Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinä uhraat työllesi? Tulevatko työt ja työfiilikset kotiin asti?

Vierailija
10.04.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus iltaisin tarkistan vielä sähköposteja. Ja mietin työasioita - ja näen unta niistä. Minkäs teet, kun jokin ongelma on päällä.

Vierailija
2/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään yläkoulun opettaja enkä mieti kamalasti työasioita kotona. Teen toki välillä töitä kotona, korjaushommia ja sellaista, mutta kun työt on tehty, niin se on sitten siinä. Olen töissä koulussa, jossa oppilaat eivät ole mitään erityisen kamalia ja usein puhun työajan ulkopuolella oppilaistakin aivan hyvin mielin. Työkaveritkin ovat ok.

Olin aikaisemmin töissä ammatillisessa oppilaitoksessa ja sieltä työt todellakin seurasivat kotiin ja ahdistivat. Jouduin tekemään selkeästi omien töitteni lisäksi toisten töitä ja tekemään monia juttuja ihan vain siksi, että muut eivät osanneet tai viitsineet. Olin todella stressaantunut ja kiukkuinen kotonakin töiden takia. Onneksi se aika on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 8-16.30 liukuminen onneksi mahdollista. Kotona tulee mietittyä työasioita paljon, etenkin jos on joku aikaa vievä projekti meneillään, joskus teen iltamyöhällä töitä läppärin kanssa. Entisestä työpaikasta kannoin kotiin kaiken, työt ja etenkin huonot fiilikset. Expaikassa oli todella tulehtunut ilmapiiri ja jouduin tahtomattani todella ikävään välikäteen jonka jälkeen olin itku silmässä harva se ilta. Nyt uudessa paikassa on se hyvä puoli että vaikka joskus joutuukin illalla miettimään tai tekemään työtä ei ainakaan tarvitse miettiä niitä kemioita työpaikalla, koska ovat hyvät.

Vierailija
4/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lasten syntymän jälkeen teen KAIKKI työt töissä klo 8-16 ma-pe,

työ gsm vastaanottaa vain tekstareita klo 16 - aamu 7

ja

vkl kiinni työ gsm

Vierailija
5/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun oikein hässäkkä aikaan oon toimistolla 8:20-16:45, haen lapset puhuen puhelimessa koko ajan, tulemme kotiin ja avaan tietokoneen, laitan ruoan & puhun puhelimessa ja syön ehkä rauhassa. Sitten istun koneen ääressä tai puhelimessa koko illan, menen nukkumaan klo24, nukun huonosti ja aloitan mailien selvittämisen klo7 uudestaan.

Vierailija
6/6 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajan jälkeen hoidan kotia ja omia lapsia ja työstän koko ajan päivän epäonnistumisia ja yritän tsempata itseäni seuraavaan päivään. Kulutan myös vähintään 3 tuntia joko illalla tai seuraavana aamuyönä seuraavan päivän valmisteluun. Koko viikonloppu menee aamusta iltaan suunnitellessa seuraavan viikon tunteja, usein joku öistäkin. Olen ihan uupunut ja stressaantunut, mutta jos en valmistele tarpeeksi, päivä menee täysin poskelleen niitten nuorten kanssa ja sitten on taas lisää surtavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä