Hei uskikset, ettekö vois pikkuhiljaa jo luopua tuosta
homojen kiusaamisesta? Eihän siitä ole montaa vuosikymmentä kun avioliiton ulkopuolinen seksi oli kauuuuhee synti. Nyt ei kukaan enää voisi vähempää välittää koko asiasta. Jos vaaditte että homojen ja lesbojen täytyy luopua koskaan harrastamasta seksiä toisen ihmisen kanssa, luopua rakkaudesta, parisuhteesta ja perheestä, niin ettekö voisi itse harkita paluuta siihen käytäntöön että ei seksiä ennen avioliittoa? Nimittäin siinä saisitte edes pienen maistiaisen siitä mitä vaaditte muilta. Tuntuuko mahdottomalta edes sen verran tsempata? Kuinka moni teistä oli neitsyt hääpäivänä?
Kommentit (49)
Masennuskin on tunne-elämän ongelma; onko syntiä sairastua depressioon?
Jos homoseksuaalit olisivat homoja siksi, että heillä on ollut niin kauhean traumaattinen lapsuus tai heidän välittäjäainesysteeminsä ovat ihan sekaisin, niin miten homous voitaisiin tuomita silläkään perusteella? Eihän ne raukat sille mitään siinä tapauksessa voi.
Entä jos se on vain tunne-elämän ongelma?
Pelkällä depressiodg:lla ei ketään voida väkisin viedä minnekään.
Mikä sitten olisi se homouden käypä hoito? Raamatulla päähän lyöminen? Ei näytä tehoavan.
ks. toi mun vastaus 49. Jos homous olis tunne-elämän ongelma, niin kai silloin olisi helppoa osoittaa se tutkimuksilla. Mutta kuten sanottu, siitä ei ole löytynyt todeisteita että homous itsessään tekis ihmisestä yhtään sen onnettomampaa.
Vierailija:
Tietääkseni kukaan ei voi sataprosenttisesti todistaa homoseksuaalisuuden syntymekanismia. Tiede muuttuu ja TÄMÄN hetken tiedon mukaisesti homoseksuaalisuuden arvioidaan olevan biologista. Mitä jos se ei olekaan? Jos se onkin kaikesta huolimatta tunne-elämän ongelmaa? Tiedekin voi olla väärässä.
Olen kuullut sanottavan, että masennus on syntiä. Tämä saattaa kuulostaa pahalta, mutta itse sen jollain tasolla allekirjoitankin.
Vierailija:
Masennuskin on tunne-elämän ongelma; onko syntiä sairastua depressioon?
Vierailija:
Olen kuullut sanottavan, että masennus on syntiä. Tämä saattaa kuulostaa pahalta, mutta itse sen jollain tasolla allekirjoitankin.
Jeesus väitti olevansa heikkojen puolella, mutta eipä siltä näytä, jos depressioon sairastuneitakin lyödään päähän sillä, että heidän sairautensa, josta he kovasti itse kärsivät ja tekisivät mitä tahansa parantuakseen jos sairaudeltaan pystyisivät, on vielä kaiken lisäksi syntiäkin.
Kohta kai kuullaan myös, että syöpä on syntiä, rattijuopon alle jääminen on syntiä, raiskatuksi tuleminen on syntiä, ja että psoriasis tekee saastaiseksi.
Näitä joiden mielestä jos sinulla menee hyvin, on mukava perhe, terveyttä, rahaa, kiva työ jne., se on merkki siitä, että Jumala on siunannut sinua. Jos menee huonosti, se on merkki siitä, ettet usko tarpeeksi.
Tietääkseni kukaan ei voi sataprosenttisesti todistaa homoseksuaalisuuden syntymekanismia. Tiede muuttuu ja TÄMÄN hetken tiedon mukaisesti homoseksuaalisuuden arvioidaan olevan biologista. Mitä jos se ei olekaan? Jos se onkin kaikesta huolimatta tunne-elämän ongelmaa? Tiedekin voi olla väärässä.
Vierailija: