Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla ketään kellä lääkityksenä Sepram 60mg/vrk?

Vierailija
09.04.2008 |

Kauanko olet syönyt ja oletko hyötynyt lääkkeestä? Millaiseen vaivaan syöt? Miten voit?

Kiitos jos viitsit vastata!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo määrä on jo sen verran suuri, että toimiikohan lääke riittävän hyvin? Minulla oli Sepram 45mg ja se ei riittänyt paniikkihäiriön hoitoon.

Vaihdoin lääkityksen Cipralex 20mg, joka alkuun tuntuu toimivan paremmin. Katsotaan nyt ja toivotaan...

Ikävämpi puoli uudessa lääkkeessä on moninkertainen hinta Sepramiin:-(

Vierailija
2/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin Sepram 20 mg tänään viimeisen kerran. Vuosi ja kymmenen kuukautta meni, nyt uskallan lopettaa. Jonkinasteiseen työuupumuksesta johtuneeseen masennukseen olen joutunut syömään. Lääkityksen ohella olen käynyt säännöllisesti - ensin tiheämmin ja sitten harvemmin - asiantuntijan juttusilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vaihdetaan Cipralexiin ellei ala toimia tällä maksimiannostuksella eli 60mg/vrk. Olen vasta pari päivää syönyt tätä annosta.

Millä tavalla sulla on Cipralex toiminut paremmin kuin Sepram?

ap

Vierailija
4/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman paljon.

Vierailija
5/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääke. Apteekkari sanoi että ihan sama vaikuttava aine on molemmissa.

Ja annostukseni on 30 mg aamuisin ja iltaisin toista lääkettä 45mg

Vierailija
6/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä ei voisi ollakkaan.

Vierailija
7/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepram toimi masennukseen, mutta ei riittävästi paniikkihäiriöön. Lisäksi minua väsytti aika lailla.

Sepramista siirryin kokeilemaan Efexor depot 75 ja kahden viikon kuluttua olin aivan masentunut. Minä siis tarvitsen serotoniini- lääkkeen voidakseni hyvin.

Takana nyt kuukausi Cipralex 20mg ja ei masenna. Toistaiseksi minua ei ole huimannut, joka on ollut ongelmani erityisesti ajaessa. Pitkää matkaa tosin en ole vielä kokeillut.

Sepramin kuukausihinta on varmaan viides- tai kuudesosa Cipralexista ja olisin sitä siksi mielelläni jatkanut.

Vierailija
8/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hintaero varmaan noin iso ole, mutta Cipralex 20mg maksaa 100kpl 96e Kelan korvauksien jälkeen. ~30e/ kk siis.

Vierailija
9/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi noita, ei vaikutusta. nyt hänelle vaihdetaan lääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän