Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin äidilleni viimeiset rahani.

Vierailija
09.04.2008 |

Itki puhelimeen kun on ihan peeaa. Olettaa, että mulla on hilloa vaikka kelle jakaa, ei uskonu kun mä sanoin, että lähti viimeiset multa.

Nyt me ollaan lasten kaa ilman sitä hilloa viikon. Onneks on s-tilillä ruokarahat. Eikö tässä vaiheessa, kun itse on yli 30-vee ja äiti kohta 60 pitäisi asetelman yleensä olla toisin päin, että mielummin isovanhemmat jeesaa lapsiperhettä.. Noh.. näin se vaan nyt meni.

Enkä mä ikinä saa niitä rahoja takas, en ole ennenkään saanut. Kun me ollaan hyvin toimeentulevia, niin emme kai tarvitse..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itseäsi kun kerran annoit rahat? Ei sinun olisi ollut PAKKO. Ja mikä hätä sinulla nyt sitten on kun ruokarahat kuitenkin olemassa.

Vierailija
2/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan kauniisti mutta tiukasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tiedät ettet takaisin saa jne.

mieluummin pitäisin äitini nälässä(joka ei edes olisi oma vikani) kuin että pitäisin lapseni nälässä tai muuten kituutta itse ilman rahaa(vain koska lainaisin äidilleni rahaa)

Vierailija
4/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, että S-tilillä on ruokarahat. Ilmeisesti äitisi tietää, että sinulla on kuitenkin rahaa, vaikka sanoisit, että sinulla ei ole.

Vierailija
5/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on aina ollut huono taloudenpidossa ja rahat on olleet loppu eräänkin kerran aikaisemminkin. Nyt vaan häneltä loppui työt joku aika sitten sairauden takia. Jotta saisi Kelalta sairauspäivärahat hänen on saatava b-todistus lääkäriltä ja sekä vastaanottokäynti lääkärillä, että todistus maksavat melkoisesti varsinkin kun ei ole saanut rahaa pitkään aikaan.

Eli, jos en olisi lainannut rahoja, hän ei saisi ikinä Kelalta päivärahoja.. Vähän pakko.. tai " pakko" . Olisin kuullut lopun ikääni syytöksiä ahdinkoon ajamisesta.

Ja kyllä me pärjätään, me pärjättäis vaikkei s-tilillä olisi mitään, pakastimesta löytyy viikoksi ihan koska vaan sapuskaa.

Mutta onko kellään muulla tuollaista äitiä? Itkien soittaa ja pyytää rahaa, jotta heltyisin...

ap

Vierailija
6/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Itse autan vanhempiani aina kun tarvitsevat apua. Rahaa eivät tarvitse mutta ovat sairauksiensa vuoksi tarvinneet paljon monenlaista muuta jeesia. Samoin sisarusten kanssa jelppaillaan aina kun joku apua tarvitsee, oli sitten kyse muuttoavusta, rahasta, lastenhoidosta tms.

" Sillä jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa..."