Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoyer korkkareissa synnyttämään.

Vierailija
09.04.2008 |

Ja totakin pitää vielä erityisesti alleviivata, että TOSINAINEN menee synnytykseenkin korkkareissa! Mä en tiedä mitä hän yrittää tuolla kompensoida, mutta ilmiselvästi naisella on todella heikko itsetunto. :( Otan osaa. Mutta onnittelut toisesta raskaudesta! :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin synnyttämään maihareissa, joita käytän aina muutenkin. Paitsi kesällä.

Vierailija
2/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan suostu sellaiseksi lösähtäneeksi verkkapöksyksi, vaan hän haluaa olla ja on seksikäs aina. Normaali ihminen, jolla on normaali itsetunto, pitää itsestää huolta raskaudenkin aikana, mutta normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse todistella kellekään yhtään mitään, eikä varsinkaan kun kyse on maailman luonnollisimmasta olotilasta ja tapahtumasta, raskaudesta ja synnytyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pidän niitä tai sen tyylisiä aina eikä minulla oikein muitakaan ole. En ymmärrä että kun on raskaana niin pitää omasta tyylistään luopua sen takia? RAskaanaollessaankin saa näyttää hyvältä.

Vierailija
4/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kiinnittänyt kenkävalintaan mitään erityistä huomiota, kunhan nappasin ne mitä muutenkin tuli paljon käytettyä.

Vierailija
5/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä ihminen pitää minuudestaan ja sen symboleista kiinni, vaikka äidiksi tuleekin? Ennemmin tuntuu huonolta itsetunnolta se, jos pitää heittäytyä täysillä siihen ulkopuolelta annettuun äitimalliin, jossa millekään yksilöllisyydelle ei jää mitään tilaa ja joss naisesta ja yksilöstä muotoutuu pelkkä äiti, jolla ei ole edes nimeä enää, vaan on pelkkä veetinäiti.

Vierailija
6/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä, että pitää sitä niin kovana juttuna, että jaksaa mainostaa sitä joka ainoassa haastattelussa. Onhan täysin luonnollista, että äiti varmaan tykkää raskausaikanaankin pukeutua tyylinsä mukaisesti, mutta ei siitä tarvitse tehdä mitään numeroa, että hei, mä oon nyt niin tosi erilainen... Musta vaan osoittaa melkoista lappusilmäisyttä, että karsastaa naisia, jotka ihan mukavuussyistä ehkä kulkevat verkkareissa tai pukeutuvat telttoihin; eiväthän hekään ole KAIKKI äidit, joten ei Saimi ole mikään poikkeus, vaikka itse niin tuntuu luulevankin.

Vierailija
7/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis pyrin säilyttämään oman tyylini raskaudenkin aikana, niin kai se Hoyerkin tekee? Sen tyyli on korkokengät, mun tyyli oli ja on armyhenkinen.

Vierailija
8/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakkohan se on tyhmiä puhua jos ei ole muutakaan sanottavaa.

Vierailija
9/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sellainen AINA. Raskaus ei ole sairaus, tiedätkö!

Vierailija
10/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä ajat takaa, nähtävästi osa ei .

Vierailija
11/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua kulkea verkkareissa, tukka pesemättömänä ja parikymmentä kiloa painavampana.

Nimim. korkkareissa itsekin kulkeva

Vierailija
12/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkasäryt, etten ole korkkareita pystynyt käyttämään, vaikka normaalitilassa ne kuuluvatkin tyyliini. Matalakantaisten kenkien kanssa muukin tyyli väkisinkin muuttuu, enkä silti pidä itseäni " epäonnistuneena" raskautettuna ; )

Vierailija
13/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit synnytykseen menossa naurettavat (ja muutenkin).

Vierailija
14/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut edes lukea ketjua läpi?

Vierailija
15/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo muutenkaan kestää kuulla, mitä tuo nainen suustaan päästää. Joskus masokistisella tuulella ollessani tosin luen hänen kolumninsa sanomalehdestä (ja aina jälkeenpäin kaduttaa).

Vierailija
16/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella nämä tyypit NIIIN elävästi tilanteeseen " mies sanoo, nainen kuulee" -tilanteeseen jota sitten itketään täällä vaikka mies ei ole tarkoittanut mitään pahaa xp

Vierailija
17/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Martensit ne olla pitää?

Vierailija
18/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän maiharinne ne Dr. Martensit? Eikai sinne synnytykseen nyt ihan millä tahansa halpis maihareissa voi mennä!!

Vierailija
19/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä erikoisuuden tavoittelija koko muija.

Vierailija
20/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et tainnut edes lukea ketjua läpi?

Mutta näinhän se menee kuten kirjoitinkin. Tuskinpa olisit kommentoinut, ellei olisi kolahtanut, vai mitä?

16