää. Selkeä kolmenkympinkriisi naisella, sitä kun ei enää ole niin nuori...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla lapsia.

Vierailija
4/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin salarakkaaksi tuollaisen yli kolmekymppisen :P

M24

Vierailija
5/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen 9 vuoden ikäero aikuisilla merkitse enää mitään eikä välttämättä näy edes päällepäin.

Vierailija
6/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei ole yhtään ikäistään vanhemman näköinen

Vierailija
7/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen onkin vanhempi kuin mies, eikä toisinpäin (joka varmaan on yleisempää) ? Ei se rakkaus ikää katso...

Vierailija
8/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselliselta ja vielä nuoruuden menovaihetta elävältä.

Nainen taas on äitihahmo, että ihan ymmärrettävää että ottaa paimennettavakseen vielä yhden pikkuisen kun omat lapset ovat jo melko isoja.

Vierailija
9/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13v nuorempi mies, joka oli lapseton kun tavattiin. Itse olin 2 lapsen yh.

Nyt meillä on 2 yhteistä lasta ja yhteisiä vuosia jo 9.

Eikä ikäeroa huomaa! Paitsi siinä, kun se jaksaa touhuta lasten kanssa :)

Vierailija
10/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta on melko vähän vielä... tapasin pariskunnan jossa nainen oli 47v. ja mies 25v. siinä oli jo sitä jotain eriskummallista... ehkäpä siinä haetaan jo äitihahmoa,miehen puolelta..tiedä sitten mitä nainen hakee!Hänkin jo mummo oman,25v. tyttärensä lapselle! Eihän se rakkaus ikää katso,mutta kyllä se aina vähän pistää miettimään ihmisten motiiveja kun tilanne on moinen.Ihan sama onko kyseessä vanhempi mies tai nainen,vaikkakin nykyisin on hieman hyväksytympää jos vanhempi puolisko on mies.

Vierailija
11/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti sekä fyysisesti. Ei kaikki naiset rupsahda heti lapsen saatuaan ja/tai kolmekymppisenä. Monet naiset on kauniita ja hyvinsäilyneitä vielä yli 60-vuotiaana.

Vierailija
12/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan miehet ovat naisia jäljessä henkisessä kehityksessä luultavasti koko ikänsä. Itselläni on 9v vanhempi mies (yhdessä oltu 6v ja kaksi yhteistä lasta), nuorempaa miestä en voisi kuvitella ottavani.

Vierailija
13/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä ole edes kymmentä vuotta ikäeroa. Eri elämäntilanne varmasti näkyykin suhteen alussa, se on ihan selvä, mutta ei se mikään este ole. Kompromisseja tehdään sitten pikkuhiljaa, ajan kanssa.

Paljon on niitäkin joissa pitkän parisuhteen ja yhteisten lasten jälkeen ollaan edelleen samassa pisteessä, nainen vastuussa lapsista ja kodista, mies jäänyt johonkin sinkkuaikoihin touhuinensa. Tai toisinpäin.

Vierailija
14/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen vanhempi.

"Jätkä" oli 26 kun tavattiin. Minulla lapsia hänellä ei.

On se vaan niin ihana;)

Vierailija
15/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on riittävän kypsä ja aikuinen, niin kyllä kai sitä jaksaa silloin katsellakin.

Vierailija
16/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosta viis :-)

Vierailija
17/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti on hyvät kyydit. Voisin minäkin :)

Vierailija
18/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias nainen joka on parisuhteessa 26-vuotiaan miehen kanssa.

Naisella lapsia, miehellä ei ja asia ei kuulu mulle.

Vierailija
19/19 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on neljä lasta, kaikki eri miehille, se on nyt jotai 38 ja sen uusin poikaystävä on 22... Se on aika paha, varsinki ku nainen juoksee pettämässä siippaansa jatkuvasti ja tekstailee tuhmia exälleen( tunnen exän ).

En kyl tajua miten sellasella naisella on niin paljon vientiä, ei oo edes hyvännäkönen. Saa vissiin siks ku on niin helppo ja kaikki tietää sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme