Lue keskustelun säännöt.
Siis MIKSI joillakin on niin kova tarve toitottaa
10.04.2008 |
järkähtämätöntä maailmankatsomustaan? Olipa se sitten jokin uskonto, ateismi tai mikä vain.
Miksi nämä ihmiset eivät myönnä sitä tosiasiaa, ettei heillä välttämättä ole hallussaan koko totuutta tästä universumista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla