Miten tottua kulmakynän käyttöön 40+?
En koskaan uskonut tämän päivän tulevan. Minulla on koko ikäni ollut tuuheat, mustat kulmakarvat. Paitsi viimeisen vuoden aikana ne ovat alkaneet harventua ja nyt toisessa kulmassa on kalju kohta, kulmakarva siis "katkeaa" keskeltä. Ostin paljon kehutun Buold-a-brow kynän, jossa toisessa päässä harja ja geeli.
Näytän aivan kummalliselta kun on aina ollut luomut kulmakarvat! Voiko tähän tottua vai pitääkö mennä "pälvikaljuna"?
Kommentit (17)
Ole rohkeasti kalju! Se voimaannuttaa!
Kulmakynää ei tarvita kun ripsarilla voi vedellä ne kulmatkin ja lopputulos parempi!
Käyttämällä sitä kynää totut. Eihän siinä muuta kai. Mutta olen 50+ ja kulmat on fiksattava joka päivä, vaikka ei muuta tekisi pärställeen. Tekee pirteämmän ja huolitellumman näköiseksi. Värjään ja nypin kahden viikon välein.
Näytänkö muidenkin mielestä kummalliselta?
Mulla kulmakynä jossa ohut terä : hyvä täyttää aukot
sanotaan että kulmakarvat ovat kuin kasvojen verhot: totta se on, saa heti ilmettä ja väriä kasvoille
Vierailija kirjoitti:
Kulmakynää ei tarvita kun ripsarilla voi vedellä ne kulmatkin ja lopputulos parempi!
Ripsaria kaljuun karvattomaan kulmaan? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Näytänkö muidenkin mielestä kummalliselta?
Katkennut kalju kulma on kummallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet.
Miten se auttaa tottumiseen????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet.
Miten se auttaa tottumiseen????
Aiheutti sen kaljuuntumisen. Eli syypää siihen, että pitää tottua.
Vierailija kirjoitti:
Ole rohkeasti kalju! Se voimaannuttaa!
Naturelli!
Laitat aluksi vaaleaa ja vähän, pikkuhiljaa lisäät väriä ja vahvuutta. Itse en muuten meikkaa mutta kulmat pitää olla.
Jos et jaksa aina piirrellä kulmiasi, niin microblading voisi olla ratkaisu. Karvansiirtoja tehdään myös kulmakarvoihin, sitäkin voi harkita.
Risiiniöljy kasvattaa kuulemma kulmat takaisin.
Kaikkeen uuteen ulkonäössä pitää hetki tottua. Pari viikkoa käytät niin näytät mielestäsi oudolta ilman.