Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoyer korkkareissa synnyttämään.

Vierailija
09.04.2008 |

Ja totakin pitää vielä erityisesti alleviivata, että TOSINAINEN menee synnytykseenkin korkkareissa! Mä en tiedä mitä hän yrittää tuolla kompensoida, mutta ilmiselvästi naisella on todella heikko itsetunto. :( Otan osaa. Mutta onnittelut toisesta raskaudesta! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm pitkä ja olen aina käyttänyt matalia kenkiä.

Nyt töissä jalassa teräväkärkiset avokkaat ja samaa väriä laukku. Kauluspaita ja istuvat farkut.

Vierailija
22/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko edelleen sitä mieltä että parisuhde tulee ykkösenä ja lapsi sitten kakkosena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuo naisellisuuden korostaminen korkkareilla on tarpeen kun muuten näyttää teinipojalta?

Vierailija
24/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että onko edelleen sitä mieltä että parisuhde tulee ykkösenä ja lapsi sitten kakkosena?

Vierailija
25/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tarkoita sitä että parisuhteesta pitäisi sen suuremmin tinkiä, kyse on tärkeysjärjestyksestä.

Vierailija
26/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 09.04. 14:42 vastaa tähän viestiin (30/31)

Onnellinen parisuhde on lapsen koti. Näin se vain menee, yh-äipät.

Vierailija
27/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli laitoksella mukana. Olen varmaan epänaisellinen tai sitten minulla on dementia.

Korkkarit ne eivät ainakaan olleet, kun turvotusta oli jonkin verran.

Vierailija
28/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkoht en edes muista mitkä kengät mulla oli jalassa kun lähdin synnyttämään - ehkä olivat korkkarit, ehkä matalat, kuka tietää. Jos Saimi pitää omia korkkareitaan itselleen tärkeänä niin ei se ole minkäänlainen kannanotto minun kenkiinne tai kenenkään teistä.

Tulee taas samanlainen olo kuin että jos joku täällä sanoo vaikka imettäneensä ajan X niin kaikki jotka ovat imettäneet eri ajan ottavat sen hyökkäyksenä itseään kohtaan, riippumatta siitä onko mitään sensuuntaista vihjattu.